Vond jij het een dure stad?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geweldige stad blijft het hé!
Nog leuke foto's voor dit topic?
Nee zeker niet duur. 150-200 euro per maand aan boodschappen/ov/uitgaan alles bij elkaarquote:Op maandag 3 februari 2014 17:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vond jij het een dure stad?
Ik vond het er spotgoedkoop, ik krijg m'n geld met geen mogelijkheid op.
En de heerlijkste koffie van heel de wereld, ónder de euroquote:Op maandag 3 februari 2014 17:57 schreef het volgende:
[..]
Nee zeker niet duur. 150-200 euro per maand aan boodschappen/ov/uitgaan alles bij elkaar
Goedkoop uiteten = Lissabonquote:Op maandag 3 februari 2014 18:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
En de heerlijkste koffie van heel de wereld, ónder de euro
Wat ik iedereen kan aanraden, eettentjes waar je aan moet schuiven met z'n allen, kei en keidruk, geen toerist te zien, nieteens echt herkenbaar als restaurant, geweldig eten voor rond de 6-8 euro, alles vers, en men is allemaal even behulpzaam om je op weg te helpen wat allemaal lekker is op de kaart ( alles)
adres? Of zijn er gewoon heel veel?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
En de heerlijkste koffie van heel de wereld, ónder de euro
Wat ik iedereen kan aanraden, eettentjes waar je aan moet schuiven met z'n allen, kei en keidruk, geen toerist te zien, nieteens echt herkenbaar als restaurant, geweldig eten voor rond de 6-8 euro, alles vers, en men is allemaal even behulpzaam om je op weg te helpen wat allemaal lekker is op de kaart ( alles)
Er zijn er veel, deze bv:quote:Op maandag 3 februari 2014 18:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
adres? Of zijn er gewoon heel veel?
ik ga pas in juni maar ik ga proberen dit te onthouden.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn er veel, deze bv:
A Parreirinha do Paraíso
Rua do Paraíso 40 A/C
1100-397 Lisboa
Het ziet er niet uit
Maar het eten is goddelijk.
[ afbeelding ]
Ik weet zo helaas geen namen van hotels/hostels.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:07 schreef Frsh het volgende:
Geboekt! Eigenlijk voor een weekje Algarve, maar we zitten ook 1,5 dag in Lissabon. Nog iemand tips voor goedkoop slapen voor 2 nachtjes?
--
Edit: Niemand? Ook Toto69 niet?
ok, tnxquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet zo helaas geen namen van hotels/hostels.
Wat ik wel weet: Zoek ze in de wijken Bairro Alto/Rossio/Alfama.
Absoluut NIET in Parque das Nacoes, Moscavide, Encarnacao, etc.
Simpelweg omdat ze in Bairro Alto e.o. goedkoper zijn.
Hopelijk kan je zo toch iets vinden
Ja! Booking.com bekijken en zoeken op pensions!quote:Op zondag 9 maart 2014 21:07 schreef Frsh het volgende:
Geboekt! Eigenlijk voor een weekje Algarve, maar we zitten ook 1,5 dag in Lissabon. Nog iemand tips voor goedkoop slapen voor 2 nachtjes?
--
Edit: Niemand? Ook Toto69 niet?
Als ik eens beter te pas was ging ik er weer wonen. Maar een "simpel" wondje laten genezen kunnen die prutsers hier nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:56 schreef yvonne het volgende:
Mocht iemand een gids nodig hebben? Toto en ik zijn bereid om mee te gaan
Er is een stadscamping. Ik heb daar ook eens gestaan. Je kan met de auto, taxi of bus naar het centrum. http://www.lisboacamping.com/quote:Op maandag 24 maart 2014 21:36 schreef DeDelicatesse het volgende:
Is er in Lissabon een stadscamping of iets dergelijks in de zeer nabije omgeving? Of is dat niet te doen, zo zonder airco? Hoe zit het met stranden, moet je daarvoor buiten de stad zijn? Wat is in Lissabon een normale prijs voor 1 nacht overnachting in een hostel of hotel?
Hangt af van waar je naar op zoek bent (cultuur, shoppen, musea, strand). Ik zou zeker lekker in het Expo gebied gaan rondlopen en daar het Oceanium bezoeken. Heerlijk acquarium en leuke buurt. 's Avonds naar Barrio Alto voor de leuke barretjes, lekker eten en genieten van live muziek.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:01 schreef DeDelicatesse het volgende:
Bedankt voor de reactie!
Wat zijn voor jou de dingen die je niet mag missen als je Lissabon bezoekt?
Expo = Parque das Nacoes. Dan vind je het wel!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:38 schreef DeDelicatesse het volgende:
Wederom dank![]()
De Expo is de locatie van de wereldtentoonstelling in 1998 toch? Biarro Alto klinkt goed in ieder geval. Daar zijn vast ook wel veel hostels etc. te vinden.
Van wat ik hier verder lees lijkt Sintra ook al een bestemming op zich.
Nog even 1 vraag, wat moet ik me rekenen voor prijs qua (uit) eten en slapen?
www.booking.com en dan op pensions zoeken. Wel in de Bairo Alto nemen, want dat is de mooiste en beste plek om te zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:01 schreef DeDelicatesse het volgende:
Bedankt voor de reactie!
Wat zijn voor jou de dingen die je niet mag missen als je Lissabon bezoekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |