Ik krijg er wel rustige vogels van....ik ga 'm onthoudenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig mee. Zal wel komen dat ik altijd 1-en haalde tijdens Frans en ik geen bal er van snap
chansonbelgquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
Franstalige liedjes zijn verpest door de fransfapper die soms in DWDD verschijnt
Die chansonBelgquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
Franstalige liedjes zijn verpest door de fransfapper die soms in DWDD verschijnt
Ze pleurer allemaal naar beneden straksquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg er wel rustige vogels van....ik ga 'm onthouden
Laat de fles maar staanquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 zoekt een mooie fles whiskey uit en schenkt een glaasje in voor D.
from rooftopsquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze pleurer allemaal naar beneden straks
Ik kijk nooit naar DWDD, en blijkbaar mis ik weinig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
Eerst over me heen kotsen en dan van de rand willen duwenquote:
JIj maakt vriendenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerst over me heen kotsen en dan van de rand willen duwen
maar ik hou wel van jequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerst over me heen kotsen en dan van de rand willen duwen
Nee, maar de tekstquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna weer een nummer dat 100-200 plaatsen hoger had gestaan als Nelson Mandela een dikke week eerder was overleden... In plaats daarvan is Labi Siffre juist keihard gezakt (bijna 500 plaatsen omlaag).
Ik hoorde dit nummer laatst terug en viel me op dat die Labi Siffre eigenlijk helemaal niet zo geweldig zingt.
Was jij niet die ene user die op bert & ernie had gestemd dit jaar?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:24 schreef TLC het volgende:
Vorig jaar nog gestemd op de Nederlandse versie van Herman van Veen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |