Koeienjongens waren pas rond 1880, wat wel iets minder dan 200 jaar geleden is.quote:Op zondag 29 december 2013 09:53 schreef dyonvbaal het volgende:
En welke dacht je dat Amistad was? Die met de illegalen? Nee ik had het over de tijd van de koeienjongens
My bad. Ik dacht dat die er al eerder warenquote:Op zondag 29 december 2013 09:55 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Koeienjongens waren pas rond 1880, wat wel iets minder dan 200 jaar geleden is.
Geen hint voor gegeven, maarquote:
Dacht dat dat die film was over 200 jaar geleden.quote:Op zondag 29 december 2013 09:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geen hint voor gegeven, maar
7/10
Blijkt dat die maar zo'n 100 tot 150 jaar geleden afspeelde. Met de koeienjongens en de "illegalen"quote:Op zondag 29 december 2013 10:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dacht dat dat die film was over 200 jaar geleden.
Om het maar erg makkelijk te maken... vertaal mijn eigen quote even naar het engelsquote:Op zondag 29 december 2013 10:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Blijkt dat die maar zo'n 100 tot 150 jaar geleden afspeelde. Met de koeienjongens en de "illegalen"
apart ctrl f vond em net niet... maar jaquote:Op zondag 29 december 2013 11:09 schreef DragonFodder het volgende:
Ransom
Cocoon?
En da vinci code is wel degelijk van ron howard, dyon!
wie?quote:She is fan of Jeff Bridges, and got the chance to meet him at the 2013 San Diego Comic-Con.approached him, not realizing he was in the middle of an interview with Entertainment Tonight, and hurried away. Bridges noticed and immediately called her back. The reporter then handed a star-struck
the microphone and invited her to take over the interview.
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 12:30 schreef DragonFodder het volgende:
Steve buscemi
John cusack
Colm meany
Nicholas cage
Danny trejo
Ving rhames
John Malkovic
7/8
Michael bay
|