abonnement Unibet Coolblue
pi_134799166
Welkom in het topic waar iedereen zijn of haar kinderkleding én spullen kan kopen en verkopen.

Plakt iedereen even de eigen oproepjes weer hier in het nieuwe topic?
  zaterdag 28 december 2013 @ 21:07:47 #2
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_134801189
Long shot maar heeft er iemand nog een groep 2/3 stoel in de aanbieding?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_134801670
Ik ben op zoek naar jongensschoenen voor een dreumes, in maat 21, liefst hoog en gevoerd voor de winter. Anyone?
pi_134803564
Hier ook vanalles en nog wat te koop :) Per maat gesorteerd, heel veel is nooit gebruikt. Prijs komen we wel uit, verzenden het liefste voor meerdere dingen. Ik wil ook wel dingen meenemen naar de meet van 4 januari :).

Voor betere foto's, DM/PM maar :s)

SPOILER: Maat 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Maat 56
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Maat 62
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Maat 68
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mutsjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: (wieg)lakentjes en omslagdoek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 28 december 2013 @ 22:30:54 #5
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_134805573
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 21:55 schreef GotC het volgende:
Hier ook vanalles en nog wat te koop :) Per maat gesorteerd, heel veel is nooit gebruikt. Prijs komen we wel uit, verzenden het liefste voor meerdere dingen. Ik wil ook wel dingen meenemen naar de meet van 4 januari :).

Voor betere foto's, DM/PM maar :s)

SPOILER: Maat 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Maat 56
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Maat 62
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Maat 68
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mutsjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: (wieg)lakentjes en omslagdoek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt een dm :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_134805728
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 16:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Te koop: avent babyfoon

Ik heb een luxere gekregen dus deze mag weg. Alleen gebruikt om uit te proberen
pi_134817293
Nog een keer de rompers. Rest zet ik nu op de foto, dat kan ik over een paar dagen posten. Stuur me bij interesse een pm:

Uni van links naar rechts: 6-12 maanden, 62/68, 12 maanden:


Uni met dierenopdruk, lange mouw, maat 62:


Speciaal voor mousemickey. sorry heb nog niet meer gevonden, van links naar rechts:
Maat 74, maat 62/68:


En met streepjes, maat 62/68 en 12 maanden:


Maat 80:
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_134818586
Wat een leuk spul GotC!

Ik ben opzoek naar positiekleding maat 38 (M). Truien en skinnyjeans vooral. En dan t liefst een beetje warm!

en ik verkoop nog:

little dutch hanglamp
pi_134819142
@Tinuviel. Dank voor de moeite. Ik heb inmiddels een paar rompers gevonden bij Zalando, dus ben weer even voorzien...
  zondag 29 december 2013 @ 11:03:19 #10
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134819180
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 10:36 schreef Kwisted het volgende:
Wat een leuk spul GotC!

Ik ben opzoek naar positiekleding maat 38 (M). Truien en skinnyjeans vooral. En dan t liefst een beetje warm!

en ik verkoop nog:
[ afbeelding ]
little dutch hanglamp
Hoi! Ik had een zwarte en spijkerskinny maat 38/29. Op dit moment uitgeleend en bij een vriendin, maar kan vragen of ze ze met oud en nieuw meeneemt zodat ik foto's kan maken. D'r baby is alweer 10 weken, en volgens mij draagt ze ze momenteel niet meer.
pi_134819227
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 10:36 schreef Kwisted het volgende:
Wat een leuk spul GotC!

Ik ben opzoek naar positiekleding maat 38 (M). Truien en skinnyjeans vooral. En dan t liefst een beetje warm!

en ik verkoop nog:
[ afbeelding ]
little dutch hanglamp
Oh die is leuk. Wat vraag je ervoor.
Positiekleding genoeg hier. Als je ooit naar de Ikea gaat kun je komen kijken als je wilt.
pi_134820157
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 11:05 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Oh die is leuk. Wat vraag je ervoor.
Positiekleding genoeg hier. Als je ooit naar de Ikea gaat kun je komen kijken als je wilt.
Ik hoopte er eigenlijk 43,- incl verzendkosten voor te krijgen. (nieuwprijs is 65,- en hij hangt hier pas een jaar. Maar de kinderkamer moet unisex worden aangezien we een jongetje krijgen :) ) Maar je mag ook gerust een bod doen.

Ikea snap ik niet :-P

Mousemickey, ja als je een foto hebt. Ik ben wel benieuwd!
pi_134821473
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 21:55 schreef GotC het volgende:

Donkerblauw Hema stretch-shirtje (maat 50-56) met sterrenbroekje (O+), maat 56.

Die outfit had M gisteren aan O+ De grijze broek kreeg ik van Keshet O+, de lichtblauwe versie kocht ik zelf. Ik ga van de week kijken of ze nog in maatje 62 hangen want vind het wel heel leuk staan.
  zondag 29 december 2013 @ 12:31:10 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_134821487
Peuterbed, gietijzer, spiraalbodem, maten ongeveer 1.70x 0.80m.
Prijs: 100 euro.


Ledikantje, gietijzer, inclusief op maat gemaakt matras (nog erg netjes!). Maten ongeveer 1.30x 0.70m. Prijs: 100 euro. (ik had er zelf een 'voering' ingemaakt, die hoort er dus niet standaard in).


Bij interesse graag PM. Ik kan dan wel meer foto's maken en de precieze maten vermelden. Maar bedden staan nu in de opslag. Op te halen in Brabant of Zuid Limburg. Evt in omgeving Beverwijk.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 29 december 2013 @ 12:33:20 #15
11682 Moonah
Jolie femme
pi_134821563
Oh, en als er interesse is in jongenskleding maat 122-128 hoor ik het graag per PM, dan maak ik ook wel even foto's. (Katoenen wintertruien, longsleeves van oa DesignHero's en Hipperdepip en een wollen geruite houtje-touwtje winterjas).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_134821754
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:30 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Die outfit had M gisteren aan O+ De grijze broek kreeg ik van Keshet O+, de lichtblauwe versie kocht ik zelf. Ik ga van de week kijken of ze nog in maatje 62 hangen want vind het wel heel leuk staan.
Mochten ze het broekje niet in 62 hebben, geef dan een seintje dan kijk ik hier nog effe :*
pi_134822169
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 12:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Mochten ze het broekje niet in 62 hebben, geef dan een seintje dan kijk ik hier nog effe :*
Dank je!
pi_134822379
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 10:36 schreef Kwisted het volgende:
Wat een leuk spul GotC!

Ik ben opzoek naar positiekleding maat 38 (M). Truien en skinnyjeans vooral. En dan t liefst een beetje warm!

en ik verkoop nog:
[ afbeelding ]
little dutch hanglamp
Ik heb een skinny spijkerbroek van Queen Mum! Mt 38, lengte 34 (ik heb normaal lengte 32 en hij paste best, droeg 'm met enkellaarsjes). Plaatje:

Sluit netjes aan en lubbert niet bij de knie, niet in de droger geweest.

[ Bericht 8% gewijzigd door Juud-- op 29-12-2013 13:01:01 ]
pi_134823152
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 11:05 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Oh die is leuk. Wat vraag je ervoor.
Positiekleding genoeg hier. Als je ooit naar de Ikea gaat kun je komen kijken als je wilt.
Heb je nog je Little People ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_134823338
Iemand nog behoefte aan babyspul ?
Box, voedkussens, kruik, wipper, hydrofielen, wieg dekentjes, flessen sterilisator etc.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_134826562
ik ben ook nog opzoek naar een positie-tankini in maat M of 38. :P
pi_134826648
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:29 schreef Sull het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar maatje 62 en 68! :Y
Daar komt ie dan hè:

Maat 50-56
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG

Maat 62:
http://www.mijnalbum.nl/Album=84QUV8V6

Maat 68:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NHJGIP4U

Maat 74:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3FCW3FYR

Maat 80:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7PZJTPII

Schoenen en overig:
http://www.mijnalbum.nl/Album=XSLUP3RI

Alles is gewassen en gestreken, er gaat niets in de droger. Er wordt in huis niet gerookt en we hebben 2 katten die ik angstvallig bij de kleertjes probeer weg te houden.
Reacties graag per pm. Voorkeur gaat uit naar pakketjes, maar ik vind het geen probleem om voor 1 kledingstuk naar de brievenbus te lopen :-)
Ik heb nog een jumpsuit van Molo in maat 68. Ik kan er even niet bij voor een foto, maar deze print, maar dan dus een jumpsuit met lange mouwen en lange pijpen:
http://www.kienk.nl/images/14310512dragonfly.jpg
  zondag 29 december 2013 @ 14:35:18 #23
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134826747
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 11:44 schreef Kwisted het volgende:
Mousemickey, ja als je een foto hebt. Ik ben wel benieuwd!
Ok, foto's probeer ik te regelen. Ze zijn volgens mij allebei van mamalicious, en lengtemaat 30 of iets langer (was 32, laat ze altijd iets korter maken). Als je lang bent, zullen ze dus hoogwater zijn ;), maar dan iets de broek van Juud waarschijnlijk juist goed voor je :D

Geen droger oid, want die heb ik niet. Niet veel gedragen, wegens hormonen te veel positiekleding. En als je dan pok nog te vroeg bevalt, kun je allemaal niet zo lang aan... :')
pi_134826850
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 14:35 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ok, foto's probeer ik te regelen. Ze zijn volgens mij allebei van mamalicious, en lengtemaat 30 of iets langer (was 32, laat ze altijd iets korter maken). Als je lang bent, zullen ze dus hoogwater zijn ;), maar dan iets de broek van Juud waarschijnlijk juist goed voor je :D
oh haha dan gaat het waarschijnlijk niet passen! Ik heb lengtemaat 32/34 :P
  zondag 29 december 2013 @ 14:38:49 #25
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134826929
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Kwisted het volgende:

[..]

oh haha dan gaat het waarschijnlijk niet passen! Ik heb lengtemaat 32/34 :P
Nee, dan zijn ze je waarschijnlijk te kort ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')