Ik geloof dat ik weer eerder in NL ben dan hijquote:Op zondag 29 december 2013 01:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh hij is te druk in Japan. Wanneer is ie terug?
Na I Feel Love ben ik zéker terug mn bed in. Misschien dat ik door Simpel Rood al eerder terug ben, zeikmuziek.quote:Op zondag 29 december 2013 01:31 schreef Dven het volgende:
Komt trouwens wel een heel matige paar uur aan. Het is dat ik Wanted dead or alive (veeeeeeeeeel te laag!) , Boulevard of broken dreams (goed, maar geef er zelf niet echt een classificatie aan) en Honky Tonk Women (Stones had sowieso 50 keer in de top 100 moeten staan) wil horen
Dat klinkt niet bestquote:Op zondag 29 december 2013 01:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik weer eerder in NL ben dan hij
Begin februari ben ik er weer dus tel maar uitquote:
Serieus, zonder audio dacht ik dat Britney dit zelf wasquote:
Saaie SC dusquote:Op zondag 29 december 2013 01:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Begin februari ben ik er weer dus tel maar uit
Ik zit hier al sinds 2005quote:Op zondag 29 december 2013 01:33 schreef Dven het volgende:
Wie waren er vorig jaar eigenlijk ook in dit topic? Ik kan niemand herinneren maar dat kan ook aan mijn afgelopen jaar hebben gelegen
Dat is jouw geheugenquote:Op zondag 29 december 2013 01:33 schreef Dven het volgende:
Wie waren er vorig jaar eigenlijk ook in dit topic? Ik kan niemand herinneren maar dat kan ook aan mijn afgelopen jaar hebben gelegen
Er was vorig jaar bijna niemand die ik dit jaar niet heb gezien.quote:Op zondag 29 december 2013 01:33 schreef Dven het volgende:
Je kan van voetbalfans zeggen wat je wil maar gevoel voor traditie en familiegevoel hebben ze allemaalquote:
Wij we een beetje gelijk gok ikquote:
Ik was er niet. dus dat kan kloppenquote:Op zondag 29 december 2013 01:33 schreef Dven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |