abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134813422
Ik zit nu in me bed weer na een teleurstelling en dat komt best vaak voor.

Hoe komt het nou dat bij mij alles tegenzit en helemaal niks goed gaat? Ik begin letterlijk en figuurlijk kanker in mijn hoofd te krijgen. Hoe kan iedereen goed leven en mijne met de dag en nog grotere hel worden?
pi_134813478
Doordat je erin zwelgt. Iedereen heeft wel wat, niet iedereen heeft evenveel last van zelfmedelijden.
compact en kleverig.
pi_134813484
wat was die teleurstelling dan
pi_134813491
Welkom in de mallemolen van het leven.
pi_134813496
Dramaqueen. Wees eens een vent man.
5 Ferrari's op videoband!
pi_134813504
Het draait in het leven om geluk en talent. Aan jou de taak om je talenten te benutten.
pi_134813522
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doordat je erin zwelgt. Iedereen heeft wel wat, niet iedereen heeft evenveel last van zelfmedelijden.
Geloof me maar dit kan je niet meer zelfmedelijden noemen
pi_134813550
Goed verhaal, vriend
pi_134813551
Slecht verhaal, vriend.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134813562
Nog niet zo lang hier op het forum maar gelukkig zit ik niet op een stoel want dan zou ik er van verbazing toch al paar keer afgevallen zijn met alles wat ik hier lees en zie whaha :D
pi_134813567
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:10 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
<knip> Ik begin letterlijk <knip> kanker in mijn hoofd te krijgen. <knip>
Tip: ga naar de huisarts.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_134813596
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dramaqueen. Wees eens een vent man.
Ik probeer het al een paar jaar maar met elke ding dat ik doe krijg ik spijt en weer teleurstellingen. Het is niet zo dat ik het opgeef maar teleurstelling na teleurstelling maakt je wel kapot
pi_134813621
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:14 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Ik probeer het al een paar jaar maar met elke ding dat ik doe krijg ik spijt en weer teleurstellingen. Het is niet zo dat ik het opgeef maar teleurstelling na teleurstelling maakt je wel kapot
Je lijkt wel een wijf.
  zondag 29 december 2013 @ 01:16:16 #14
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134813643
quote:

[..]

Dan moet je dus je verwachtingen bijstellen met de dingen die je doet.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_134813665
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Je lijkt wel een wijf.
Dit. Niet eens om dat dramaqueengehalte maar wel door het expres vaag blijven zodat mensen vragen naar je probleempjes. Doen vrouwen ook op facebook. 'boehoe zo verdrietig' 'wat is er dan?' 'zeg ik niet' :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134813730
quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2013 01:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit. Niet eens om dat dramaqueengehalte maar wel door het expres vaag blijven zodat mensen vragen naar je probleempjes. Doen vrouwen ook op facebook. 'boehoe zo verdrietig' 'wat is er dan?' 'zeg ik niet' :')
Ja beetje aandacht trekken terwijl het grote probleem is hun nagellak niet bij hun tasje past.
pi_134813735
quote:

[..]

hoe oud ben je?
pi_134813750
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:13 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Geloof me maar dit kan je niet meer zelfmedelijden noemen
jawel, de manier waarop je schrijft is daar heel duidelijk in.

WAAROM IK?!!!!?!?! :'( :'( :'(

Ik geloof best dat t kut gaat met je, maar dat kun je ook normaal zeggen. Bovendien

Insert plaatje met :'zeg dan ook gelijk wat er is, schimmelkut!!'

(Kan het niet vinden)
compact en kleverig.
pi_134813761
Elke dag is een nieuwe dag, en aan de shit van gisteren kan je niks meer veranderen. Wel aan morgen. Stop dus gewoon met dit soort gedachtes a la 'boehoe alles zit altijd tegen', geef jezelf een trap onder je reet en begin morgen eens vrolijk.
Your opinion of me is none of my business.
pi_134813763
quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2013 01:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou ik zal wel hier een opsomming maken zonder voorbeelden.

- 18 jaar
- geen vrienden
- familie die je niet mag
- geen baan
- geen studie
- geen geld
- geen vriendin
- nog maagd
- nog niet ontgroend
Ik mis er zeker een paar maar dit is wat in me op komt
pi_134813807
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:20 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

- 18 jaar
- geen vrienden
- geen baan
- geen studie
- geen geld
- geen vriendin
- nog maagd
- nog niet ontgroend
ahh en nu maak je hier ook niet echt vrienden!
  zondag 29 december 2013 @ 01:21:37 #22
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134813811
quote:

[..]

- 18 jaar
- geen vrienden
- geen baan
- geen studie
- geen geld
- geen vriendin
- nog maagd
- nog niet ontgroend
De meeste van die dingen heb je zelf in de hand, dus zeik niet zo.
En huilen omdat je op je 18e nog maagd bent.. Jezus man, wees een vent. Dit zijn geen dingen om zo over te jammeren :{
pi_134813855
quote:

[..]

- 18 jaar
- geen vrienden
- geen baan
- geen studie
- geen geld
- geen vriendin
- nog maagd
- nog niet ontgroend
Nja, lullig, maar de meeste dingen zijn niet onoplosbaar.
pi_134813891
Als je het leger ingaat los je in 1 klap 7 van die 9 punten op.
pi_134813899
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 01:21 schreef Civilian het volgende:

[..]

De meeste van die dingen heb je zelf in de hand, dus zeik niet zo.
En huilen omdat je op je 18e nog maagd bent.. Jezus man, wees een vent. Dit zijn geen dingen om zo over te jammeren :{
Dit zijn alleen de feiten, als ik verhalen erbij zeg.. Dan begrijp je me wel. Elke keer probeer ik iets te doen maar steeds weer teleurstellingen. En op je 18e stoppen met proberen is ook weer zo iets van ja..
pi_134813912
Zoek een baan, volg een studie, onderneem leuke dingen (om vrienden te maken) en stop met whinen. :')
  zondag 29 december 2013 @ 01:25:07 #27
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134813928
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:23 schreef Plantagehouder het volgende:
Als je het leger ingaat los je in 1 klap 7 van die 9 punten op.
Misschien is hij wel dik? :')
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  zondag 29 december 2013 @ 01:25:29 #28
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134813946
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:23 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Dit zijn alleen de feiten, als ik verhalen erbij zeg.. Dan begrijp je me wel. Elke keer probeer ik iets te doen maar steeds weer teleurstellingen. En op je 18e stoppen met proberen is ook weer zo iets van ja..
Die verhalen zijn geschiedenis. Ik kan bijna niet voorstellen dat je op je 18e geen studie, werk of geld kan vinden. En het geen vrienden hebben en familie "die jou niet mag" zijn denk ik toch een gevolg van jouw zelfmedelijden..
pi_134813960
Klinkt als een hele hoop 18-jarigen.
Ik mis de ernstige dingen.

Ontslagen omdat je de appeltaart van de baas neukte uit eenzaamheid en nu je huis kwijtraken.
Je beste vriend overrijden met een tractor.
Door een dronken bestuurder aangereden worden en voor de rest van je leven gehandicapt zijn.
Je beide ouders verliezen aan een of andere ziekte.
Je vriendin die er vandoor gaat met je beste vriend.

Weet ik t.
compact en kleverig.
pi_134813977
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:24 schreef Sarasi het volgende:
Zoek een baan, volg een studie, onderneem leuke dingen (om vrienden te maken) en stop met whinen. :')
Precies.
Zoek een baantje, ga naar school, ga bij de schaakclub om vrienden te maken, versier het lelijkste meisje daar en maak haar je vriendin etc.
pi_134813989
Ik snap ook niet wat 18 jaar in je lijstje doet.
compact en kleverig.
  zondag 29 december 2013 @ 01:28:36 #32
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814021
Ik denk dat TS misschien wat te kieskeurig is in zijn zoektocht naar een baan, opleiding en vriendin. Zijn eisenlijstje zal misschien wat bijschaaft moeten worden.
pi_134814046
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Precies.
Zoek een baantje, ga naar school, ga bij de schaakclub om vrienden te maken, versier het lelijkste meisje daar en maak haar je vriendin etc.
Een baantje vinden of naar school gaan gaat me niet gelukkig maken, hetzelfde geldt voor het ontmaagd worden door een lelijke meisje..
pi_134814066
Mijn issues zijn erger.

- ik word dik(ker)/7 kilo erbij
- ik moet studeren (tentamens) maar kan mij niet focussen
pi_134814071
jammer joh!
pi_134814082
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:29 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Een baantje vinden of naar school gaan gaat me niet gelukkig maken, hetzelfde geldt voor het ontmaagd worden door een lelijke meisje..
Nee lul, geluk ga je vinden in iets van je leven maken. (denk ik :P)

Hey ik ben er ook niet klaar voor dus ik voer ook niks uit, maar als jij verbetering wilt dan ga je naar school / werk vinden en doen zoals jij wilt zijn.
Rustig aan.
pi_134814087
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Precies.
Serieus lelijkste meisje?
  zondag 29 december 2013 @ 01:32:00 #38
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814121
quote:

[..]

Het staat op je lijstje van dingen waardoor jij je niet ongelukkig voelt. Maar het kan je ook niet gelukkig maken als je 't wel hebt?

Gast, kruip uit die slachtofferrol en verander je eigen leven. Je bent niet zielig, je komt eerder een beetje triest over zo.

Je leven zal niet in een klap verbeteren. Daar moet je aan werken, je hele leven lang.
pi_134814135
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 01:28 schreef Civilian het volgende:
Ik denk dat TS misschien wat te kieskeurig is in zijn zoektocht naar een baan, opleiding en vriendin. Zijn eisenlijstje zal misschien wat bijschaaft moeten worden.
Niet echt hoor, kwa baan heb ik al zo'n 4 jaar afgewassen in een restaurant. (Fysiek heel hard werken) en kwa opleiding ik heb net klaar met havo en zit in het 1e jaar hbo, maar door al deze telleurstellingen ben ik ermee gestopt omdat ik zoals eerder zij, gewoon gek begin te worden, en vriendin, naja als ze maar gewoon een 6je is is het prima..
pi_134814140
quote:

[..]

waarom noem je die dingen dan als redenen waarom je óngelukkig bent?
compact en kleverig.
pi_134814177
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:32 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
opleiding ik heb net klaar met havo en zit in het 1e jaar hbo, maar door al deze telleurstellingen ben ik ermee gestopt omdat ik zoals eerder zij, gewoon gek begin te worden, en vriendin, naja als ze maar gewoon een 6je is is het prima..
Hey, waarom kap je met dat werken dan? Ga je rijbewijs halen en ga bij Selektvracht werken. :P
Beetje teren op je ouders voor je rijbewijs en hun auto gebruiken voor een jaar.
Rustig aan.
pi_134814188
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:31 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Serieus lelijkste meisje?
TS moet toch ergens mee beginnen om te oefenen.
Wat wil je dan, een knap meisje met een mooi figuur voor deze negatieveling?
pi_134814189
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 01:32 schreef Civilian het volgende:

[..]

Het staat op je lijstje van dingen waardoor jij je niet ongelukkig voelt. Maar het kan je ook niet gelukkig maken als je 't wel hebt?

Gast, kruip uit die slachtofferrol en verander je eigen leven. Je bent niet zielig, je komt eerder een beetje triest over zo.

Je leven zal niet in een klap verbeteren. Daar moet je aan werken, je hele leven lang.
Wat is het leven toch top! Fenomenaal.
pi_134814208
quote:

[..]

Waarom maakt het niet hebben ervan je ook ongelukkig dan? Kies iets, jongen. Besluit waar je wel voldoening uit gaat halen en ga ervoor dan. Meisjes ga je alleen ontmoeten als je ergens heengaat waar meisjes zijn en een vriendin ga je niet vinden zolang je zwelgt in zelfmedelijden want honestly, niets zo afstotelijk als dat.
pi_134814221
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

TS moet toch ergens mee beginnen om te oefenen.
Een knap meisje met een mooi figuur is wat te hoog gegrepen als hij zo negatief is toch.
Is toch sneu ja, lelijkste chickie maar zien te fixen.
  zondag 29 december 2013 @ 01:34:51 #46
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134814223
quote:

[..]

Niet echt hoor, kwa baan heb ik al zo'n 4 jaar afgewassen in een restaurant. (Fysiek heel hard werken) en kwa opleiding ik heb net klaar met havo en zit in het 1e jaar hbo, maar door al deze telleurstellingen ben ik ermee gestopt omdat ik zoals eerder zij, gewoon gek begin te worden, en vriendin, naja als ze maar gewoon een 6je is is het prima..
Of je bent ontzettend aan het trollen of je bent echt een ontzettend verwend kutkind. :) Volgens mij heb je gewoon een normaal familie die wel om je geeft maar jij gewoon een lui kutkind bent die levensmoe is. Ze kunnen je beter uit huis trappen, misschien dat je je dan minder als een fucking pussy gaat gedragen.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_134814250
wat een depri gedoe!
pi_134814266
quote:

[..]

En je ouders?
  zondag 29 december 2013 @ 01:36:55 #49
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814274
En TS, aangezien je toch tijd over hebt. Een paar bezoekjes aan een psycholoog kan geen kwaad, als je overal zoveel moeite mee hebt.
pi_134814282
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hey, waarom kap je met dat werken dan? Ga je rijbewijs halen en ga bij Selektvracht werken. :P
Beetje teren op je ouders voor je rijbewijs en hun auto gebruiken voor een jaar.
Mn ouders hebben geen auto. Ik heb ook nog nooit een vader gehad maar ik werd ontslagen toen ik mij slecht voelde en het heel druk was en die baas schreeuwde op me dus schold ik hem uit en toen klaar.. Nu zoek ik iets nieuws maar niks lijkt me aan te nemen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')