Ik heb deze in de platenkast staanquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb deze en die van Gwen op mijn mp3 speler staan, wat een gekke jongen ben ik toch.
Grote kast heb jequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb deze in de platenkast staan
Oooh de link. Die is al gefixtquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik bedoel ook Windows Media Player. Dacht dat die link niet meer werkte
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb deze en die van Gwen op mijn mp3 speler staan, wat een gekke jongen ben ik toch.
Ze was wel een beetje een dum dum girl om dit te coveren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Welke?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat andere album wil ik ook wel... die Sfeermaker in z'n UI heeft.
Ze heeft sowieso een paar goede en een paar tenenkrommende platen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze was wel een beetje een dum dum girl om dit te coveren.
Die.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:30 schreef Molurus het volgende:
Colour of Spring, echt 1 van de beste platen ooit.. als geheel.
Ik wilde het net...quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:31 schreef Cee het volgende:
Origineel van Take That en Lulu is wel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |