gvd nou, ik zag op whatsapp filmpjes voorbijkomen over ufc 168, terwijl geen een van me vrienden mma volgtquote:Op zondag 29 december 2013 12:25 schreef thewallsareshifting het volgende:
Godverdomme die legkick van Silva is all over the internetKutspoilers.
Ja ben net klaar met het eventquote:Op zondag 29 december 2013 16:01 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
jij heb nu net het main event teruggekeken?
man man man, zo reageerde ik ook, compleet shocked!quote:Op zondag 29 december 2013 16:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ben net klaar met het event
Nu pas? Tegenwoordig staan het echt supersnel op internet. Gifs van een partij nog tijdens dezelfde partij is en vanochtend 9~10 uur zat alles al op usenet.quote:Op zondag 29 december 2013 16:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ben net klaar met het event
Dat is al snel zeg.quote:Op zondag 29 december 2013 08:00 schreef THEFXR het volgende:
Cool announcement, Feb 22, Sara McMann vs Rousey.
Tsja, dan moet je ook rond die tijden wakker zijn hèquote:Op zondag 29 december 2013 16:08 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nu pas? Tegenwoordig staan het echt supersnel op internet. Gifs van een partij nog tijdens dezelfde partij is en vanochtend 9~10 uur zat alles al op usenet.
Niet letterlijk domquote:Op zondag 29 december 2013 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom is Rousey dom Taz? Ik vond Tate juist niet snugger dat ze maar takedown attempts bleef makenDie judoskills van Rousey zijn echt ziek, dan doe je dat toch niet, zeker als je weet hoe graag ze die armbar wil pakken.
Nou ik ben Rousey fanquote:Op zondag 29 december 2013 16:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Niet letterlijk dom
Tate's gameplan met die TD's was idd niet snugger, zeker niet.
Rousey is gewoon een stomme kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |