Dat is je geraden!quote:Op maandag 30 december 2013 18:54 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Heelzwoellah!! Ik hou van jou
en ik blijf je trouw
Voor altijd en altijd en altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got kicked out of the Barnes and Noble for moving the Bibles to the romance department.
Ik zal mijn leven vanaf nu aan beteren,quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:27 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zeg! Ben jij er zo eentje? Ik ben drie seconden uit beeld en jij lonkt al naar anderen? Ouwe flirt!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:56 schreef Heelzwoellah het volgende:
[..]
Dat is je geraden!Roar!
![]()
Ik heb een hint voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my dear, wie ben je dan???? Ik kan de spanning niet aaaaaaaaaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt wel een grafstukquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:06 schreef Min-oeh-lala het volgende:
[..]
Ik zal mijn leven vanaf nu aan beteren,
Ik heb zo veel liefde te vergeven,
Maar met dit gebaar voor jou,
Besef je misschien, Ik kies alleen voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:51 schreef Ducklover het volgende:
Rozen zijn rood,
De lucht is blauw
Lieve Spees_Eend ik hou van jou.....
(En is mijn dichtkunst het wachten waard?)
En dit is pas het begin,quote:
Oeps je hebt gelijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:59 schreef Mangostine het volgende:
De lucht is trouwens heul niet blauw maar grijsgestreept VAN AL DIE GODVERGETEN KUTROTJES die de hele dag worden afgestoken.
Jaaaa!quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:38 schreef Cuddlylara het volgende:
Joehoe! *knippert bevallig met ogen*
Wanna play?
[ afbeelding ]
Als je blauwe lucht zoekt weet ik nog wel een plekje hoor. (A)quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:59 schreef Mangostine het volgende:
De lucht is trouwens heul niet blauw maar grijsgestreept VAN AL DIE GODVERGETEN KUTROTJES die de hele dag worden afgestoken.
Oooeeh, ik ga een lijstje maken:quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:38 schreef Cuddlylara het volgende:
Joehoe! *knippert bevallig met ogen*
Wanna play?
[ afbeelding ]
nou, jouw ass bevindt zich nu toch ook heel ergens anders, correct me if i'm wrong.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:04 schreef Gulara het volgende:
[..]
Als je blauwe lucht zoekt weet ik nog wel een plekje hoor. (A)
Ja dus je kunt er zo in.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:11 schreef Mangostine het volgende:
[..]
nou, jouw ass bevindt zich nu toch ook heel ergens anders, correct me if i'm wrong.
quote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Ma-Belle-Bellelena het volgende:
Bellelena leverde haar lootje zeker in
en nu heb ik heel veel zin
om voor Belle aan de slag te gaan
met roze, rood, rozen en hartjes in overvloed
want de liefde is het enige wat er toe doet
ook al is het dan zo suikerzoet
dat het glazuur op mijn tanden er pijn van doet
en waarom alles nu moet rijmen op -oet
dat weet ik ook niet zo goed
ja joh, geef er maar een draai aan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ophelia verdrinkt in Hamlet, voor jullie rare dingen gaan denken ...![]()
Kijk, dit is nu wat ik zo waardeer in jou, mijn mangolief,quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:52 schreef Mangostine het volgende:
Voor de kloonlozen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onthoud:
Er is altijd iemand die van je houdt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |