met muziek op de achtergrond. Zal Jillert leuk vinden.quote:
Uruguay loopt voorop tegenwoordig..quote:Op zondag 29 december 2013 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom op man. De betutteling komt overal naar voren. Of het nu over vuurwerk, seks, drugs, openingsuren of wat dan ook gaat. Maar goed. Ondervind het maar en ga over een jaartje of 10 a 20 net zoals de ouders in de 70's hebben gedaan weer lekker massa-protesten en rellen houden om wat vrijheden en dergelijke terug te krijgen.
Ik lach me altijd kapot als ik hier op straat gevraagd wordt naar het progressieve drugsbeleid in Nederland. Je kan er wiet in winkels kopen!
Wake up. Dat kan haast in meer landen dan niet. In veel landen zijn ze soepeler dan Nederland. Sommige landen en staten hebben het zelfs compleet gelegaliseerd. Heel de wereld opent wat dat betreft zijn ogen. Omdat ze durven te erkennen dat het beleid wat Nederland helemaal zo gek niet was. Dat het wel degelijk zijn vruchten in statistiek en praktijk afwerpt.
De enige die het niet zien, is hedendaags Nederland. Ik vind het eigenlijk een heel zielig gegeven.
filmpjequote:Op zondag 29 december 2013 15:52 schreef Homdeck het volgende:
matig uurtje, zo maar schaatsen kijken
Of Roowbinquote:Op zondag 29 december 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met muziek op de achtergrond. Zal Jillert leuk vinden.
wat een zeiksnor is datquote:Op zondag 29 december 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mis je wel de gouden oneliners van Herbertquote:Op zondag 29 december 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nehquote:Op zondag 29 december 2013 15:52 schreef NaturalScience het volgende:
Maak alvast plaats!!! Hierna:
[ afbeelding ]
Lekker quasi-nonchalant met de knoopjes open zodat de indrukwekkende torso en dito borsthaar getoond kunnen wordenquote:Op zondag 29 december 2013 15:51 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:sanderdeheer twitterde op zondag 29-12-2013 om 15:46:41Zo gaaf dat Freddy er zelf ook is! Alles is mogelijk bij de #Top2000! http://t.co/G9SrH3VWpM reageer retweet
xD
Jammer. Ik heb het commentaar van de 34,31 wel even teruggeluisterdquote:Op zondag 29 december 2013 15:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mis je wel de gouden oneliners van Herbert
Wonderful Land?quote:Op zondag 29 december 2013 15:53 schreef laxus13 het volgende:
De enige Shadows nummer die in de lijst staat
De rest is ook niet zoooo heel veel aan toch?quote:Op zondag 29 december 2013 15:53 schreef laxus13 het volgende:
Geen Wonderful landquote:Op zondag 29 december 2013 15:53 schreef laxus13 het volgende:
Slecht.quote:Op zondag 29 december 2013 15:53 schreef laxus13 het volgende:
En hun vaste zanger ook. En dan zijn ze nog gescheiden ook.quote:Op zondag 29 december 2013 15:53 schreef laxus13 het volgende:
Nope helaas niet meerquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:54 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nope helaas niet meer, zal wel door Blof of Coldplay komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |