SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deathlift or Die.
Lol, die Jim Miller lijkt wel een beetje op Yuri Boyka.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.ufc.com/event/UFC168#/fight
die is idd lekkerrrquote:
die vind ik echt veel lekkerder lichaam hebbe dan die anderequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die is idd lekkerrr
Vanessa Hanson
[ afbeelding ]
rot op met die lesbiequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die is idd lekkerrr
Vanessa Hanson
[ afbeelding ]
Zeer nice!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die is idd lekkerrr
Vanessa Hanson
[ afbeelding ]
dan trok ik ook 10 euro van het abo afquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eerst één van de twee fietssleutels kwijt zijn, vervolgens met het OV moeten, 10 minuten lopen voordat ik bij de gym ben, opvallend donker, checkt openingstijden, gym sluit om 19:00. Are you kidding me?
Beetje jammer dat het al zo vroeg dicht gaat. Nog even gecheckt of de F4F bij Bijlmer Station nog open was, maar die was ook al zo vroeg dicht.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan trok ik ook 10 euro van het abo af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |