quote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef L-E het volgende:
Gelukkig ben ik irl heel gelukkig in de liefde. Met mijn echtgenoot. Die vanmiddag thuis kwam met de boodschappen, vol trots riep: Liefje, IK HEB EEN KOKOSNOOT GEKOCHT! en een granaatappel onder mijn neus duwde.
Dan is het nou zeker heel verdacht als ik een gifje plaats waar ik heel hard om moet lachen ook al is het eigenlijk heel dom he?quote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef Suikertante het volgende:
We zijn net begonnen!
Hoewel ik wel al enorm verwend ben door mijn SVGoogle expert *noteert..
Dat heb jij goed gezienquote:Op maandag 30 december 2013 21:25 schreef droomvrouwtje het volgende:
Jaaaaa ik heb een lootje
Oh wacht die had ik al, maar was het even vergeten hier te melden...
Had ik het nu goed gezien dat ik al een kloon heb??
Slagroomvrouwtje??
quote:Op maandag 30 december 2013 22:33 schreef Slagroomvrouwtje_ het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien
Ik had niet anders verwacht, met die mooie ogen van jou.
A relationship with you,
Is like a gift from above
Something amazing
And so full of love
You can't be unwrapped,
No one can see
The truth you hold
It remains a mystery
I can't put into words
What I'm trying to say
Nothing could describe it
You brighten me day
Your like my guard
Nothing could harm me
With you, nothing surrounds us, I feel so free
Your my protection
Saving my fall
Together, nothing will stop us
We'll conquor all.
quote:
whaha valt een beetje in deze categoriequote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef L-E het volgende:
Gelukkig ben ik irl heel gelukkig in de liefde. Met mijn echtgenoot. Die vanmiddag thuis kwam met de boodschappen, vol trots riep: Liefje, IK HEB EEN KOKOSNOOT GEKOCHT! en een granaatappel onder mijn neus duwde.
Ben je gek? Dan moet ze hem twee dagen missen!quote:Op maandag 30 december 2013 23:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou m opgeven voor expeditie robinson LE.
Zeg! Ben jij er zo eentje? Ik ben drie seconden uit beeld en jij lonkt al naar anderen? Ouwe flirt!quote:Op maandag 30 december 2013 21:20 schreef Min-oeh-lala het volgende:
@LE ik mag niet vreemd gaan, maar anders. Ik wil aan elke vinger een vrouw van wie ik hou![]()
Die mail heb ik dus niet gehad.quote:Op maandag 30 december 2013 22:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Bij het aanmelden heb je een aanmeldingslink gemailt gekregen, als je daarop geklikt had dat had je automatisch je lootje ingeleverd. Je lootje was om 23.00 niet ingeleverd dus heb ik hem eruit gehaald.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:52 schreef Mangostine het volgende:
Voor de kloonlozen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onthoud:
Er is altijd iemand die van je houdt![]()
Ooohw dan is het wel heel zondequote:Op dinsdag 31 december 2013 08:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Die mail heb ik dus niet gehad.
Anders had ik dit zeker wel gedaan....
Neequote:Op dinsdag 31 december 2013 08:47 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ooohw dan is het wel heel zonde![]()
Ook mijn eigen mailje niet?
Wat stom. Je mail adres klopt ook..quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:03 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee![]()
Ook niet tussen ongewenste mail, heb ik net gekeken.
Ik vind het ook erg zonde, maar kan niemand wat aan doen denk ik.
Ach ja, volgend jaar beter.
Hij is ingevuld!!!quote:Op maandag 30 december 2013 18:38 schreef pASsie1981 het volgende:
[..]
Geen haast. Ik ga pas in 2014 aan de slag.
Woest tragisch dat is waar,quote:Op zondag 29 december 2013 23:54 schreef OhlievePhelia het volgende:
Ik heb ook een lootje! De wonderschone Oof
Is degene voor en over wie ik zal gaan klonen
Ophelia, een tragisch toneelpersonage, naar ik geloof
Maar op Fok een hete chick... een buitengewone
Het hof zal ik je maken, en nieuwsgierig, met een blos
Maar voor nu houd ik het even bij dit liefdesepos.
Lik van je kloonchick
Dat is je geraden!quote:Op maandag 30 december 2013 18:54 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Heelzwoellah!! Ik hou van jou
en ik blijf je trouw
Voor altijd en altijd en altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got kicked out of the Barnes and Noble for moving the Bibles to the romance department.
Ik zal mijn leven vanaf nu aan beteren,quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:27 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zeg! Ben jij er zo eentje? Ik ben drie seconden uit beeld en jij lonkt al naar anderen? Ouwe flirt!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:56 schreef Heelzwoellah het volgende:
[..]
Dat is je geraden!Roar!
![]()
Ik heb een hint voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my dear, wie ben je dan???? Ik kan de spanning niet aaaaaaaaaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt wel een grafstukquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:06 schreef Min-oeh-lala het volgende:
[..]
Ik zal mijn leven vanaf nu aan beteren,
Ik heb zo veel liefde te vergeven,
Maar met dit gebaar voor jou,
Besef je misschien, Ik kies alleen voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:51 schreef Ducklover het volgende:
Rozen zijn rood,
De lucht is blauw
Lieve Spees_Eend ik hou van jou.....
(En is mijn dichtkunst het wachten waard?)
En dit is pas het begin,quote:
Oeps je hebt gelijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:59 schreef Mangostine het volgende:
De lucht is trouwens heul niet blauw maar grijsgestreept VAN AL DIE GODVERGETEN KUTROTJES die de hele dag worden afgestoken.
Jaaaa!quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:38 schreef Cuddlylara het volgende:
Joehoe! *knippert bevallig met ogen*
Wanna play?
[ afbeelding ]
Als je blauwe lucht zoekt weet ik nog wel een plekje hoor. (A)quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:59 schreef Mangostine het volgende:
De lucht is trouwens heul niet blauw maar grijsgestreept VAN AL DIE GODVERGETEN KUTROTJES die de hele dag worden afgestoken.
Oooeeh, ik ga een lijstje maken:quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:38 schreef Cuddlylara het volgende:
Joehoe! *knippert bevallig met ogen*
Wanna play?
[ afbeelding ]
nou, jouw ass bevindt zich nu toch ook heel ergens anders, correct me if i'm wrong.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:04 schreef Gulara het volgende:
[..]
Als je blauwe lucht zoekt weet ik nog wel een plekje hoor. (A)
Ja dus je kunt er zo in.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:11 schreef Mangostine het volgende:
[..]
nou, jouw ass bevindt zich nu toch ook heel ergens anders, correct me if i'm wrong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |