quote:Op zondag 29 december 2013 22:01 schreef Arcee het volgende:
Deel 1 van dit topic was het langzaamste topic ooit op FOK!
ja! Donderdag weer naar Lissabonquote:Op zondag 26 januari 2014 17:52 schreef Toto69 het volgende:
Rustig hier, zeg.
Gaat er dan echt niemand naar deze mooie stad?
Voor een dagje zeker leukquote:Op zondag 26 januari 2014 17:56 schreef Rebbedebje het volgende:
Wij gaan dit jaar weer naar Portugal op vakantie, maar Lissabon zal daar niet echt bij zitten...
Misschien 1 dagje ofzo.
In augustus een weekje naar Lissabon en Lourinhãquote:Op zondag 26 januari 2014 17:52 schreef Toto69 het volgende:
Rustig hier, zeg.
Gaat er dan echt niemand naar deze mooie stad?
Nicequote:Op zondag 26 januari 2014 17:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In augustus een weekje naar Lissabon en Lourinhã
Geen lissabon?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:59 schreef Adelante het volgende:
Wij gaan in de meivakantie weekje Aveiro en Porto doen.
Eerst weekendje in Lissabon verblijven en dan naar Lourinhã om naar familie te gaan en om te surfen.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niceal enigszins in gedachten wat je er wilt gaan doen/zien?
Nicequote:Op zondag 26 januari 2014 18:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Eerst weekendje in Lissabon verblijven en dan naar Lourinhã om naar familie te gaan en om te surfen.
Heerlijk.quote:
Geen specifieke bestemming, rondreizen, net als vorig jaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:57 schreef Toto69 het volgende:
Voor een dagje zeker leukwaar gaan jullie heen dan? Porto? Faro?
Ik ben weer terug en wil weer wegquote:
Geweldige stad blijft het hé!quote:Op maandag 3 februari 2014 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben weer terug en wil weer wegWat een stad
Vond jij het een dure stad?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geweldige stad blijft het hé!
Nog leuke foto's voor dit topic?
Nee zeker niet duur. 150-200 euro per maand aan boodschappen/ov/uitgaan alles bij elkaarquote:Op maandag 3 februari 2014 17:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vond jij het een dure stad?
Ik vond het er spotgoedkoop, ik krijg m'n geld met geen mogelijkheid op.
En de heerlijkste koffie van heel de wereld, ónder de euroquote:Op maandag 3 februari 2014 17:57 schreef het volgende:
[..]
Nee zeker niet duur. 150-200 euro per maand aan boodschappen/ov/uitgaan alles bij elkaar
Goedkoop uiteten = Lissabonquote:Op maandag 3 februari 2014 18:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
En de heerlijkste koffie van heel de wereld, ónder de euro
Wat ik iedereen kan aanraden, eettentjes waar je aan moet schuiven met z'n allen, kei en keidruk, geen toerist te zien, nieteens echt herkenbaar als restaurant, geweldig eten voor rond de 6-8 euro, alles vers, en men is allemaal even behulpzaam om je op weg te helpen wat allemaal lekker is op de kaart ( alles)
adres? Of zijn er gewoon heel veel?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
En de heerlijkste koffie van heel de wereld, ónder de euro
Wat ik iedereen kan aanraden, eettentjes waar je aan moet schuiven met z'n allen, kei en keidruk, geen toerist te zien, nieteens echt herkenbaar als restaurant, geweldig eten voor rond de 6-8 euro, alles vers, en men is allemaal even behulpzaam om je op weg te helpen wat allemaal lekker is op de kaart ( alles)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |