restecpquote:Op zondag 29 december 2013 16:09 schreef glittertje39 het volgende:
als baby een plaat uit de hoes halen..knap
Die heb ik gemi...nou ja, niet meegekregen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die is ook niet onaardig, maar Tatjana heeft een andere plaat met dezelfde titel, van een jaar of 3 terug.
Afgelopen nacht kwam het oorspronkelijke nummer voorbij waarop de tune is gebaseerd: Overture van The Who.quote:
150 rating zakken is op dat niveau dan ook pijnlijkquote:Op zondag 29 december 2013 16:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nou ja, bij wijze van spreken dan. Beide behoorlijk gezakt op de ratinglijsten. Van mij winnen ze vast nog wel, maar in grote toernooien zijn het al een tijdje geen grote namen meer.
Lang niet zo goed als de tunequote:Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Afgelopen nacht kwam het oorspronkelijke nummer voorbij waarop de tune is gebaseerd: Overture van The Who.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op zondag 29 december 2013 16:11 schreef Fred_B het volgende:
Rowwen Heze is wel leuk, maar deze is (door mij dan toch) onbegrepen gebleven.
Meer postenquote:Op zondag 29 december 2013 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
Zo irritant als ik refresh op iPad, hij springt steeds terug naar mijn laatste post.
quote:Op zondag 29 december 2013 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is niet Nederlands, dit is een kutaccent met spraakgebrek.
Yep.. dat is het verschil tussen tot de wereldtop behoren en "wie ben jij?"quote:Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
150 rating zakken is op dat niveau dan ook pijnlijk
Hier ook ja, irritant.quote:Op zondag 29 december 2013 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
Zo irritant als ik refresh op iPad, hij springt steeds terug naar mijn laatste post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |