Staat er ook maar 1x in trouwensquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, zangeres van z'n band heeft 't ingezongen, Shirley Bassey.
quote:
Tettenquote:
Bep weer, moeten ze nooit binnen latenquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:40 schreef Uccie het volgende:
Ik had op moeten letten....BEP+N&S had net genoeg geweest om vlees te bakken
Ze hadden moeten stoppen op dat hoogtepunt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:40 schreef LDS het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best wel een goed nummerBeste van BEP in ieder geval
Wel godverdomme, ook nog die dropveters uit Volendam.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:40 schreef Uccie het volgende:
Ik had op moeten letten....BEP+N&S had net genoeg geweest om vlees te bakken
Heequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:40 schreef LDS het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best wel een goed nummerBeste van BEP in ieder geval
Maar dan hadden we nooit I Gotta Feeling gehad en ik weet dat mensen dat graag gewild zouden hebben maar ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze hadden moeten stoppen op dat hoogtepunt.
Het kan nog...Lady Antebellum zit ertussen...tosso bij ABBAquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel godverdomme, ook nog die dropveters uit Volendam.
RAAAAAAHHHHHHH
OP je afstandsbedieningquote:
Mas Que Nada was ook wel leuk, maar daarna was het inderdaad alleen maar bagger!quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze hadden moeten stoppen op dat hoogtepunt.
Hallo!quote:
En die staat op 365, mensenquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar dan hadden we nooit I Gotta Feeling gehad en ik weet dat mensen dat graag gewild zouden hebben maar ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |