Goed bezig, heb je ook de lengte van het nummer erbij (die staan in de pdf)?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Je kan ook de volgende operators gebruiken: <, <=, >, >=, =, *, !, {, }, ||, &&, [empty], [nonempty].
Dan kan je dus bijv de nummers 25 tm 30 pakken als je '>=25 && <=30' invult:
[ afbeelding ]
dat ik mijn poten breek als ik 's nachts moet pissen...voor de rest valt het wel mee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:11 schreef glittertje39 het volgende:
wie is er hier bang in het donker?
Celine staat in de lijst, Jennifer niet, daar ging het toch om?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Da's een cover van Jennifer Rush, dus die telt niet.
Ja, maar niet in de data die ik gebruik. Handmatig toevoegen gaat me wat te ver.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:13 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Goed bezig, heb je ook de lengte van het nummer erbij (die staan in de pdf)?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:13 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
zie je zoveel verstand heb ik ervanziet er wel uit als excel
Ja slaat echt nergens opquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Celine staat in de lijst, Jennifer niet, daar ging het toch om?
http://pino112.nl/top2000/allesquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:13 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
zie je zoveel verstand heb ik ervanziet er wel uit als excel
Kom je zelf wel aan muziek luisteren toe?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de data die ik gebruik. Handmatig toevoegen gaat me wat te ver.
Je hebt nog een heel jaar voor de volgende topquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de data die ik gebruik. Handmatig toevoegen gaat me wat te ver.
VS lag wat achter met popmuziekquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:14 schreef Molurus het volgende:
Toch opvallend hoe relatief veel goeie bands uit de britse keuken komen, als je het vergelijkt met de VS.
Heerlijk op de achtergrondquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom je zelf wel aan muziek luisteren toe?
Misschien als ik de PDF uit kan lezen dat het wel automatisch gaat.. Ik zet het op de lijstquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je hebt nog een heel jaar voor de volgende top
PDF kan je toch in Excel pasten?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heerlijk op de achtergrond
[..]
Misschien als ik de PDF uit kan lezen dat het wel automatisch gaat.. Ik zet het op de lijst
je kan niet via een vlookup of zoiets toevoegen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het (als Pet Shop Boys-fan) een grote schande dat Depeche Mode nog nooit een "Outstanding Contribution Award" hebben gekregen bij de BRIT Awards.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd..![]()
Anders had Depeche Mode er wel minstens 51 keer ingestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |