Ben ik op TV?quote:
Klinkt zeker goed als je in je hoofd meezingtquote:Op zondag 29 december 2013 13:06 schreef Uccie het volgende:
In mijn hoofd klinkt dit best goed als ik meezing
Hmm... lees inderdaad net dat het ook wurgseks geweest kan zijn.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:06 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 zit te genieten van dit mooie nummer
Nee vol volume altijd dezequote:Op zondag 29 december 2013 13:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klinkt zeker goed als je in je hoofd meezingt
Anders geen happy endquote:Op zondag 29 december 2013 13:08 schreef glittertje39 het volgende:
ik hoop dat ie wel is klaargekomen......
You wanna make it...suicide blondequote:Op zondag 29 december 2013 13:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Geeft gelijk wel een andere lading aan dat nummer.
Ze hebben geen tijd voor outro's, Gijs moet berichtjes voorlezenquote:Op zondag 29 december 2013 13:08 schreef MaJo het volgende:
Zo Moody BluesHoop dat ze de verse met het sprookjesachtige outro doen, dat is het mooiste van het hele nummer
Days of future passed moet gewoon helemaal gedraaid worden. Nights in white satin komt ook nog wel ergens voor... maar zou mooier zijn als ze hem gewoon geheel draaien. is 1 verhaal.quote:Op zondag 29 december 2013 13:08 schreef MaJo het volgende:
Zo Moody BluesHoop dat ze de verse met het sprookjesachtige outro doen, dat is het mooiste van het hele nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |