SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet slecht voor de rukstick van dsquote:Op zondag 29 december 2013 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
Doutzen op 'r eigen Instagram.
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Vorige topic was het langzaamste topic uit deze reeks.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 20:12 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het langzaamste topic uit deze reeks.
het is echt te erg gesteld met deze reeks de laatste tijd. Vroeger gingen er volgens mij 2 tot 5 topics per dag doorheen
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 20:12 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het langzaamste topic uit deze reeks.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe hij die laatste leg van de 3e set pakte
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eigenlijk is het toch belachelijk dat voor een sport die zo groot is als voetbal er maar 1 spel is wat nog enigzins een voldoende haaltMjah FIFA heeft een engine waar jaren aan gesleuteld is en alle licenties... Dus niemand gaat zich daar de vingers aan branden
![]()
![]()
Gaan wij na onze studie gewoon bij EA werken. Komt alles goed.quote:Op zondag 29 december 2013 21:13 schreef Zhano het volgende:
Eigenlijk is het toch belachelijk dat voor een sport die zo groot is als voetbal er maar 1 spel is wat nog enigzins een voldoende haaltMjah FIFA heeft een engine waar jaren aan gesleuteld is en alle licenties... Dus niemand gaat zich daar de vingers aan branden
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Meh, dan zou ik me best een NSB'er voelen denk ik. Maar als het loon een beetje goed is....quote:Op zondag 29 december 2013 21:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gaan wij na onze studie gewoon bij EA werken. Komt alles goed.
Tevens:![]()
![]()
Kan weer inloggen, jammer had net 2.5 miljoen coins rond geboden maar zal er nu vast niks aan over houden.![]()
Paar setjes waren echt minder... Maar op het juiste moment gewoon weer even pieken.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat een eer om daar de TS van te zijnquote:Op zondag 29 december 2013 20:12 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het langzaamste topic uit deze reeks.![]()
Zhano "verbetert" dat nog wel, dit topic gaat pas volgend jaar vol.quote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef Freire het volgende:
[..]
Wat een eer om daar de TS van te zijn![]()
Goede nacht alvast manquote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef Zhano het volgende:
Nein man. Op oudjaarsdag gaat iedereen elkaar alvast een goede nacht wensen enzo.
Feyenoord Rotterdam![]()
Kwam toevallig dit tegen, mooie carrière na Ajax..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef DutchSL het volgende:
Kwam toevallig dit tegen, mooie carrière na Ajax..
[ afbeelding ]Ik kan me die gozer niet eens meer herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan me die gozer niet eens meer herinneren.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef DutchSL het volgende:
Kwam toevallig dit tegen, mooie carrière na Ajax..
[ afbeelding ]Ik had wel een idee wie het was.. uiteindelijk klopte het ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had wel een idee wie het was.. uiteindelijk klopte het ook nog.![]()
![]()
Weet je deze ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 22:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
Deze dan.
[ afbeelding ]Die wist ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog een makkelijke denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik niet geopend.. en ik ging ook niet quoten. Maar dit wordt saai zo. Straks MotD en daarna The Football League show.quote:![]()
Hoe laat komt MOTD?quote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik niet geopend.. en ik ging ook niet quoten. Maar dit wordt saai zo. Straks MotD en daarna The Football League show.![]()
Pics or it didnt happendquote:Op zondag 29 december 2013 22:55 schreef jhoopie het volgende:
lol pogbas vriendin is genaait door pirlo![]()
Vanmiddag las ik dat het wel ernstig was maar niet dusdanig dat er werd gevreesd voor dood of verlamming oid. Wat is nu de status dan?quote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef DutchSL het volgende:
Schumachers situatie verslechterd(was hier volgens mij überhaupt niet gepost -> zwaar ski ongeluk)
![]()
Ik weet het niet, op de frontpage staat slechts dat hij in coma ligt en de situatie is verslechterd.quote:Op zondag 29 december 2013 23:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vanmiddag las ik dat het wel ernstig was maar niet dusdanig dat er werd gevreesd voor dood of verlamming oid. Wat is nu de status dan?![]()
Wow, coma is best heftig.quote:Op zondag 29 december 2013 23:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik weet het niet, op de frontpage staat slechts dat hij in coma ligt en de situatie is verslechterd.![]()
Ik ben niet zo'n wintersporter, maar is dat niet redelijk normaal? Dat je een helm op hebt?quote:Op zondag 29 december 2013 23:20 schreef DutchSL het volgende:
Hij droeg nog een helm, anders was hij waarschijnlijk sowieso dood geweest...![]()
![]()
blijkbaar met zijn hoofd tegen een rotsblok geklapt.
Toch raar hoe het leven kan lopen. F1 is niet echt gevarenvrij en dan zo zwaar gewond raken. Ik hoop voor hem dat het goed met hem komtFeyenoord Rotterdam![]()
Nee. Nog heel veel mensen die het weigeren te dragen. Ik heb er al jaren eentje, alleen al omdat het warmer is dan een mutsquote:Op zondag 29 december 2013 23:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n wintersporter, maar is dat niet redelijk normaal? Dat je een helm op hebt?
Maar ik lees op de site van de Guardian dat ie een hersenbloeding zou hebben gehad.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Dit soort shit geeft me de kriebels. Het zal je broertje/vriend/zoon maar zijn, dat je geen idee hebt waar ie is![]()
![]()
Mourinho heeft wel vaker van die trucjes uitgehaald. Volgens mij met Inter tegen Barca, dat jaar dat ze de CL wonnen, als voorbeeld.quote:Op zondag 29 december 2013 23:52 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea had Suarez wel goed uitgeschakeld, net als Ozil tegen ArsenalHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb wel het gevoel dat hij weet wat hij doet tactisch gezienquote:Op zondag 29 december 2013 23:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mourinho heeft wel vaker van die trucjes uitgehaald. Volgens mij met Inter tegen Barca, dat jaar dat ze de CL wonnen, als voorbeeld.
Tevens Krul![]()
![]()
Prijzen van consumables zijn best wel hard gestegen gisteren en vandaag, heb vandaag al tientallen chemistry style kaartjes en meer dan 100 contracten verkocht voor mijn vaste prijs waar ik er normaal misschien 5 a 10 per dag voor die prijs verkocht
Paar dagen geleden waren ze nog maar 1.5k ofzo.![]()
Ik heb nog overwogen om Shadows in te kopen, maar mijn TP zat toch vol, dus had er niks mee gekundquote:Op maandag 30 december 2013 00:17 schreef DutchSL het volgende:
Prijzen van consumables zijn best wel hard gestegen gisteren en vandaag, heb vandaag al tientallen chemistry style kaartjes en meer dan 100 contracten verkocht voor mijn vaste prijs waar ik er normaal misschien 5 a 10 per dag voor die prijs verkocht
[ afbeelding ]
Paar dagen geleden waren ze nog maar 1.5k ofzo.
aftertimenquote:Op maandag 30 december 2013 00:17 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Paar dagen geleden waren ze nog maar 1.5k ofzo.![]()
![]()
Ik had er een paar honderd gekocht (shadows & hunters) toen ze tijdens die glitch zo goedkoop waren en heb ze nu bijna allemaal verkochtquote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb nog overwogen om Shadows in te kopen, maar mijn TP zat toch vol, dus had er niks mee gekund![]()
![]()
Dafuq, laagste BIN van hunter 4.7k en catalyst 2.4k. Ik had vorige week eindelijk een keer catalyst in een pack en die verkocht niet eens voor 1k.![]()
4.7kquote:Op maandag 30 december 2013 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, laagste BIN van hunter 4.7k en catalyst 2.4k. Ik had vorige week eindelijk een keer catalyst in een pack en die verkocht niet eens voor 1k.![]()
Op de PS3 zijn de goedkoopste hunters nu 3.4k, maar voor 4k verkopen ze ook wel![]()
Afgelopen dagen door The Walking Dead seizoen 1 & 2 gegaan, nu seizoen 3 bezig en voor het eerst echt geschrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toffe serie wel
#bezigheidstherapie![]()
Aan de thumbnail te zien huilen.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 01:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een volledig silver pack als daily gift met daarin de Colo-Colo badge.![]()
![]()
bronze gift packquote:Op maandag 30 december 2013 01:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een volledig silver pack als daily gift met daarin de Colo-Colo badge.![]()
![]()
Dzeko in mijn season ticket pack (die ik maar blijf krijgen ook al had ik helemaal geen season ticket gekocht)
![]()
Ik snap nog steeds geen kut van wanneer je die ST packs krijgt, volgens mij is het nooit een maand geleden dat ik de vorige had...![]()
Elke week pannenkoekquote:Op maandag 30 december 2013 01:31 schreef Zhano het volgende:
Ik snap nog steeds geen kut van wanneer je die ST packs krijgt, volgens mij is het nooit een maand geleden dat ik de vorige had...
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Meh.quote:Op maandag 30 december 2013 02:28 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)compilatie_2013.html![]()
Zoals verwacht, mijn nieuwe team speelt echt bizar slecht. IF Balotelli en Falcao komen nauwelijks in scoringspositie. Als ik dan een keer met Ibarbo speel maakt hij de mooiste acties en scoort de prachtigste doelpunten. Zijn bewegingen kloppen gewoon altijd. Balotelli staat altijd buitenspel en Falcao is nergens te bekennen.
Normaal hebben mijn aanvallers het meeste de bal en passen ze ook het meest. Maar met deze 2 krijg ik echt niets voor elkaar. Falcao 6 goals uit 16 wedstrijden, IF Balo 6 goals uit 13 wedstrijden.
Ik moet echt een keer een paar goede spitsen vinden en het liefst ook een beetje hoge rating...![]()
Tasjesdief loopt tegen trein aan, lik op stukquote:Op maandag 30 december 2013 02:28 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)compilatie_2013.html![]()
![]()
Wat was je team ook alweer?quote:Op maandag 30 december 2013 02:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Zoals verwacht, mijn nieuwe team speelt echt bizar slecht. IF Balotelli en Falcao komen nauwelijks in scoringspositie. Als ik dan een keer met Ibarbo speel maakt hij de mooiste acties en scoort de prachtigste doelpunten. Zijn bewegingen kloppen gewoon altijd. Balotelli staat altijd buitenspel en Falcao is nergens te bekennen.
Normaal hebben mijn aanvallers het meeste de bal en passen ze ook het meest. Maar met deze 2 krijg ik echt niets voor elkaar. Falcao 6 goals uit 16 wedstrijden, IF Balo 6 goals uit 13 wedstrijden.
Ik moet echt een keer een paar goede spitsen vinden en het liefst ook een beetje hoge rating...![]()
Rating hoerquote:Op maandag 30 december 2013 02:59 schreef Tobi-wan het volgende:
het liefst ook een beetje hoge rating...![]()
Alsof je team uitmaakt hihi, FUT is KUT, gr grquote:Op maandag 30 december 2013 03:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Di Natale op de plek van IF Rossi. Op de bank een zooi verschillende spelers waar ik mee wissel, Chiellini Vidal Sirigu etc.
Beter speel je ZhanoGame:![]()
![]()
Grootste probleem in dit team op het oog zijn niet de spitsen, maar de CDM's. Ik zou 1 van de 2 vervangen door een grote sterke neger speler.quote:Op maandag 30 december 2013 03:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Di Natale op de plek van IF Rossi. Op de bank een zooi verschillende spelers waar ik mee wissel, Chiellini Vidal Sirigu etc.
Verder is Maxwell te traag en kun je net zo goed Sirigu gebruiken.![]()
Oh ja, en dit.quote:Op maandag 30 december 2013 03:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Grootste probleem in dit team op het oog zijn niet de spitsen, maar de CDM's. Ik zou 1 van de 2 vervangen door een grote sterke neger speler.![]()
Dat probeer ik de laatste twee potjes maar zij konden ook geen potten breken. Ik denk dat mijn CDMs inderdaad wat sterker mogen zijn. Alleen om nou weer Vidal, Pogba en De Rossi te gebruiken is ook weer zo iets... Ik denk dat ik met de workrates van Balo gewoon niet overweg kan. Dat ik een spits nodig heb die zich terug laat zakken of zo.quote:Op maandag 30 december 2013 03:19 schreef DutchSL het volgende:
Ja, die moet hij dus in de basis zetten en De Rossi op CDM
Ga er morgen wel even mee kloten want dit is echt waardeloos.![]()
Overigens vind ik 4-2-2-2 ook gewoon niet fijn dit jaar, terwijl het de afgelopen drie Fifa's mijn favoriete opstelling was.![]()
Ik vond Balotelli juist teveel terugzakken...quote:Op maandag 30 december 2013 03:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat probeer ik de laatste twee potjes maar zij konden ook geen potten breken. Ik denk dat mijn CDMs inderdaad wat sterker mogen zijn. Alleen om nou weer Vidal, Pogba en De Rossi te gebruiken is ook weer zo iets... Ik denk dat ik met de workrates van Balo gewoon niet overweg kan. Dat ik een spits nodig heb die zich terug laat zakken of zo.
Ga er morgen wel even mee kloten want dit is echt waardeloos.![]()
2 weken geleden won ik nog divisie 1 2x achter elkaar. Nu moet ik strijden om in divisie 2 te blijven. 4222 speelt heerlijk als de spelers kloppen, maar als ik mijn team upgrade dan raak ik de balans kwijt ofzo.quote:Op maandag 30 december 2013 03:27 schreef DutchSL het volgende:
Overigens vind ik 4-2-2-2 ook gewoon niet fijn dit jaar, terwijl het de afgelopen drie Fifa's mijn favoriete opstelling was.![]()
Divisie 1.. ik kan divisie 7 nog niet eens aanEen en al ergernis, zelfs als ik win vind ik het niet leuk en dat was eigenlijk al zo vanaf divisie 10.
Ik speel alleen nog single matches en soms een thema cup. Het toevoegen van divisies vorig en dit jaar is voor mij de grootste reden waarom Fifa minder leuk is geworden, gelukkig zijn er dit jaar tenminste nog wel single matches anders was ik er waarschijnlijk al mee gestopt.![]()
Ik denk dat het zoiets was.quote:Op maandag 30 december 2013 03:37 schreef esox83 het volgende:
wat was je vorige team waar je div 1 mee won? zowiezo lijkt mij een cam op cdm positie waardeloos
Dus wel met NIF Balotelli. Verder op de bank: Gomez (ST), Palacio (CAM). De rest was niet zo speciaal. Ik kan wel weer terug naar dit maar ik probeer het team juist een beetje spannend te maken. Helaas faalt elke poging kansloos.![]()
Vooral rechts maar ik wisselde het hele team door. Dus de CDMs CAMs en ST speelden niet altijd op dezelfde plek. Ik ben er klaar mee... Mooie tijd, welterusten!quote:Op maandag 30 december 2013 03:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik denk dat het zoiets was.
[ afbeelding ]
Dus wel met NIF Balotelli. Verder op de bank: Gomez (ST), Palacio (CAM). De rest was niet zo speciaal. Ik kan wel weer terug naar dit maar ik probeer het team juist een beetje spannend te maken. Helaas faalt elke poging kansloos.![]()
Morguh
IF Balo
Ik vind het geweldig, zo'n meevoetballende spits. En dan twee CAM's die eroverheen kunnen komen. Hamsik doet dat prima, maar Diamanti mist dat een beetje. Denk dat ik ook Di Natale ga halen
[ Bericht 12% gewijzigd door PrideoftheSouth op 30-12-2013 08:28:09 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 03:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alsof je team uitmaakt hihi, FUT is KUT, gr gr
Beter speel je ZhanoGame:
[ afbeelding ]
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:quote:Ja manquote:Iets met werkpaarden en luxepaarden ofzo
Wel thuiswerken, want vrouwtje is ziekjes.
Ik zie nu dat IF Adebayor maar 20k kost. Dat is wel het uitproberen waard
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik zo'n team tegen zou komen, zal ik kk hard lachen.quote:
En dan batta krijgen
Ik denk dat ik er al een paar zo heb gehad in seasons.quote:Op maandag 30 december 2013 08:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ik zo'n team tegen zou komen, zal ik kk hard lachen.
En dan batta krijgen
3x een ragequit.
JizzzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb in het begin geprobeerd een silverteam rond Kallstrom te bouwen, want die statsquote:Op maandag 30 december 2013 09:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er al een paar zo heb gehad in seasons.
3x een ragequit.
[ afbeelding ]
Jizzz
Maar team eromheen leek me te beperkt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon Ibraquote:Op maandag 30 december 2013 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb in het begin geprobeerd een silverteam rond Kallstrom te bouwen, want die stats
Maar team eromheen leek me te beperkt
Boohhh die stats van Adebayor
even een team met hem maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat zeg ikquote:Op maandag 30 december 2013 09:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boohhh die stats van Adebayor
even een team met hem maken.
Ik denk dat ik Benteke eens ga inruilen voor hem
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien een beter idee ja.quote:Op maandag 30 december 2013 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sebastian Larsson op CAM is ook nog een optie. Prima stats, op de pace na.
Overmorgen gaat het gebeuren.. :\
tevens:
Grenzen open voor onze Bulgaarse en Roemeense vrienden.quote:Op maandag 30 december 2013 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren? Een nieuw jaar?
Mooi, eindelijk kopers voor mijn huisquote:Op maandag 30 december 2013 09:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Grenzen open voor onze Bulgaarse en Roemeense vrienden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja of ze breken in en schijten in je woonkamer.quote:Op maandag 30 december 2013 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi, eindelijk kopers voor mijn huis
Zo lang het bij schijten blijft, en ze verder mijn spullen laten staanquote:Op maandag 30 december 2013 09:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja of ze breken in en schijten in je woonkamer.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toch best lullig als je een snoepje wilt pakken uit de trommel en je in een warme goulashdrol grijpt.quote:Op maandag 30 december 2013 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo lang het bij schijten blijft, en ze verder mijn spullen laten staanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo had ik het nog niet gevisualiseerd. Ik zag het voor me als een grote bolus, pontificaal in het midden van je woonkamer. En dan kleine keuteltjes tot aan de voordeur om het af te maken.quote:Op maandag 30 december 2013 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Toch best lullig als je een snoepje wilt pakken uit de trommel en je in een warme goulashdrol grijpt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet gevisualiseerd. Ik zag het voor me als een grote bolus, pontificaal in het midden van je woonkamer. En dan kleine keuteltjes tot aan de voordeur om het af te maken.
En een lekkere piswalm uit je nieuwe LED TV.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En een lekkere piswalm uit je nieuwe LED TV.
Of dat de vissen ineens rondzwemmen in een gele substantie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
HOLD THE LINE!!!! LOVE ISN'T ALWAYS ON TIME! doefboemRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of dat de vissen ineens rondzwemmen in een gele substantieOf je schenkt een lekker glaasje appelsap in ......
doefboem? Ik vind het meer deng....dengdengdengdeng.quote:Op maandag 30 december 2013 09:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
HOLD THE LINE!!!! LOVE ISN'T ALWAYS ON TIME! doefboemNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 09:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Of je schenkt een lekker glaasje appelsap in ......
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nummer 441 gewoon overslaanquote:Op maandag 30 december 2013 09:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhh
[ afbeelding ]
Bohhhhhh
[ afbeelding ]
Bhhhhhhhh![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nummer 441 gewoon overslaan![]()
![]()
Penny lane. oops
Jolene!! JOLENE!! JOLENE! JOLLEEEEENNEEERock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zeker niet verkeerd.quote:Op maandag 30 december 2013 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima ochtend om te werken zo
Morgen moet ik ook werken.voor het eerst in 4 jaar dat ik werk op oudjaarsdag.
Same here... maar ik ga wel lekker op tijd naar huisquote:Op maandag 30 december 2013 09:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeker niet verkeerd.
Morgen moet ik ook werken.voor het eerst in 4 jaar dat ik werk op oudjaarsdag.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Same here... maar ik ga wel lekker op tijd naar huis
Anders sta ik tot 5 uur 's nachts te knallen met mijn vuurwerk.
Ben blij dat het dit jaar niet mijn beurt is om vuurwerk te halen. Er wordt meer dan ooit gecontroleerd hier in de grensstreek...quote:Op maandag 30 december 2013 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Anders sta ik tot 5 uur 's nachts te knallen met mijn vuurwerk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh dat viel wel mee toch?quote:Op maandag 30 december 2013 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben blij dat het dit jaar niet mijn beurt is om vuurwerk te halen. Er wordt meer dan ooit gecontroleerd hier in de grensstreek...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
1 kilo?quote:Op maandag 30 december 2013 10:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/591474-vuurwerkcontrole-baarlehertog.html
Volgens de wet mag je 20 kilo per persoon meenemen.Ah in Belgie.
Stelletje zielepieten. Niks belangrijkers te doen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vanaf 1 januari hebben ze pas hun handen vol aan echte problemen hequote:Op maandag 30 december 2013 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1 kilo?
Stelletje zielepieten. Niks belangrijkers te doen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jep, kunnen wij weer gelukkig rustig naar Belgie of Polen crossen.quote:Op maandag 30 december 2013 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari hebben ze pas hun handen vol aan echte problemen he
Wat is het verder verdomde rustig in dit topic?quote:Op maandag 30 december 2013 10:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep, kunnen wij weer gelukkig rustig naar Belgie of Polen crossen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen Toefjes, Dudeweiser, Thorb, Dreetje, Thye, OmniRocket enz enz meer.quote:Op maandag 30 december 2013 10:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is het verder verdomde rustig in dit topic?
Dat ruimt lekker op, en dan ben je VDM nog vergeten.quote:Op maandag 30 december 2013 10:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen Toefjes, Dudeweiser, Thorb, Dreetje, Thye, OmniRocket enz enz meer.
Sinds wanneer is Kevin eigenlijk weg?
Meestal zijn hier 's ochtends toch al wat meer bezoekers te vinden.
Ik heb nog een kijktip: Unsere Mutter, unsere Vater...zaterdagavond was deel 1 te zien (nu op uitzendinggemist.nl), komende twee zaterdagen de daaropvolgende delen. Erg vermakelijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wij zetten toen de auto gewoon in het Nederlandse gedeelte neer en gingen lopend naar de winkel. Vervolgens in een voetbaltas ofzo, zodat je niet overduidelijk met vuurwerk over straat liep (vooral voor in Nederland). 5 minuutjes lopen en dan was je bij de auto, kon je zo rustig naar huis rijden met (volgens dat bericht) teveel vuurwerk.quote:Op maandag 30 december 2013 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1 kilo?
Stelletje zielepieten. Niks belangrijkers te doen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo vaak zit ik niet met mijn laptop in de trein.quote:Op maandag 30 december 2013 10:46 schreef DuTank het volgende:
Blokkeren van YouTube in trein toegestaan
Gelukkig voor DS2 blokkeren ze de WebApp niet
Zonet heb ik net Black Magic Woman gemistDie had ik wel willen horen.
![]()
Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 30 december 2013 10:50 schreef byah het volgende:
ik denk dat ik opgelicht ben door een gast die wat coins heeft gekocht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
www.youtube.comquote:Op maandag 30 december 2013 10:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo vaak zit ik niet met mijn laptop in de trein.
Zonet heb ik net Black Magic Woman gemistDie had ik wel willen horen.
![]()
Het klinkt stom, maar ik heb dat inderdaad ook.quote:Op maandag 30 december 2013 10:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is veel leuker om een nummer in de top2000 te horen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vorig jaar liep ik gewoon op 31 december met 5 kartonnen dozen door Baarle Hertog en geen hond die er naar kraaide.quote:Op maandag 30 december 2013 10:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wij zetten toen de auto gewoon in het Nederlandse gedeelte neer en gingen lopend naar de winkel. Vervolgens in een voetbaltas ofzo, zodat je niet overduidelijk met vuurwerk over straat liep (vooral voor in Nederland). 5 minuutjes lopen en dan was je bij de auto, kon je zo rustig naar huis rijden met (volgens dat bericht) teveel vuurwerk.
Beter gewoon in september naar Polen rijden
Ik vind naar Polen rijden voor een vuurwerkpartijtje toch iets te veel van het goedequote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vorig jaar liep ik gewoon op 31 december met 5 kartonnen dozen door Baarle Hertog en geen hond die er naar kraaide.
Beter gewoon in september naar Polen rijden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iemand gisteren nog dat thematoernooi gewonnen waarbij je een player pack kreeg? Zat daar nog wat in?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mogguh kindersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik had hem offline gewonnen en ik kreeg een bal + 500c + zo'n player pack. De shiny was Gouffran en ik had verder nog Draxler (800c) en Medina (550c) Verder nog 2 golds, 3 silvers en 4 bronzes.quote:Op maandag 30 december 2013 11:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand gisteren nog dat thematoernooi gewonnen waarbij je een player pack kreeg? Zat daar nog wat in?![]()
Mag ik daarmee de conclusie dat ik weinig gemist heb door dat toernooi niet te winnen?quote:Op maandag 30 december 2013 11:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem offline gewonnen en ik kreeg een bal + 500c + zo'n player pack. De shiny was Gouffran en ik had verder nog Draxler (800c) en Medina (550c) Verder nog 2 golds, 3 silvers en 4 bronzes.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Black Betty
Tweede nummer die ik leerde spelen op de gitaar
Je kreeg online wel wat meer.. volgens mij hetzelfde maar dan 5k als bonus.quote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mag ik daarmee de conclusie dat ik weinig gemist heb door dat toernooi niet te winnen?![]()
Het was mij vooral te doen om dat player pack. Die coins geloof ik welquote:Op maandag 30 december 2013 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kreeg online wel wat meer.. volgens mij hetzelfde maar dan 5k als bonus.
E: volgens mij was het trouwens 4k.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is dat goed dan? Die chem style is op de Xbox nog steeds heel duur (5k) maar dat zal wel veranderen door die 15k packs.quote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Koop ik net toch een IF Adebayor met hunter chem style voor 22k BIN![]()
HAVE TO LEARN HAVE TO TRY! HAVE TO TRUST I HAVE TO CRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hunter style is op PS3 nog steeds zo'n 3k. Basic IF Adebayors gaan voor 21-22k, dus dat is wel een mooie deal. Niet schokkend hoorquote:Op maandag 30 december 2013 11:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat goed dan? Die chem style is op de Xbox nog steeds heel duur (5k) maar dat zal wel veranderen door die 15k packs.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tilburgsquote:Op maandag 30 december 2013 11:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
HAVE TO LEARN HAVE TO TRY! HAVE TO TRUST I HAVE TO CRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zie je weer een paar pareltjes over het hoofd:quote:Op maandag 30 december 2013 11:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even geduld nog:
[ afbeelding ]
421, 418, 416 (niet om de provincie, maar wel mooi nummer) en 415.
E: en de Scorpions op 413
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Down Underquote:Op maandag 30 december 2013 11:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zie je weer een paar pareltjes over het hoofd:
421, 418, 416 (niet om de provincie, maar wel mooi nummer) en 415.
E: en de Scorpions op 413Die heb ik al zovaak gehoord dat ik er een spontane snikkelkrimp van krijg.
quote:Op maandag 30 december 2013 11:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Down UnderDie heb ik al zovaak gehoord dat ik er een spontane snikkelkrimp van krijg.
Niks mis mee imo. Krezip daarentegen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dadelijk mr Peanut-butter-Jelly-sandwich.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Favoriete nummer van mijn vriendin.
Zo laag?
Wat een drukte hier. Helaas veroorzaakt door slechts twee man.
Mogge
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Helaas?quote:Op maandag 30 december 2013 11:30 schreef Reemi het volgende:
Mogge
Wat is dit. Ik ben er ook nog (in mindere mate)quote:Op maandag 30 december 2013 11:30 schreef Reemi het volgende:
Mogge
moggeFeyenoord Rotterdam![]()
Wel 29 plaatsen gestegenquote:Op maandag 30 december 2013 11:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Favoriete nummer van mijn vriendin.
[ afbeelding ]
Zo laag?![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Had liever gezien dat er meerdere mensen hadden meegeholpen.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Niet zomaar twee man hoorquote:Op maandag 30 december 2013 11:30 schreef Reemi het volgende:
Mogge
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn vriendin houdt ook van Guus Meeuwis enzo hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Trapzie's vriendin is een rockbitch
Mijn vrouw houdt van Destiny's childmaar ze luistert ook naar Bob Marley, Meatloaf, Alice Cooper, Genesis (
) en Led Zeppelin.
Genesis is de grootste aidsband allertijden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet ik me schamen als ik zeg dat ik de nummers van Roy Orbison allemaal bazig vind?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb haar al gevondenquote:Op maandag 30 december 2013 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jawel, ze weet het alleen zelf nog niet.
Ter verduidelijking. De rechter
Feyenoord Rotterdam![]()
Zo ken ik er ook nog wel heel veel.. het heeft geen zin om te klagen want dit is nou eenmaal de lijst van dit jaar.quote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit staat dan hoger...![]()
![]()
Nu nog even van die linker af zien te komen dan.quote:Op maandag 30 december 2013 11:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb haar al gevonden
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking. De rechterNAC Breda
Rèsbaarge![]()
dat is dan mijn schoonvader.quote:Op maandag 30 december 2013 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu nog even van die linker af zien te komen dan.Feyenoord Rotterdam![]()
Wat dacht je van Katie Melua op 412quote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit staat dan hoger...![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zie alleen maar een horloge en een lichtblauw overhemd.quote:Op maandag 30 december 2013 11:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb haar al gevonden
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking. De rechter
Heb je geen betere foto?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Hij mot je niet.wel. Hij is een baas! Beter gezegd the boss
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Moet ik me schamen als ik zeg dat ik de nummers van Roy Orbison allemaal bazig vind?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is dat Springsteen?quote:Op maandag 30 december 2013 11:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]wel. Hij is een baas! Beter gezegd the boss
Pretty Woman.. walking down the street.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben een gigantische fan van the Doors.
No way dat the boss Feyenoorders pruimt.quote:Op maandag 30 december 2013 11:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]wel. Hij is een baas! Beter gezegd the boss
Prachtig nummer toch?quote:Op maandag 30 december 2013 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pretty Woman.. walking down the street.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja hoor! gelijk een ingegroeide snikkel.
ja en straks let her go van passenger op 1quote:
of iets van bieber of 1 directionFeyenoord Rotterdam![]()
Dan luister ik volgend jaar niet meer.quote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ja en straks let her go van passenger op 1
of iets van bieber of 1 directionRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan is het niveau van FOK!-ers nog veel hoger dan dat van de gold cupquote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef Freire het volgende:
Met mijn karper cup team meedoen aan de golden cup, de grootste fout van mijn leven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
1x de Gold Cup gewonnen met dit team:quote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef Freire het volgende:
Met mijn karper cup team meedoen aan de golden cup, de grootste fout van mijn leven
True. Maarja, dit is de grote hit he.quote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jammer dat het Human is. Ze hebben zoveel betere nummers.Al had Mr. Brightside er ook wel tussen mogen staan, maar daar kon je volgens mij niet eens op stemmen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die laatste staan anders wel in de lijst.quote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ja en straks let her go van passenger op 1
of iets van bieber of 1 direction![]()
Are you ready? Are you ready for this? Are you hanging on the edge of your seat. dum dum dum another one bites the dust
Sinds Bart de Graaff dit nummer gebruikte op zijn zender ben ik fan van dit nummer.
Dank. Ik vroeg me al af wat er eigenlijk gezongen word. Nu ik dat weet, vind ik het nummer ineens echt stukken beter.quote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Are you ready? Are you ready for this? Are you hanging on the edge of your seat. dum dum dum another one bites the dust
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Psy ook.quote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die laatste staan anders wel in de lijst.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik mag niet meer meezingen in het kantoor dus dan ik het hier maar.quote:Op maandag 30 december 2013 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dank. Ik vroeg me al af wat er eigenlijk gezongen word. Nu ik dat weet, vind ik het nummer ineens echt stukken beter.
quote:Op maandag 30 december 2013 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik mag niet meer meezingen in het kantoor dus dan ik het hier maar.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Laat je niet muilkorven man. Des te harder meezingen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik mag niet meer meezingen in het kantoor dus dan ik het hier maar.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Bij dit nummer krijg ik altijd zo'n Vietnam-oorlog gevoel.
Nee gewoon een potje FUTquote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij zit Japans voetbal te kijken ofzo?![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen?quote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Stelletje bazen zijn het.
Radar Love en Twilight Zone.
Vervangen door deze:quote:Op maandag 30 december 2013 11:50 schreef Fuszy het volgende:
wat is dit. Waarom staat spoonman er niet in
ha ha snap je hem?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vervangen door deze:
[ afbeelding ]
ha ha snap je hem?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vervangen door deze:
[ afbeelding ]
ha ha snap je hem?![]()
![]()
![]()
godver ik moest er nog over nadenken ookFeyenoord Rotterdam![]()
Sowiesoquote:Op maandag 30 december 2013 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Stelletje bazen zijn het.
Radar Love en Twilight Zone.Feyenoord Rotterdam![]()
Boh the Who komt er ook nog aan.
Andere favoriete band. (ik heb er nog al wat.)
Volgens mij is alles een favoriet van jouquote:Op maandag 30 december 2013 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boh the Who komt er ook nog aan.
Andere favoriete band. (ik heb er nog al wat.)
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb 1 kamer thuis met allemaal posters, oude concert flyers en LP's van the Who, Doors, Rolling Stones, Led Zeppelin en Deep Purple.quote:Op maandag 30 december 2013 11:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij is alles een favoriet van jou
als iemand zegt dat die servies van blond amsterdam heeft gekregen, is het dan netjes om te zeggen dat het kanjer lelijk is?
Feyenoord Rotterdam![]()
Tuurlijk is dat netjes.quote:Op maandag 30 december 2013 11:55 schreef Fuszy het volgende:
als iemand zegt dat die servies van blond amsterdam heeft gekregen, is het dan netjes om te zeggen dat het kanjer lelijk is?
Wie wilt er nou servies uit Amsterdam.
Daarom. Eigenlijk verricht ik dus een dienst om te zeggen dat het lelijk is.quote:Op maandag 30 december 2013 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat netjes.
Wie wilt er nou servies uit Amsterdam.Feyenoord Rotterdam![]()
'quote:Op maandag 30 december 2013 11:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb 1 kamer thuis met allemaal posters, oude concert flyers en LP's van the Who, Doors, Rolling Stones, Led Zeppelin en Deep Purple.
Tof man!![]()
Wil ik ook. Alleen de Doors en who mogen van mij wegblijven
Feyenoord Rotterdam![]()
Het beste is eigenlijk om het even persoonlijk te bekijken en het dan gewoon opblazen met oud en nieuw.quote:Op maandag 30 december 2013 11:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daarom. Eigenlijk verricht ik dus een dienst om te zeggen dat het lelijk is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als het Blond Rotterdam had geheten, had je het mooi gevondenquote:Op maandag 30 december 2013 11:55 schreef Fuszy het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vind je dit mooi? https://www.google.nl/sea(...)es&safe=off&tbm=ischquote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als het Blond Rotterdam had geheten, had je het mooi gevonden![]()
Natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als het Blond Rotterdam had geheten, had je het mooi gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zou er het eten van een hond nog geen eens op serveren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ga gewoon weer verder waar ik gebleven was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga gewoon weer verder waar ik gebleven was...Gisteren was toch bijna alles IF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja ik heb nu +- 15 potjes met IF Balo en Falcao gespeeld maar met hun krijg ik echt niets voor elkaar. Normaal gesproken speel ik 1 op 1 met een spits. Maar met deze twee kom ik niet eens op de helft.quote:![]()
Mooi niet, maar ook niet lelijk. Vrienden van ons hebben er koffiemokken van. Niet die met alle kleure van de regenboog, gewoon die in Delftsblauwe kleuren. Die vind ik best acceptabel.quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vind je dit mooi? https://www.google.nl/sea(...)es&safe=off&tbm=isch
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Engelaarquote:Op maandag 30 december 2013 12:00 schreef Freire het volgende:
Orlando Engelaar die de winnende maakt in blessure tijd
Kwestie van smaak.quote:Op maandag 30 december 2013 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi niet, maar ook niet lelijk. Vrienden van ons hebben er koffiemokken van. Niet die met alle kleure van de regenboog, gewoon die in Delftsblauwe kleuren. Die vind ik best acceptabel.
Ik zou die borden alleen maar als kleiduif materiaal gebruiken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jongens! We gaan een topic binnen een dag vullen.
Inderdaad, smaak. Ik hou dus weer niet van kleiduiven schietenquote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
Ik zou die borden alleen maar als kleiduif materiaal gebruiken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wij hebben het een keer gedaan als bedrijfsuitje.quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, smaak. Ik hou dus weer niet van kleiduiven schieten
Was echt tof alleen jammer dat mijn voormalige manager niet per ongeluk voor mijn geweer liep.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Please wait while we find an agent to assist you...
U bent nu in verbinding met Kübra.
Kübra: Beste Mike, bedankt voor uw contact met de klantenondersteuning van HTC. Momenteel ben ik even uw vraag aan het nalezen.
Tugba is er net bijgekomen.
Kübra heeft de sessie verlaten.
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:05 schreef Fuszy het volgende:
Kübra: Beste Mike, bedankt voor uw contact met de klantenondersteuning van HTC. Momenteel ben ik even uw vraag aan het nalezen.
![]()
![]()
![]()
Aan de namen te zien kan je volgens mij bij hun ook gewoon een curry bestellenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ging bij mij toch beterquote:Op maandag 30 december 2013 12:05 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: