Waarschijnlijk met matching outfitsquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:07 schreef Zaktabak het volgende:
Zijn er echt ouders die hun tweelingzonen Stijn en Stan noemen?
quote:Ja, Henk hier. Ik zit op een sekssite naar naakte wijven te kijken. De radio staat aan terwijl ik me klaar aan het rukken ben op een geile negerin.
deed jij net ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:08 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
\_/ wil je het in die bak doen?
Dan zou ik Stijn en Stein nóg lolliger vinden om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:07 schreef Zaktabak het volgende:
Zijn er echt ouders die hun tweelingzonen Stijn en Stan noemen?
Die was toch bi? Hij was verliefd op zowel mannen- als vrouwenstemmen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pas op, Freddie Mercury is gay daar
Freddie was bi, maar dat is een fout in de Top2000 appquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die was toch bi? Hij was verliefd op zowel mannen- als vrouwenstemmen.
SMS'enquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
DJ: "Laat even weten hoe je zit"
[..]
Sue them!quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Freddie was bi, maar dat is een fout in de Top2000 app
Hun latere albums vooralquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef Molurus het volgende:
Coldplay... altijd een beetje niksig. Alles klinkt hetzelfde.
Buiten Skyradio heeft dit idd geen bestaansrechtquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef Stickertje het volgende:
En dit wordt dan gewoon op rock radio stations gedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |