Ik zou persoonlijk dan eerder gaan voor een stabilizer. Merk dat ik eerder mijn Glidecam mee op pad neem, dan een slider.quote:Op maandag 30 december 2013 15:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Pfff ik blijf twijfelen... Eerst de Konova K2 of eerst de Monocam CF Pro.
Waarom eigenlijk persé een Konova K2? Genoeg andere leuke alternatieven.quote:Op maandag 30 december 2013 15:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Een steadicam kun je moeilijk een rig noemen, dan is m'n Gorillapod ook een rig.quote:Op maandag 30 december 2013 18:18 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou eerder de GC kiezen omdat
Het een steadycam is
Het een rig is
Het een monopod is
Slider is leuk maar die neem je nooit zomaar mee, daar moet je al een doel voor hebben
Konova K2 omdat deze voor de prijs, ¤180, erg goed is. Denk niet dat er een betere te vinden is voor dat bedrag.quote:Op maandag 30 december 2013 17:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk persé een Konova K2? Genoeg andere leuke alternatieven.
Maar sowieso eerder slider!
quote:Op maandag 30 december 2013 18:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Een steadicam kun je moeilijk een rig noemen, dan is m'n Gorillapod ook een rig.
Wat een moeilijk verhaal om naar te luisteren. Voor dslr is dit niet geschikt lijkt mij.quote:
Leuk muziekje, beelden zullen leuk zijn voor de kids en je collega's, maar voor een buitenstaander is dit niks zeggend natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 23:43 schreef KaMo het volgende:
Filmpje gemaakt tijdens het vrijwilligen voor een speldag voor kindjes. Alles uit de hand, te snel ge-edit (vreselijke jumpcut zag ik achteraf), niks gegrade. Maar wellicht vinden jullie het leuk om te zien. BMPCC it is
Haha ja, normaal film ik altijd met grip (shoulder rig, statief of dolly), maar hier was het gewoon handheld.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Lensje zonder IS ?
Leuk filmpje verder, longer intro would be nice though..
Ja het is vooral bedoeld voor in de nieuwsbrief naar de ouders. Sfeerbeelden, en die mensen willen toch alleen hun kinderen zien. B-roll kan ik er volgende keer wel bijdraaien.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Leuk muziekje, beelden zullen leuk zijn voor de kids en je collega's, maar voor een buitenstaander is dit niks zeggend natuurlijk.
Vond de shots van 2:08 wel weer erg goed. Ik mis voornamelijk veel B-rolls. Dat zou het filmpje zeker wat leuker gemaakt hebben.
Ik ga volgend jaar ook veel meer proberen te doen. Ook dit soort kleine projectjes. Vrijdag langs een fanfare om te kijken of ik daar een leuke promo van kan maken.
Dat filmpje van die klas van jequote:Op dinsdag 31 december 2013 10:54 schreef KaMo het volgende:
[..]
Haha ja, normaal film ik altijd met grip (shoulder rig, statief of dolly), maar hier was het gewoon handheld.
[..]
Ja het is vooral bedoeld voor in de nieuwsbrief naar de ouders. Sfeerbeelden, en die mensen willen toch alleen hun kinderen zien. B-roll kan ik er volgende keer wel bijdraaien.
Bedankt voor de reactie, die mag er dus gelijk afquote:
Was met de gasten van StukTV! Vet filmpje trouwens! Probsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:00 schreef Drommelsch85 het volgende:
Tweede hockeyfeestfilmpje, wederom Susteren publiek (en voor mij jailbait)
Heb zelf tot nu toe meer kunnen doen met Monocam. Slider is leuk als je tijd hebt om shot op te zetten en het kwa beeld ook echt toevoegt aan filmpje.quote:Op maandag 30 december 2013 15:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Je hebt ook daadwerkelijk de Monocam?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef merino het volgende:
[..]
Heb zelf tot nu toe meer kunnen doen met Monocam. Slider is leuk als je tijd hebt om shot op te zetten en het kwa beeld ook echt toevoegt aan filmpje.
X-series Monocam ja (tweede batch).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Je hebt ook daadwerkelijk de Monocam?
precies slider moet je opbouwen, rechtzetten, je plaatje onder de camera veranderen vastzetten en dan sliden. Leuk als je de tijd hebt maar voor veel shots ondoenlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef merino het volgende:
[..]
Heb zelf tot nu toe meer kunnen doen met Monocam. Slider is leuk als je tijd hebt om shot op te zetten en het kwa beeld ook echt toevoegt aan filmpje.
Opzich valt dat te voorkomen door zelfde plaat systeem te gebruiken voor al je gear.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
je plaatje onder de camera veranderen
Ja maar dan moet ik een manfrotto QR knop erbij kopen speciaal voor de sliderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:33 schreef merino het volgende:
[..]
Opzich valt dat te voorkomen door zelfde plaat systeem te gebruiken voor al je gear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |