Ik heb vaak dat ik met google zoek naar fragmenten van songteksten om te achterhalen wie het was.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:06 schreef essnhills het volgende:
J
[..]
Ja dat ja![]()
En als mensen het dan over een liedje hebben, dan moet ik altijd vragen of ze een stukje willen zingen zodat ik weet waar het over gaatEn andersom, dan moet ík een stukje zingen zodat zij weten welke ik bedoel
Beginnen we eerst nog een keer met SRquote:
Nee, van The Sopranos.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is van Breaking Bad toch?
uhhuhquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beginnen we eerst nog een keer met SR
Walter White Heisenberg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
The Sopranosquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, van The Sopranos.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik met google zoek naar fragmenten van songteksten om te achterhalen wie het was.
Ja dat doe ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik met google zoek naar fragmenten van songteksten om te achterhalen wie het was.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
P-r-a-c-h-t-i-g.
Mooie stijging ook
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
P-r-a-c-h-t-i-g.
Mooie stijging ook
Als ik eenmaal de naam van de artiest heb dan weet ik het vaak wel weer. Maar ik kan er nooit op komen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja dat doe ik ookStukjes tekst intypen en dan op youtube een stukje afspelen om te luisteren of het inderdaad de goede is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |