Maar hij was wel overtuigender dan in de vorige fight. Toen was hij nog voorzichtig en werd hij veel geraakt met kicks maar nu had Andy helemaal niks in te brengen.quote:Op zondag 29 december 2013 06:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ook kut voor Weidman dit, heb je niet kunnen bewijzen dat je echt de betere bent, die eerste ronde is niet genoeg voor de haters
Klopt, hetgeen waar ik bang voor was.. goede wrestling, goede BJJ, KO power, veel talent.. vanwege de Sonnen fights ben ik daarom ook voor Weidman gegaan. Ik had ook verwacht dat Weidman hij zou finishen als het verder zou gaan.quote:Op zondag 29 december 2013 06:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar hij was wel overtuigender dan in de vorige fight. Toen was hij nog voorzichtig en werd hij veel geraakt met kicks maar nu had Andy helemaal niks in te brengen.
Die camera werd weggeschakeld op het moment dat hij zijn gewicht er op ging zetten.. bij andere soortgelijke blessures zag je dat wel dat ze er helemaal door heen zaktequote:
zijn vrouw ziet er erg blij uitquote:Op zondag 29 december 2013 06:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mag die dosis T wat lager bij hem?
Jep, top 5 van de MW division is nice Weidman, Anderson, Machida, Belfort, Jacarequote:Op zondag 29 december 2013 06:35 schreef Hooidraad het volgende:
Wat wel positief is: nu doen Machida en Jacare gewoon mee voor de belt.
En evt. Carmont.quote:Op zondag 29 december 2013 06:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jep, top 5 van de MW division is nice Weidman, Anderson, Machida, Belfort, Jacare
Nicequote:Op zondag 29 december 2013 06:39 schreef Hooidraad het volgende:
In ander nieuws: Geo, wij staan nu op de eerste plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 06:54:38 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |