Op te halen in Kerkrade maar ook te versturen binnen Nederland.quote:Op zondag 29 december 2013 13:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
50 euro geboden
En waar evt op te halen?
Ik sla over, dat wordt me te duur om hierover heen te bieden! succesquote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
65 is mijn laatste bod en geldt tot morgen 12 uur anders koop ik hem wel met garantie
lijkt mij ook een prima prijs. Scheelt je twee tot vier weken levertijd.quote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
65 is mijn laatste bod en geldt tot morgen 12 uur anders koop ik hem wel met garantie
65 euro ex 3 euro verzendkosten is akkoord. Ik wil gewoon een faire prijs.quote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
dan krijg je de nieuwprijs...quote:Op zondag 29 december 2013 21:56 schreef JoepVaKirchroa het volgende:
[..]
65 euro ex 3 euro verzendkosten is akkoord. Ik wil gewoon een faire prijs.
Reageer ff via prive met je adres gegevens dan reageer ik met mijn bankgegevens.
Deze is ook nieuw inclusief air mouse en USB LAN adapter.quote:
Alles is nieuw. Het liefste verkoop ik alles in een. Los verkopen enkel als ik ook een koper heb voor enkel de stick.quote:Op maandag 30 december 2013 07:52 schreef blueline het volgende:
Wil je die remote ook los verkopen ? (mits deze er nog goed uit ziet)
Akkoord ! Je hebt een PM.quote:Op maandag 30 december 2013 13:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
65 euro inclusief en ik maak het nu direct over per Rabo
Snel binnen:quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:45 schreef blueline het volgende:
Iemand nog een remote zoals deze over ? ik hou me aanbevolen
Volgende keer kan je een topic report aanmaken, gele driehoekje met uitroepteken. Dan zien we gelijk dat het topic op slot kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |