SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie Turken-meet 27 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top, ik hou je er aan akhi :-).quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat me weten wanneer er iets interessants op de agenda staat en ik zal kijken of ik kan komen.
Valla ik heb nog steeds hamur over van twee dagen terug en ik zat net te denken of ik gozleme zou maken. Vandaag is laatste dag, morgen kan ik niet meer gebruiken.quote:
Vorige x was echt lekker gelukt. Serieus. Was knapperig en de kaas smolt er uitquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik heb nog steeds hamur over van twee dagen terug en ik zat net te denken of ik gozleme zou maken. Vandaag is laatste dag, morgen kan ik niet meer gebruiken.
Zo hoort het ooook. Had je ook laagjes?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vorige x was echt lekker gelukt. Serieus. Was knapperig en de kaas smolt er uitHeb serieus gesmuld. Het zijn de kilo's waard.
Mevrouw oorwax heeft smaakpapillen blijkbaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij ben jij zikkim of zo, smaakt echt vies.
Heb ook last van mn huid. Stfu kardesquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:39 schreef Arcadia het volgende:
Iedereen kan last hebben van beetje acne. Waarom haten
Allah rahatlik versinquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb ook last van mn huid. Stfu kardes![]()
Ik ga. Ajuuu.
Ordinair taalgebruik bij verkeerd gespoten "semen".quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Allah rahatlik versin, wat is stfu?
Beeeeestquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:47 schreef l3east het volgende:
[..]
Ordinair taalgebruik bij verkeerd gespoten "semen".
Houd je bek.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:47 schreef l3east het volgende:
[..]
Ordinair taalgebruik bij verkeerd gespoten "semen".
Sorry, mijn vader kon alleen dit eruit spuiten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:58 schreef l3east het volgende:
[..]
Tot zo ver deugd in onze relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |