Ja, zit een heel boekwerk achter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. En weet je ook waar het over gaat dan?
Doe mij maar Piter Wilkensquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Griet Wiersma is mijn favoriet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat het een doden gedicht is, maar precies nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. En weet je ook waar het over gaat dan?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
Weet je wat trouwens het favoriete eten van Robert Plant is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan beterOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Weet je wat trouwens het favoriete eten van Robert Plant is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.matigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je wat trouwens het favoriete eten van Robert Plant is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik liet bijna mijn laptop vallen van het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Met risico op pek en veren....Jacques Brel, ook nooit begrepen net als Shaffy.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:20 schreef FritsFlits het volgende:
Voir Un Ami Pleurer
Wie gaat er een vriend naar beneden pleuren?
Skeletten op een begraafplaats die 's nachts tevoorschijn komen en gaan dansen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet dat het een doden gedicht is, maar precies niet
Weet je wat trouwens het favoriete eten van Robert Plant is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn mondhoeken deden wulpsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
houdt Frits bij het randje.....quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:20 schreef FritsFlits het volgende:
Voir Un Ami Pleurer
Wie gaat er een vriend naar beneden pleuren?
Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Skeletten op een begraafplaats die 's nachts tevoorschijn komen en gaan dansen.
Ik heb er ook weinig mee. Zal wel komen dat ik altijd 1-en haalde tijdens Frans en ik geen bal er van snapquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met risico op pek en veren....Jacques Brel, ook nooit begrepen net als Shaffy.
Lijkt best wel op het Spookslotquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Skeletten op een begraafplaats die 's nachts tevoorschijn komen en gaan dansen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:21 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
houdt Frits bij het randje.....
Ik krijg er wel rustige vogels van....ik ga 'm onthoudenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig mee. Zal wel komen dat ik altijd 1-en haalde tijdens Frans en ik geen bal er van snap
chansonbelgquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
Franstalige liedjes zijn verpest door de fransfapper die soms in DWDD verschijnt
Die chansonBelgquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
Franstalige liedjes zijn verpest door de fransfapper die soms in DWDD verschijnt
Ze pleurer allemaal naar beneden straksquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg er wel rustige vogels van....ik ga 'm onthouden
Laat de fles maar staanquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 zoekt een mooie fles whiskey uit en schenkt een glaasje in voor D.
from rooftopsquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze pleurer allemaal naar beneden straks
Ik kijk nooit naar DWDD, en blijkbaar mis ik weinig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
Eerst over me heen kotsen en dan van de rand willen duwenquote:
JIj maakt vriendenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerst over me heen kotsen en dan van de rand willen duwen
maar ik hou wel van jequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerst over me heen kotsen en dan van de rand willen duwen
Nee, maar de tekstquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna weer een nummer dat 100-200 plaatsen hoger had gestaan als Nelson Mandela een dikke week eerder was overleden... In plaats daarvan is Labi Siffre juist keihard gezakt (bijna 500 plaatsen omlaag).
Ik hoorde dit nummer laatst terug en viel me op dat die Labi Siffre eigenlijk helemaal niet zo geweldig zingt.
Was jij niet die ene user die op bert & ernie had gestemd dit jaar?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:24 schreef TLC het volgende:
Vorig jaar nog gestemd op de Nederlandse versie van Herman van Veen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |