140 is ook mijn record. En waarschijnlijk ben ik ongeveer even goedquote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens per ongeluk een 140 gegooid. Net toen mijn vriend binnen kwam lopen.
Hij: "Ik wist helemaal niet dat jij kon darten????"![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik ook niet, en de zes pijlen daarna gingen gewoon de grond, het plafond en de muur in
Was dat Donald Sutherland niet?quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fokkers! (Op zoals PdL zou zeggen: Boppertjes): ik ben er weer
Mijn enige keer 180 had ik helemaal geen getuigenquote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens per ongeluk een 140 gegooid. Net toen mijn vriend binnen kwam lopen.
Hij: "Ik wist helemaal niet dat jij kon darten????"![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik ook niet, en de zes pijlen daarna gingen gewoon de grond, het plafond en de muur in
Ik snap dit soort vragen niet. Ga het in SPT vragen. Ik ga hier toch ook niet vragen hoe ik mijn kamerplant moet verzorgen?quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef NaturalScience het volgende:
Darten? kijkt iemand daar naar?
Doen we het goed?
quote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
140 is ook mijn record. En waarschijnlijk ben ik ongeveer even goed
Donald is de vader van Kiefer. Dus met zijn vraagstelling is het Kieferquote:
Dan stel je de vraag verkeerdquote:
Ik weet ook niet waarom ik dat zo ineens wistquote:
Big in Japan,quote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn enige keer 180 had ik helemaal geen getuigen
Genoeg water en af en toe een beetje Pokon.quote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap dit soort vragen niet. Ga het in SPT vragen. Ik ga hier toch ook niet vragen hoe ik mijn kamerplant moet verzorgen?
Ik had het ook goed...quote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Donald is de vader van Kiefer. Dus met zijn vraagstelling is het Kiefer
JULLIE ZIJN MAAR OP DE HOOFDLETTERS OVERGESTAPT, ZIE IK?quote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
I NEVER REALLY CARED UNTIL I MET YOU
Nee, we zongen heel erg hardquote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
JULLIE ZIJN MAAR OP DE HOOFDLETTERS OVERGESTAPT, ZIE IK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |