abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:32:42 #276
419017 OhlievePhelia
lieve, lieve Ophelia <3
pi_134985587
Opheeltje, mijn juweeltje
Nog vol verwachting is je nieuwe jaar
Ik zal je verrassen, eerlijk waar. O+

pi_134986023
Hunkerend naar liefde,
Hunkerend naar een kus,
Hunkerend naar aandacht,
Hunkerend naar een berichtje dus ;)
pi_134986362
Ik zal de OP straks even aanpassen.

Vond een hele mooie kaart van mijn SV in de brievenbus O+

Tenminste, ik hoop dat ie van Kyara-My-Love is, anders heb ik hier wat uit te leggen :@
pi_134986427
Zo Kyara, jouw SV is voortvarend :D (is ie niet van je man? Of kan je dat wel op je buik schrijven omdat je niet meer wist hoeveel jaar jullie getrouwd zijn? :D _O- )

Zal ik anders alvast even wat voor je rijmen Loj? Gewoon, wegens aardig?

Hoi,
Loj. O+
pi_134986836
O+ O+
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:16:19 #281
381212 Gulara
From the future
pi_134987235
Boy oh boy,
Wat hou ik van Loj.

Toi, toi, toi,
De grootste ster is Loj.

Onze Loj,
Net zo mooi als een vapoi*

Even wat inspiratie voor de kloon, of ben ik dat zelf? 8)7

*is dat niet hoe de minions de unicorn noemen in Despicable Me?
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:11:43 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134989454
Oh boy
Daar is Loj
Misschien zeg ik wel hoi
Als ik haar tegenkom op de laan van NOI
ze lijkt niet op een karper, zeker niet op een koi
Dit was het weer, dus toitoitoi!

:')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134991078
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:53 schreef Kyara het volgende:
Ik zal de OP straks even aanpassen.

Vond een hele mooie kaart van mijn SV in de brievenbus O+

Tenminste, ik hoop dat ie van Kyara-My-Love is, anders heb ik hier wat uit te leggen :@
Kyara mijn zoetje,
Dit was vast een heel klein groetje.

Gewoon, om even te laten weten dat ik aan je denk

:*
pi_134991272
Loj, hoi piepeloi
Ben je een ladyboy
Of heb je een toyboy?
Wellicht ben je zo mooi als Anna Karenina, zoals bedacht doorTolstoi
En kijk je naar Troy
Of hou je meer van het Bolshoi
Draag je broeken van corduroy
En lees je de interviews in de Playboy?
Ik geef het op, cowboy.
Hoi hoi!
pi_134992347
Nou Loj, als dit geen liefde is weet ik t ook niet meer O+
pi_134992756
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:52 schreef Kyara-My-Love het volgende:

[..]

Kyara mijn zoetje,
Dit was vast een heel klein groetje.

Gewoon, om even te laten weten dat ik aan je denk

:*
Ik vind je lief
Mijn hartendief

O+
pi_135006631
Juud, O+
Je gaf me een liefdesdebuut
Je riep naar mij Hoihoi
Dank je wel zegt loj

Gulara, O+
Je krijgt van mij een tiara,
Wat je riep loj, O boy,
Dank je wel zegt loj

XcUz_Me O+
Ik voelde de chemie
Samen op Den Haag laan van noi,
Dank je wel zegt loj

Mango, O+
Met jou dans ik de tango.
Samen in de playboy
Dank je wel zegt loj
pi_135007509
Loj, liefde is als bloemblaadjes
Alleen het einde telt
De weg er naar toe is onzekerheid
Afwachten
Vlinders

Ze houdt van me
Ze houdt niet van me
Ze houdt van me
Ze houdt niet van me
Ze houdt van me
Ze houdt niet van me
Ze houdt van me
Ze houdt niet van me
Ze houdt van me
Ze houdt niet van me
Ze houdt van me
Ze houdt niet van me
Ze houdt van me
Ze houdt niet van me
Ze houdt van me
Ze houdt niet van me
Ze houdt van me!
pi_135007818
Kyara, O+
Liefde is als een camera,
Het speciale moment waar ik het op gooi,
Dank je wel zegt loj
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:46:09 #290
419120 Ducklover
Spees_Eend's stalker
pi_135014999
De eendenvagina is een vesting. Bij de uitgang zitten doodlopende zijgangen en de vagina zelf is spiraalvormig, als een telefoonsnoer. Dat alles moet voorkomen dat agressieve woerden het vrouwtje bevruchten, schrijven Amerikaanse biologen in Proceedings of the Royal Society B.

Mannetjes schieten hun penis in 0,3 seconden naar binnen maar in de vaginale wirwar komen ze niet ver.

Eendenseks is oorlog. In de parkvijver storten een of meer woerden zich op een vrouwtje, en drukken haar onder water tijdens een paring. Bij zo’n verkrachting verdrinkt het vrouwtje soms. Het is te verwachten dat vrouweneenden liever wat meer controle uitoefenen op wie hen bevrucht. Een wapenwedloop is het gevolg.

Die wedloop heeft zowel de eendenpenis als de vagina tot groteske instrumenten gemaakt. Het begint er al mee dat eenden überhaupt een penis hebben. Veruit de meeste vogelsoorten paren door hun cloaca (gat) tegen elkaar te drukken. Vrijwel alleen bij watervogels zijn penissen de norm. En daar geldt: hoe vaker de mannen verkrachten, des te langer de penis. Die van eenden meet vaak meer dan tien centimeter, bij een enkele soort bijna dertig. De soorten die aan gedwongen paring doen, hebben richels en knobbels op de penis voor meer houvast.

Juist de vrouwtjes van de verkrachtende soorten, ontdekte Patricia Brennan van Yale University, hebben ingewikkelde vagina’s. Spiraalvormig en tegengesteld aan de draairichting van de mannelijke penis – want die ligt in rust opgerold in de onderbuik. In Proceedings testte ze het effect met muskuseenden. Ze liet de eenden gedraaide glazen buizen penetreren. En inderdaad: zo’n spiraal bemoeilijkt de bevruchting, want het sperma landt niet goed achterin de ‘vagina’. De biologen denken dat het vrouwtje, als ze wél wil, de spieren van haar cloaca ritmisch spant en ontspant zodat de penis zich goed ontrolt.
Beter 1 eend in de hand, dan 10 in de lucht
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:56:47 #291
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135015170
Ik weet niet of ik dit wel wilde weten :{
pi_135015301
Ehmz...
pi_135015322
Tmi over je persoonlijk leven en wat je in je vrije tijd doet Ducklover! :{w
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:07:00 #294
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_135015389
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 09:46 schreef Ducklover het volgende:
De eendenvagina is een vesting. Bij de uitgang zitten doodlopende zijgangen en de vagina zelf is spiraalvormig, als een telefoonsnoer. Dat alles moet voorkomen dat agressieve woerden het vrouwtje bevruchten, schrijven Amerikaanse biologen in Proceedings of the Royal Society B.

Mannetjes schieten hun penis in 0,3 seconden naar binnen maar in de vaginale wirwar komen ze niet ver.

Eendenseks is oorlog. In de parkvijver storten een of meer woerden zich op een vrouwtje, en drukken haar onder water tijdens een paring. Bij zo’n verkrachting verdrinkt het vrouwtje soms. Het is te verwachten dat vrouweneenden liever wat meer controle uitoefenen op wie hen bevrucht. Een wapenwedloop is het gevolg.

Die wedloop heeft zowel de eendenpenis als de vagina tot groteske instrumenten gemaakt. Het begint er al mee dat eenden überhaupt een penis hebben. Veruit de meeste vogelsoorten paren door hun cloaca (gat) tegen elkaar te drukken. Vrijwel alleen bij watervogels zijn penissen de norm. En daar geldt: hoe vaker de mannen verkrachten, des te langer de penis. Die van eenden meet vaak meer dan tien centimeter, bij een enkele soort bijna dertig. De soorten die aan gedwongen paring doen, hebben richels en knobbels op de penis voor meer houvast.

Juist de vrouwtjes van de verkrachtende soorten, ontdekte Patricia Brennan van Yale University, hebben ingewikkelde vagina’s. Spiraalvormig en tegengesteld aan de draairichting van de mannelijke penis – want die ligt in rust opgerold in de onderbuik. In Proceedings testte ze het effect met muskuseenden. Ze liet de eenden gedraaide glazen buizen penetreren. En inderdaad: zo’n spiraal bemoeilijkt de bevruchting, want het sperma landt niet goed achterin de ‘vagina’. De biologen denken dat het vrouwtje, als ze wél wil, de spieren van haar cloaca ritmisch spant en ontspant zodat de penis zich goed ontrolt.
Wat een bof, wat een geluk, ik zit nog in mijn flanell
Kijk op FOK en tref hier aan mijn eigen Discovery Channel O+
Met open mond verwerk ik het gedrag van mijn soortgenoten
Nog even en ze werken de hele soort nog naar de klote!
Bedankt voor dit informatieve kattenbelletje
Wordt het inmiddels niet eens tijd voor een heel klein relletje?
pi_135015511
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:14 schreef Min-oeh-lala het volgende:
Mineola mijn lieve schat,
Heb je een goed oud en nieuw gehad?

Hierbij de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar,
Mijn gedichten voor jouw zijn nog lang niet klaar.

Ben je al verlangend aan het smachten?
helaas moet je nog even wachten.

Gaat je hart al sneller kloppen? O+
En ben je al aan het soppen? :9~

Dit gedicht gaat de verkeerde kant uit,
Vandaar dat ik hem maar sluit
Wat een mooi rijmpje van mijn Valentijn
Maar wel wat persoonlijke vragen poppedein :o
Bedankt voor je wensen, hetzelfde voor jou
Alvast een klein vraagje: zie ik jou gauw?!
pi_135015534
:)
pi_135018344
quote:

OMG _O-
Home is where the O+ is...
pi_135019261
quote:

:')

pi_135026064
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:13 schreef Suikertante het volgende:
:)
Suikertje, jij lekker wief! :9~
De vrouw die het schoonheidsideaal naar een nieuw niveau verhief.
Mijn liefde voor jou is bijna excessief,
en mijn lust naar jou zelfs lichtjes explosief :@
Je prachtige lange haar als zijde zo zacht,
Die twinkelingen in je ogen als je lacht.
En god, dat nageslacht dat jij produceert!
alsof je ware perfectie hebt geboetseerd O+
Suikertje, ook al ben je misschien een meesterdief,
ik heb je lief,
ik heb je lief,
ik heb je lief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135027047
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:32 schreef OhlievePhelia het volgende:
Opheeltje, mijn juweeltje
Nog vol verwachting is je nieuwe jaar
Ik zal je verrassen, eerlijk waar. O+

[ afbeelding ]
:D :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: