Jakkes wat sneu Inca..quote:Op zondag 29 december 2013 22:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vandaag moest de zuurstofslang eruit ivm een massive bloedneus (door de sonde) en toen bleek dat ze én haar zuurstofwaarde zelf goed kan houden én dat ze een heel blij meisje werd zonder al die slangetjes
alleen lukte het terugplaatsen van de sonde niet en heeft ze ook niet voldoende binnengekregen vandaag. Paul mag het zo nog 1x proberen met een yoghurtje, als die niet op gaat krijgt ze weer een sonde..
Dat. Ik was de eerste weken al blij als het me lukte om te douchen en me aan te kleden op een dag. Ontbijten deed ik rond 13u meestal. Komt écht vanzelf goedquote:Op zondag 29 december 2013 22:32 schreef Spees_Eend het volgende:
ProjSkippy: dat was hier ook de eerste weken zo. Ik dacht dat het nooit meer normaal zou worden. Het wordt écht weer normaal. Geef het nog wat weken!
Heuj, da's ook mijn dagschema!quote:Op zondag 29 december 2013 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat. Ik was de eerste weken al blij als het me lukte om te douchen en me aan te kleden op een dag. Ontbijten deed ik rond 13u meestal. Komt écht vanzelf goed.
Godsamme ja man, dat je dan helemaal trots zit te glunderen als je vóór 16 uur gedoucht hebt en ook nog eens 1 maaltijd (of iets dat ervoor door kan) hebt gegetenquote:Op zondag 29 december 2013 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat. Ik was de eerste weken al blij als het me lukte om te douchen en me aan te kleden op een dag. Ontbijten deed ik rond 13u meestal. Komt écht vanzelf goed.
Begrijpelijk. Maar don't be too hard on yourselfquote:Op zondag 29 december 2013 22:38 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Heuj, da's ook mijn dagschema!
Thanks Spees en XM edit: en Inca. Ik weet dat het zo is enzo, maar het voelt zo 'zinloos' als je zo weinig andere dingen kunt doen. En ik wil Kix na een lange dag werken ook niet vragen om nog van alles in huis te doen.
Dus, ik ga even janken nu om het kwijt te zijn en daarna ga ik weer lekker genieten van m'n meisje en dan komt alles vanzelf goed.
Ow, niet doen hoor, het zou er bij me vreselijk inhakken als mijn kind op latere leeftijd in het ziekenhuis zou liggen, dat is echt anders. Je stelt je echt niet aan, niet bagatalliseren.quote:Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En nu voel ik me nog stommer![]()
Jullie zijn superstoer, allemaal
Gaat dat bij een tweede nou makkelijker?quote:Op zondag 29 december 2013 22:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Godsamme ja man, dat je dan helemaal trots zit te glunderen als je vóór 16 uur gedoucht hebt en ook nog eens 1 maaltijd (of iets dat ervoor door kan) hebt gegeten
Dan ga je 's avonds douchen....quote:Op zondag 29 december 2013 22:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gaat dat bij een tweede nou makkelijker?
Na hormonale zweetpartijen 's nachts?quote:
Jah, nouja, ik heb maar een verkoudheid enzo, en mijn kind wordt echt weer beterquote:Op zondag 29 december 2013 22:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow, niet doen hoor, het zou er bij me vreselijk inhakken als mijn kind op latere leeftijd in het ziekenhuis zou liggen, dat is echt anders. Je stelt je echt niet aan, niet bagatalliseren.
Hier hetzelfde. Qua eten en gewicht.quote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmmm, dat is misschien een idee. Hier wordt ze om 22, 22:30 gewoon wakker voor de fles. Tot ze die krijgt slaapt ze ook heel onrustig en snachts wordt ze ook 100x wakker.
Hell, weet je, anders proberen we gewoon een keer een pyjamapapje ofzo.
MM, jaaaaLiga vind ik haar te jong voor, maar we hebben wel nijntjekoekjes gehaald en die zijn ook echt verdwenen. Ik lette laatst met de lunch even niet op. Had mevrouw haar bordje met 2 droge boterhammen te pakken en was er 1 al met korst en al aan het verslinden
Isa buigt qua gewicht ook af. Ze begon hoog en ging toen naar de middenlijn terwijl ze met lengte bovenin de grafiek zit. Ik heb ook geen idee waar ze al dat eten laat
JA!quote:Op zondag 29 december 2013 22:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Klinkt prachtig. Maar er zit nergens een knopje voor. Het verleden kan er inhakken, en dat mag er ook zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 22:31 schreef -mandy- het volgende:
Beterschap Inca.
Ik kijk liever naar de toekomst, wat dat betreft. Het verleden is gebeurt en moet je een plaatsje geven, aan de toekomst kun je werken!
Neequote:Op zondag 29 december 2013 22:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |