Ik lag echt stuk toen dit nummer speelde en Trevor emo werdquote:
Albert?quote:Op zondag 29 december 2013 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
Op verzoek van Twan: Kent iemand hier een logo met een blauwe a? 6 letters.
twitter:sanderdeheer twitterde op zondag 29-12-2013 om 15:46:41Zo gaaf dat Freddy er zelf ook is! Alles is mogelijk bij de #Top2000! http://t.co/G9SrH3VWpM reageer retweet
Kom op man. De betutteling komt overal naar voren. Of het nu over vuurwerk, seks, drugs, openingsuren of wat dan ook gaat. Maar goed. Ondervind het maar en ga over een jaartje of 10 a 20 net zoals de ouders in de 70's hebben gedaan weer lekker massa-protesten en rellen houden om wat vrijheden en dergelijke terug te krijgen.quote:Op zondag 29 december 2013 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ervaar dat eigenlijk helemaal niet zo.
25 Or 6 To 4quote:Op zondag 29 december 2013 15:50 schreef Ferdo het volgende:
Uit het SkyRadio-genre van Chicago. Niet slecht, maar doe mij toch maar 25 Or 6 To 4, I'm A Man en Feelin' Stronger Everyday.
wat grappigquote:Op zondag 29 december 2013 15:51 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:sanderdeheer twitterde op zondag 29-12-2013 om 15:46:41Zo gaaf dat Freddy er zelf ook is! Alles is mogelijk bij de #Top2000! http://t.co/G9SrH3VWpM reageer retweet
xD
met muziek op de achtergrond. Zal Jillert leuk vinden.quote:
Uruguay loopt voorop tegenwoordig..quote:Op zondag 29 december 2013 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom op man. De betutteling komt overal naar voren. Of het nu over vuurwerk, seks, drugs, openingsuren of wat dan ook gaat. Maar goed. Ondervind het maar en ga over een jaartje of 10 a 20 net zoals de ouders in de 70's hebben gedaan weer lekker massa-protesten en rellen houden om wat vrijheden en dergelijke terug te krijgen.
Ik lach me altijd kapot als ik hier op straat gevraagd wordt naar het progressieve drugsbeleid in Nederland. Je kan er wiet in winkels kopen!
Wake up. Dat kan haast in meer landen dan niet. In veel landen zijn ze soepeler dan Nederland. Sommige landen en staten hebben het zelfs compleet gelegaliseerd. Heel de wereld opent wat dat betreft zijn ogen. Omdat ze durven te erkennen dat het beleid wat Nederland helemaal zo gek niet was. Dat het wel degelijk zijn vruchten in statistiek en praktijk afwerpt.
De enige die het niet zien, is hedendaags Nederland. Ik vind het eigenlijk een heel zielig gegeven.
filmpjequote:Op zondag 29 december 2013 15:52 schreef Homdeck het volgende:
matig uurtje, zo maar schaatsen kijken
Of Roowbinquote:Op zondag 29 december 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met muziek op de achtergrond. Zal Jillert leuk vinden.
wat een zeiksnor is datquote:Op zondag 29 december 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mis je wel de gouden oneliners van Herbertquote:Op zondag 29 december 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |