SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet slecht voor de rukstick van dsquote:Op zondag 29 december 2013 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
Doutzen op 'r eigen Instagram.
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Vorige topic was het langzaamste topic uit deze reeks.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 20:12 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het langzaamste topic uit deze reeks.
het is echt te erg gesteld met deze reeks de laatste tijd. Vroeger gingen er volgens mij 2 tot 5 topics per dag doorheen
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 20:12 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het langzaamste topic uit deze reeks.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe hij die laatste leg van de 3e set pakte
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eigenlijk is het toch belachelijk dat voor een sport die zo groot is als voetbal er maar 1 spel is wat nog enigzins een voldoende haaltMjah FIFA heeft een engine waar jaren aan gesleuteld is en alle licenties... Dus niemand gaat zich daar de vingers aan branden
![]()
![]()
Gaan wij na onze studie gewoon bij EA werken. Komt alles goed.quote:Op zondag 29 december 2013 21:13 schreef Zhano het volgende:
Eigenlijk is het toch belachelijk dat voor een sport die zo groot is als voetbal er maar 1 spel is wat nog enigzins een voldoende haaltMjah FIFA heeft een engine waar jaren aan gesleuteld is en alle licenties... Dus niemand gaat zich daar de vingers aan branden
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Meh, dan zou ik me best een NSB'er voelen denk ik. Maar als het loon een beetje goed is....quote:Op zondag 29 december 2013 21:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gaan wij na onze studie gewoon bij EA werken. Komt alles goed.
Tevens:![]()
![]()
Kan weer inloggen, jammer had net 2.5 miljoen coins rond geboden maar zal er nu vast niks aan over houden.![]()
Paar setjes waren echt minder... Maar op het juiste moment gewoon weer even pieken.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat een eer om daar de TS van te zijnquote:Op zondag 29 december 2013 20:12 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het langzaamste topic uit deze reeks.![]()
Zhano "verbetert" dat nog wel, dit topic gaat pas volgend jaar vol.quote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef Freire het volgende:
[..]
Wat een eer om daar de TS van te zijn![]()
Goede nacht alvast manquote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef Zhano het volgende:
Nein man. Op oudjaarsdag gaat iedereen elkaar alvast een goede nacht wensen enzo.
Feyenoord Rotterdam![]()
Kwam toevallig dit tegen, mooie carrière na Ajax..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef DutchSL het volgende:
Kwam toevallig dit tegen, mooie carrière na Ajax..
[ afbeelding ]Ik kan me die gozer niet eens meer herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan me die gozer niet eens meer herinneren.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef DutchSL het volgende:
Kwam toevallig dit tegen, mooie carrière na Ajax..
[ afbeelding ]Ik had wel een idee wie het was.. uiteindelijk klopte het ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had wel een idee wie het was.. uiteindelijk klopte het ook nog.![]()
![]()
Weet je deze ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 22:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
Deze dan.
[ afbeelding ]Die wist ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog een makkelijke denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik niet geopend.. en ik ging ook niet quoten. Maar dit wordt saai zo. Straks MotD en daarna The Football League show.quote:![]()
Hoe laat komt MOTD?quote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik niet geopend.. en ik ging ook niet quoten. Maar dit wordt saai zo. Straks MotD en daarna The Football League show.![]()
Pics or it didnt happendquote:Op zondag 29 december 2013 22:55 schreef jhoopie het volgende:
lol pogbas vriendin is genaait door pirlo![]()
Vanmiddag las ik dat het wel ernstig was maar niet dusdanig dat er werd gevreesd voor dood of verlamming oid. Wat is nu de status dan?quote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef DutchSL het volgende:
Schumachers situatie verslechterd(was hier volgens mij überhaupt niet gepost -> zwaar ski ongeluk)
![]()
Ik weet het niet, op de frontpage staat slechts dat hij in coma ligt en de situatie is verslechterd.quote:Op zondag 29 december 2013 23:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vanmiddag las ik dat het wel ernstig was maar niet dusdanig dat er werd gevreesd voor dood of verlamming oid. Wat is nu de status dan?![]()
Wow, coma is best heftig.quote:Op zondag 29 december 2013 23:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik weet het niet, op de frontpage staat slechts dat hij in coma ligt en de situatie is verslechterd.![]()
Ik ben niet zo'n wintersporter, maar is dat niet redelijk normaal? Dat je een helm op hebt?quote:Op zondag 29 december 2013 23:20 schreef DutchSL het volgende:
Hij droeg nog een helm, anders was hij waarschijnlijk sowieso dood geweest...![]()
![]()
blijkbaar met zijn hoofd tegen een rotsblok geklapt.
Toch raar hoe het leven kan lopen. F1 is niet echt gevarenvrij en dan zo zwaar gewond raken. Ik hoop voor hem dat het goed met hem komtFeyenoord Rotterdam![]()
Nee. Nog heel veel mensen die het weigeren te dragen. Ik heb er al jaren eentje, alleen al omdat het warmer is dan een mutsquote:Op zondag 29 december 2013 23:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n wintersporter, maar is dat niet redelijk normaal? Dat je een helm op hebt?
Maar ik lees op de site van de Guardian dat ie een hersenbloeding zou hebben gehad.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Dit soort shit geeft me de kriebels. Het zal je broertje/vriend/zoon maar zijn, dat je geen idee hebt waar ie is![]()
![]()
Mourinho heeft wel vaker van die trucjes uitgehaald. Volgens mij met Inter tegen Barca, dat jaar dat ze de CL wonnen, als voorbeeld.quote:Op zondag 29 december 2013 23:52 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea had Suarez wel goed uitgeschakeld, net als Ozil tegen ArsenalHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb wel het gevoel dat hij weet wat hij doet tactisch gezienquote:Op zondag 29 december 2013 23:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mourinho heeft wel vaker van die trucjes uitgehaald. Volgens mij met Inter tegen Barca, dat jaar dat ze de CL wonnen, als voorbeeld.
Tevens Krul![]()
![]()
Prijzen van consumables zijn best wel hard gestegen gisteren en vandaag, heb vandaag al tientallen chemistry style kaartjes en meer dan 100 contracten verkocht voor mijn vaste prijs waar ik er normaal misschien 5 a 10 per dag voor die prijs verkocht
Paar dagen geleden waren ze nog maar 1.5k ofzo.![]()
Ik heb nog overwogen om Shadows in te kopen, maar mijn TP zat toch vol, dus had er niks mee gekundquote:Op maandag 30 december 2013 00:17 schreef DutchSL het volgende:
Prijzen van consumables zijn best wel hard gestegen gisteren en vandaag, heb vandaag al tientallen chemistry style kaartjes en meer dan 100 contracten verkocht voor mijn vaste prijs waar ik er normaal misschien 5 a 10 per dag voor die prijs verkocht
[ afbeelding ]
Paar dagen geleden waren ze nog maar 1.5k ofzo.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
aftertimenquote:Op maandag 30 december 2013 00:17 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Paar dagen geleden waren ze nog maar 1.5k ofzo.![]()
![]()
Ik had er een paar honderd gekocht (shadows & hunters) toen ze tijdens die glitch zo goedkoop waren en heb ze nu bijna allemaal verkochtquote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb nog overwogen om Shadows in te kopen, maar mijn TP zat toch vol, dus had er niks mee gekund![]()
![]()
Dafuq, laagste BIN van hunter 4.7k en catalyst 2.4k. Ik had vorige week eindelijk een keer catalyst in een pack en die verkocht niet eens voor 1k.![]()
4.7kquote:Op maandag 30 december 2013 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, laagste BIN van hunter 4.7k en catalyst 2.4k. Ik had vorige week eindelijk een keer catalyst in een pack en die verkocht niet eens voor 1k.![]()
Op de PS3 zijn de goedkoopste hunters nu 3.4k, maar voor 4k verkopen ze ook wel![]()
Afgelopen dagen door The Walking Dead seizoen 1 & 2 gegaan, nu seizoen 3 bezig en voor het eerst echt geschrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toffe serie wel
#bezigheidstherapie![]()
Aan de thumbnail te zien huilen.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 01:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een volledig silver pack als daily gift met daarin de Colo-Colo badge.![]()
![]()
bronze gift packquote:Op maandag 30 december 2013 01:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een volledig silver pack als daily gift met daarin de Colo-Colo badge.![]()
![]()
Dzeko in mijn season ticket pack (die ik maar blijf krijgen ook al had ik helemaal geen season ticket gekocht)
![]()
Ik snap nog steeds geen kut van wanneer je die ST packs krijgt, volgens mij is het nooit een maand geleden dat ik de vorige had...![]()
Elke week pannenkoekquote:Op maandag 30 december 2013 01:31 schreef Zhano het volgende:
Ik snap nog steeds geen kut van wanneer je die ST packs krijgt, volgens mij is het nooit een maand geleden dat ik de vorige had...
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Meh.quote:Op maandag 30 december 2013 02:28 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)compilatie_2013.html![]()
Zoals verwacht, mijn nieuwe team speelt echt bizar slecht. IF Balotelli en Falcao komen nauwelijks in scoringspositie. Als ik dan een keer met Ibarbo speel maakt hij de mooiste acties en scoort de prachtigste doelpunten. Zijn bewegingen kloppen gewoon altijd. Balotelli staat altijd buitenspel en Falcao is nergens te bekennen.
Normaal hebben mijn aanvallers het meeste de bal en passen ze ook het meest. Maar met deze 2 krijg ik echt niets voor elkaar. Falcao 6 goals uit 16 wedstrijden, IF Balo 6 goals uit 13 wedstrijden.
Ik moet echt een keer een paar goede spitsen vinden en het liefst ook een beetje hoge rating...![]()
Tasjesdief loopt tegen trein aan, lik op stukquote:Op maandag 30 december 2013 02:28 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)compilatie_2013.html![]()
![]()
Wat was je team ook alweer?quote:Op maandag 30 december 2013 02:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Zoals verwacht, mijn nieuwe team speelt echt bizar slecht. IF Balotelli en Falcao komen nauwelijks in scoringspositie. Als ik dan een keer met Ibarbo speel maakt hij de mooiste acties en scoort de prachtigste doelpunten. Zijn bewegingen kloppen gewoon altijd. Balotelli staat altijd buitenspel en Falcao is nergens te bekennen.
Normaal hebben mijn aanvallers het meeste de bal en passen ze ook het meest. Maar met deze 2 krijg ik echt niets voor elkaar. Falcao 6 goals uit 16 wedstrijden, IF Balo 6 goals uit 13 wedstrijden.
Ik moet echt een keer een paar goede spitsen vinden en het liefst ook een beetje hoge rating...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: