Goede edit, ik dacht al dat ik gek wasquote:Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef Remzz het volgende:
Het nationaal kampioenschap allround in Noorwegen wordt op een natuurijsbaan gereden lijkt het wel
http://speedskatingresults.com/index.php?p=23&e=11534&sm=2&s=0
Pedersen wint de 5 kilometer in net geen 7 minunten
Iets meer respect voor de Dutch mountains graag.quote:Op zondag 29 december 2013 16:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dione is van hetzelfde niveau als de filmpjes.
Die zijnquote:Op zondag 29 december 2013 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iets meer respect voor de Dutch mountains graag.
Het is een wintersport he, dan vat je sneller koudquote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat schaatsers zo vaak ziek zijn. Wielrenners en atleten bijvoorbeeld trainen ook op het randje toch? Die hoor ik zelden over ziekte
Marcel Maijer-vragen zijn datquote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef MiLalaa het volgende:
'wat zou die denken' 'wat zouden ze bespreken' ja lekker Dione, Erben en Rintje zitten daar aan tafel als waarzegsters..
Vind ik ookquote:
5 kanshebbers voor 4 plaatsen, Boer lijkt me geen kanshebber en De Jong ook niet.quote:Op zondag 29 december 2013 16:17 schreef Remzz het volgende:
Lang geleden dat de 1500 meter zo spannend was bij de dames.
niet zo he, over Dionequote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef MiLalaa het volgende:
'wat zou die denken' 'wat zouden ze bespreken' ja lekker Dione, Erben en Rintje zitten daar aan tafel als waarzegsters..
Tsja, je wist dat het zou gebeurenquote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef MiLalaa het volgende:
Ploeg vd Weijden naar rechter bij skate-off
gezellig altijd die OKT's ..
ik vind gewoon dat ze altijd waardeloze bud vragen stelt. Net zoals dat Paulien ze beantwoord...quote:
ze zullen ook wel blijvenquote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik vind gewoon dat ze altijd waardeloze bud vragen stelt. Net zoals dat Paulien ze beantwoord...
verder mogen ze allebei blijven
Ik vind het wel begrijpelijk.quote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef MiLalaa het volgende:
Ploeg vd Weijden naar rechter bij skate-off
gezellig altijd die OKT's ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |