quote:
Dat zal misschien een beetje tegenvallenquote:Op zondag 29 december 2013 16:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan zo'n beetje iedereen beter schaken dan die twee.
Dat is toch van ene Sarah?quote:Op zondag 29 december 2013 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik Laat Je Gaan vond ik best een aardig plaatje
Die is ook niet onaardig, maar Tatjana heeft een andere plaat met dezelfde titel, van een jaar of 3 terug.quote:
Nou ja, bij wijze van spreken dan. Beide behoorlijk gezakt op de ratinglijsten. Van mij winnen ze vast nog wel, maar in grote toernooien zijn het al een tijdje geen grote namen meer.quote:Op zondag 29 december 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zal misschien een beetje tegenvallen
Tatjana staat zeker ook niet in de Top 2000?quote:Op zondag 29 december 2013 16:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die is ook niet onaardig, maar Tatjana heeft een andere plaat met dezelfde titel, van een jaar of 3 terug.
Nee, alleen in de reclames.quote:Op zondag 29 december 2013 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tatjana staat zeker ook niet in de Top 2000?
restecpquote:Op zondag 29 december 2013 16:09 schreef glittertje39 het volgende:
als baby een plaat uit de hoes halen..knap
Die heb ik gemi...nou ja, niet meegekregen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die is ook niet onaardig, maar Tatjana heeft een andere plaat met dezelfde titel, van een jaar of 3 terug.
Afgelopen nacht kwam het oorspronkelijke nummer voorbij waarop de tune is gebaseerd: Overture van The Who.quote:
150 rating zakken is op dat niveau dan ook pijnlijkquote:Op zondag 29 december 2013 16:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nou ja, bij wijze van spreken dan. Beide behoorlijk gezakt op de ratinglijsten. Van mij winnen ze vast nog wel, maar in grote toernooien zijn het al een tijdje geen grote namen meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |