lololololololquote:
Discovery is zich volgens mij redelijk aan het herstellen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ter afwisseling van 100.000 programma's over ouwe troep opknappen/veilen/vindeningarageboxen.
Ze gaan ook echt voor de jongste altijd. Ze kunnen beter een goeduitziende dertiger nemen die een nestje wil opbouwen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Er was net een gozer van in de 60 die er eentje naar de VS had gebracht, was getrouwd en na vier jaar had ze een scheiding aangevraagd.Zulke vrouwen zoals die in dit programma zijn allemaal golddiggers oid.
ik vermaak me wel, altijd wel leuke meiden daar te vindenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:50 schreef kaasplankje het volgende:
zal mij jeuken vriend vie zit hierzo op loopafstand echt jammere types daar altyd in de rij
Pics van op wie je een hossel hebt gezet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik vermaak me wel, altijd wel leuke meiden daar te vinden
die rechter broertje waarom zet ik haar anders.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Pics van op wie je een hossel hebt gezet.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Wagongang reporting in.godsklore die zou ik vreselijk afbuffeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol ik had haar ook nog gister op de wc ff geknaldquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
die rechter broertje waarom zet ik haar anders.
Met mijn zaad als lubricatie. Top man!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol ik had haar ook nog gister op de wc ff geknald
chicks van kamp zijn crazy, never stick je penor in crazy. wel goede sex thoughquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
hoe zoude jullie het aanpakke om een goede chick van het kamp te hossele in de fit for free?
Er is niets te zien brah.quote:
ik was voor minder gebannendquote:
Etha vindt jou mooi. Wist je dat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:08 schreef Jahr00n het volgende:
tegenwoordig buffel ik me af op het sexy en gewaagd topic
lkkr wijve daar hoor foi foi
nee vriend dit is nieuw voor mijquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Etha vindt jou mooi. Wist je dat?
Hij ging zegge jij lijkt op Brad Pitt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee vriend dit is nieuw voor mij
Beetje een vogel hoofdquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:48 schreef Montelly het volgende:
VIE was aan..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, nvm man.quote:
Fucking scheel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:19 schreef VRIDZ het volgende:
Snap niet dat Partij voor de Dieren tegen Plofkippen is
elektricityquote:
wies dat danquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:29 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
zij post wel geile pics
Alle kritiek wordt gedelete daar. WK only.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
complimentjes houde de vrouwjtes in het sexy topic van
Zij is lekkerder dan die dm tjik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:29 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
zij post wel geile pics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |