Ja, maar ze hebben nogal wat nummers. Twaalf studioalbums (dit jaar nog weer eentje erbij gekomen), een schat aan B-kanten. Middenmoot is dus ergens rond plek 100.quote:
Barbra is daar het bewijs vanquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:28 schreef IJsblock het volgende:
Ik hoor strijkers en het is nog niet eens oud en nieuw
awww nee het is mooiquote:
Die dus inderdaad. Was elk jaar vaste prik op Hilversum 3 en later Radio 3, in de tijd dat Veronica nog als de VOO in de gids stond. Voorloper van de huidige Top 1000 die tegenwoordig elk jaar wordt uitgezonden op Veronica.quote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Deze:
http://www.top100-allertijden.nl/html/lijsten/that1983.htm
Zeiktantequote:Op zondag 29 december 2013 14:28 schreef waxmask het volgende:
Spreidstand, Drijfzand, iemand nog meer verbasteringen voor deze overrated zangeres waar joden en homo's grof geld voor betalen om haar te mogen zien/horen?
Barbara Strijkplankquote:Op zondag 29 december 2013 14:28 schreef waxmask het volgende:
Spreidstand, Drijfzand, iemand nog meer verbasteringen voor deze overrated zangeres waar joden en homo's grof geld voor betalen om haar te mogen zien/horen?
Sorry, ik houd niet van die hoge zweverige vrouwennummersquote:
Ik geef toe, het nieuwe werk ken ik eigenlijk niet, maar van hun oudere werk is dat de enige die ik altijd skipquote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben nogal wat nummers. Twaalf studioalbums (dit jaar nog weer eentje erbij gekomen), een schat aan B-kanten. Middenmoot is dus ergens rond plek 100.
1x per jaarquote:Op zondag 29 december 2013 14:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sorry, ik houd niet van die hoge zweverige vrouwennummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |