quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat doen er wel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, zangeres van z'n band heeft 't ingezongen, Shirley Bassey.
Butch Vig, zat later in Garbagequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De producer van deze plaat heeft zelf ooit een nummer voor een bondfilm gespeeld?
Hit me slowly.. hit me quickquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat doen er wel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
Weet ikquote:
En hierna The Black Eyed Peas.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Het kan ook alleen in de Top2000 he? Eerst met z'n allen los op Dan en dan meteen weer los op Nirvana
Staat er ook maar 1x in trouwensquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, zangeres van z'n band heeft 't ingezongen, Shirley Bassey.
quote:
Tettenquote:
Bep weer, moeten ze nooit binnen latenquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:40 schreef Uccie het volgende:
Ik had op moeten letten....BEP+N&S had net genoeg geweest om vlees te bakken
Ze hadden moeten stoppen op dat hoogtepunt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:40 schreef LDS het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best wel een goed nummerBeste van BEP in ieder geval
Wel godverdomme, ook nog die dropveters uit Volendam.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:40 schreef Uccie het volgende:
Ik had op moeten letten....BEP+N&S had net genoeg geweest om vlees te bakken
Heequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:40 schreef LDS het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best wel een goed nummerBeste van BEP in ieder geval
Maar dan hadden we nooit I Gotta Feeling gehad en ik weet dat mensen dat graag gewild zouden hebben maar ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze hadden moeten stoppen op dat hoogtepunt.
Het kan nog...Lady Antebellum zit ertussen...tosso bij ABBAquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel godverdomme, ook nog die dropveters uit Volendam.
RAAAAAAHHHHHHH
OP je afstandsbedieningquote:
Mas Que Nada was ook wel leuk, maar daarna was het inderdaad alleen maar bagger!quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze hadden moeten stoppen op dat hoogtepunt.
Hallo!quote:
En die staat op 365, mensenquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar dan hadden we nooit I Gotta Feeling gehad en ik weet dat mensen dat graag gewild zouden hebben maar ik niet.
Leuk dat je was langs geweest op m'n foboquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:42 schreef LDS het volgende:
[..]
Mas Que Nada was ook wel leuk, maar daarna was het inderdaad alleen maar bagger!
[..]
Hallo!
Oh, ja dan wee tik het ook niet hoorquote:
Misschien twee vingers in mijn oorquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ja dan wee tik het ook niet hoor
Fergie reken je daar ook toe?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Justin Timberlake en een stel negers.
Haha ik wilde het inderdaad net zeggen ja. Wat een gekkenhuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |