Voorlopig kan je met deze standjes aan de haal :quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:56 schreef Nemeosis het volgende:
Even ter informatie: Ik ben 20, zij 17. 'basis' standjes als missionaris, doggy, zij bovenop enz al lang gedaan natuurlijk. behalve in de slaapkamer ook een aantal keer seks gehad met haar in een kleedhokje van het zwembad. staan beiden niet open voor anaal of trio.
Dankje! Tijd om wat te gaan studerenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef F1978 het volgende:
[..]
Voorlopig kan je met deze standjes aan de haal :
http://www.sofeminine.co.uk/relationships/album856252/sex-positions-kamasutra-sex-positions-0.html
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:04 schreef Woestijnvos het volgende:
Ik ga een nieuwe opblaaspop kopen.
geen probleem hoor, ik help graag mee op FOK! ...quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:11 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Dankje! Tijd om wat te gaan studeren
Veel variatie op die site en er zitten zeker goede standjes tussen, alhoewel je voor sommige wel heel erg atletisch moet zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:12 schreef F1978 het volgende:
geen probleem hoor, ik help graag mee op FOK! ...
Ja, das logisch ... Kamasutra is nou niet echt dat je zegt standaard, maar je hebt daar wel de meeste variatie in om nog lang te genieten.... is wel je beste kans.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Veel variatie op die site en er zitten zeker goede standjes tussen, alhoewel je voor sommige wel heel erg atletisch moet zijn
Nutella ?? heel creatief iddquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef -Buttercup het volgende:
Mocht je het echt niet meer weten, dan kun je er altijd handboeien en een pot nutella bijhalen.
Klinkt wel fijn in elk geval ja... en wat gebruik je nog meer daarbij als extraatjes ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:27 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Nutella is lekker, smeer en likbaar.
Wat voor extraatjes zou je daarbij willen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klinkt wel fijn in elk geval ja... en wat gebruik je nog meer daarbij als extraatjes ?
touw bv en een blinddoekquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Wat voor extraatjes zou je daarbij willen?
Tja... je moet er wel wat mee doen eerst lijkt mij ja... als het lekker warm is, is het wel meer bijzonderquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef beammeup68 het volgende:
Die Nutella eerst heel even in de magnetron,.. zonder dat gouden randje. Dat geeft vonken...
Vandaar dat ik zei handboeien en een pot nutella, maar een blinddoek erbij is inderdaad ook leuk, al is het misschien opwindender om iemand te zien likken en het niet alleen te voelen.quote:
Gewoon met je vinger in de pot, smelt snel genoeg als je er mee bezig bent. Tenzij je zo iemand bent die nutella in de koelkast bewaart ja, want dan is het wel wat te hard en te koud.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:31 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja... je moet er wel wat mee doen eerst lijkt mij ja... als het lekker warm is, is het wel meer bijzonder
Tja... daar heb jij een punt idd...quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:32 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei handboeien en een pot nutella, maar een blinddoek erbij is inderdaad ook leuk, al is het misschien opwindender om iemand te zien likken en het niet alleen te voelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |