quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
omg
ik ben in geen tijden op hot or not geweest
en ondertussen hebben >2600 jongens op hot gedrukt bij mijDus die moet ik allemaal beoordelen nu lol zitten echt leuke tussen
watquote:
2600? wow dat is veel of is dat zomaar een getal?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
omg
en ondertussen hebben >2600 jongens op hot gedrukt bij mijDus die moet ik allemaal beoordelen nu lol zitten echt leuke tussen
godver ik ook niet, goed ideequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
omg
nee is echt zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
2600? wow dat is veel of is dat zomaar een getal?
links bij: leden die jou willen ontmoetenquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
godver ik ook niet, goed idee
waar zie je hoeveel?
Ja, maar waar staat dat getal dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
nee is echt zo
kan wel whatsappen met foto als je wilt?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar waar staat dat getal dan?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
links bij: leden die jou willen ontmoeten
Knijp 'm uit. Gelukkig. Heel slechtquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klote, ik heb een stom puistje op mijn neus. Voor de rest prima. Met jou?
Het is zo'n niet uitknijpbare nog lang niet gare puistquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Knijp 'm uit. Gelukkig. Heel slechtMijn internet heeft zware kuren.
Uwe moeke.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
omg
Ah da's balen, ik zou nu meer binnen blijven als ik jou was.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is zo'n niet uitknijpbare nog lang niet gare puist
Koop beter internet, zwerver.
Popiejopie hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
omg
Huphup, spreid je benen.quote:
wat is toch grappigquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Jhali het volgende:
ik had m de laatste keer alleen op meiden gezet, kutje
nja heb er 21 uit weten te vissen
Spruiten zijn min of meer oké, maar we eten ze eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Popiejopie hoor
En kut. In een vlaag van verstandsverbijstering spruiten gekocht, nu ga ik spruiten eten.
ja hequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Popiejopie hoor
En kut. In een vlaag van verstandsverbijstering spruiten gekocht, nu ga ik spruiten eten.
nicequote:
heb je nummer nietquote:
haha 10 minuten zachtjes laten koken en dan nog een kwartiertje laten staan ja. die shit duurt langquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:56 schreef Etsu het volgende:
jhali helper staat dat ik moet laten koken en als t kookt dan 10 min laten tot t water is opgenomen, klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |