quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STONER-MEETING 2.0:
Poll: Datum voor een volgende meeting
• Zaterdag 25 Januari
• Zondag 26 Januari
• Zaterdag 1 Februari
• Zondag 2 Februari
• Zaterdag 8 Februari
• Zondag 9 Februari
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
aardig tulpjequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:38 schreef aadspagaat het volgende:
na 24 van de afgelopen 36 uur gewerkt te hebben, deze tulp knallen zo!
[ afbeelding ]
wordt een lange nacht volgas aan de stickies, bier en mma kijken
Kijk mij Marlboro roken fotoquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:38 schreef aadspagaat het volgende:
[ afbeelding ]
Ah oke nou ik houd mij daar niet zo mee bezig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zegt weer dat ie gaat stoppen met FOK.
Zag het ook maar toevalligquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ah oke nou ik houd mij daar niet zo mee bezig.
Holy shit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:38 schreef aadspagaat het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent echt een slechte moslima.. Hoe komt het dat je zo onrein bent?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:35 schreef krullenbolletje het volgende:
Cocktail met aardbeien, wodka en prosecco
Ik ben een switch; ik hou ervan om vastgebonden te worden maar ook om iemand vast te binden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:58 schreef Trollscience het volgende:
yo bondage, ben jij puur dom? zo nee, krijg je nooit ineens heel erge jeuk wanneer je vastgebonden zit
maar krijg je nooit jeuk?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben een switch; ik hou ervan om vastgebonden te worden maar ook om iemand vast te binden.
Oeps, had het wel gelezen maar was vergeten de vraag te beantwoordenquote:
hahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
uit t 2e topic van deze reeksshit
wel grappig om door te lezen
Slaat Ze met zweepje eropquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeps, had het wel gelezen maar was vergeten de vraag te beantwoordenMaar jeuk krijg ik wel eens, op zich geen probleem natuurlijk als je je partner ff kan vragen om te krabben
Ik ben geen switch.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben een switch; ik hou ervan om vastgebonden te worden maar ook om iemand vast te binden.
Dom, maar niet op reguliere basis oid. Met mijn ex wel prachtig en zo nu en dan wel leuk om eens te doen met FwB. Dat gaat dan ook meer met stropdassen en alles wat voor handen is dan daadwerkelijk hele spinnewebben maken.quote:
Het is inderdaad heel geil om te doen. Het is imo ook goed voor de relatie met je partner omdat er erg veel vertrouwen bij komt kijken en je samen iets intiems aan het ondernemen bent.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dom, maar niet op reguliere basis oid. Met mijn ex wel prachtig en zo nu en dan wel leuk om eens te doen met FwB. Dat gaat dan ook meer met stropdassen en alles wat voor handen is dan daadwerkelijk hele spinnewebben maken.
Wel verschrikkelijk geil om te doen.![]()
Ga je die twee vanavond nog oproken dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:18 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[ afbeelding ]
Twee jointjes draaien en dan chillings!
Ik mag maandag eerst nog werkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:36 schreef Channie83 het volgende:
heeej haallo...thuis van grieken en nog wat drankjes gedaan...ben nu thuis...nu ff chillen tot dinsdag en dan weer los gaan....whoeehoeeee
Nope, daarna mag ik anderhalf uur met de trein reizen om weer thuis te komen. De dag erna gelukkig wel vrij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
godver dat meen je niet.,.....en daarna toch wel een feestje ofiets?
Met wie verwar je mij nu weerquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij bent echt een slechte moslima.. Hoe komt het dat je zo onrein bent?
Hey, you know it brada.quote:
Yup die twee zijn al achter de kiezen, net als een paar biertjes. Net weer thuis, derde draaiende en dan slapen. Of misschien nog een borreltje...quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga je die twee vanavond nog oproken dan?
Oh yummyquote:Op zondag 29 december 2013 14:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
bouncende boobies
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Funkmode!
Nice. Subway heeft wel lekker voer.quote:Op zondag 29 december 2013 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Zo even food halen bij de SubwayMet mijn Scoupy app op mijn mobiel. 2 15 cm subs voor de prijs van 1
ham/kaas tosties hierquote:Op zondag 29 december 2013 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Zo even food halen bij de SubwayMet mijn Scoupy app op mijn mobiel. 2 15 cm subs voor de prijs van 1
quote:Op zondag 29 december 2013 15:41 schreef aadspagaat het volgende:
goedemorgen![]()
luie zondag hiero, hasji roken en muziek luisteren, heerlijk
voor mensen die niet zo een zwakke maag hebben check dit!
dit gebeurde gister bij een van de beste vechtsporters ooit!![]()
AuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb er nog nooit gegeten en weet eigenlijk ook geeneens wat ze precies verkopenquote:Op zondag 29 december 2013 15:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Nice. Subway heeft wel lekker voer.
Je hebt een aantal broodjes waar je uit kunt kiezen en vervolgens kun je zelf bepalen wat je er verder op wilt hebbenquote:Op zondag 29 december 2013 15:44 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit gegeten en weet eigenlijk ook geeneens wat ze precies verkopen
Schaam jequote:Op zondag 29 december 2013 15:44 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit gegeten en weet eigenlijk ook geeneens wat ze precies verkopen
Yes. Italiaan BMT sowieso en nog even snel nadenken over de anderquote:Op zondag 29 december 2013 15:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Nice. Subway heeft wel lekker voer.
Oeh lekkor horquote:Op zondag 29 december 2013 15:47 schreef aadspagaat het volgende:
gister wat bluntjes ingekocht voor oud&nieuw!
Italiaans etenquote:Op zondag 29 december 2013 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes. Italiaan BMT sowieso en nog even snel nadenken over de ander
Er zit op zijn minst toch wel 1 pakje Blueberry tussen, toch ?!quote:Op zondag 29 december 2013 15:57 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
dat zekers! oud&nieuw traditie hier
quote:Op zondag 29 december 2013 15:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Er zit op zijn minst toch wel 1 pakje Blueberry tussen, toch ?!
quote:Op zondag 29 december 2013 15:59 schreef aadspagaat het volgende:
[..]haha ja man, bleuberry en peach!
Kom naar rdam !!!quote:Op zondag 29 december 2013 16:05 schreef Unscrewed het volgende:
Waarom zijn er zo weinig negerinnen meisjes in Assen
Omdat het asielzoekcentrum daar weg is. Pak de trein naar Grunn.quote:Op zondag 29 december 2013 16:05 schreef Unscrewed het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 16:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat het asielzoekcentrum daar weg is. Pak de trein naar Grunn.
Zie je zo in de Kult.
Nee, ik wil niet lange afstandsrelatie x)quote:
Maar met wie moet ik noiqhun dan ?!quote:Op zondag 29 december 2013 16:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik wil niet lange afstandsrelatie x)
Tis maar 100/150 km uurtje rijden en als je doortrapt een 3kwartiequote:Op zondag 29 december 2013 16:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik wil niet lange afstandsrelatie x)
Ik kom er meer dan genoeg tegen als ik in de stad benquote:Op zondag 29 december 2013 16:05 schreef Unscrewed het volgende:
Jij woont in Assen?quote:Op zondag 29 december 2013 16:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kom er meer dan genoeg tegen als ik in de stad ben
SEKER. Daar woon in echt ziek vlakbij, Peelo hiero!quote:
Nicequote:Op zondag 29 december 2013 16:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
SEKER. Daar woon in echt ziek vlakbij, Peelo hiero!
Kom elke dag wel in Mdijk om te chillen met maten
Italiaans eten is het beste eten ter wereldquote:Op zondag 29 december 2013 15:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Italiaans etenEn dan vooral de pizza's
Quote for the Truthquote:Op zondag 29 december 2013 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Italiaans eten is het beste eten ter wereld
Toch was ik op vakantie wel blij dat ik een hollandse snackbar tegen kwam 😳quote:Op zondag 29 december 2013 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso alles is beter dan de Hollandse pot
Op vakantie zou ik daar geen zin in hebben maar als ik dan terug ben in Nederlandquote:Op zondag 29 december 2013 16:56 schreef klawie het volgende:
[..]
Toch was ik op vakantie wel blij dat ik een hollandse snackbar tegen kwam 😳
Ik ben iemand die heel weing lust en na een week shoarma was ik dat zatquote:Op zondag 29 december 2013 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op vakantie zou ik daar geen zin in hebben maar als ik dan terug ben in NederlandVan de Hollandse pot is stampot rauwe andijvie wel het lekkerst
quote:Op zondag 29 december 2013 17:05 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben iemand die heel weing lust en na een week shoarma was ik dat zat
Toen kwam ik een machtige snackbar tegen !!!!
Zuurkool mag men mij voor wakker maken.quote:Op zondag 29 december 2013 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso alles is beter dan de Hollandse pot
quote:Op zondag 29 december 2013 17:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Zuurkool mag men mij voor wakker maken.
Nee sorryquote:Op zondag 29 december 2013 17:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Dus wij gaan nooit samen een lekkere pot zuurkool eten?
Je bent niet de enige, de meeste mensen die ik er naar vraag blijken het niet lekker te vindenquote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee sorryIk hou echt niet van zuurkool
Spareribs zijn lekkerquote:Op zondag 29 december 2013 17:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, de meeste mensen die ik er naar vraag blijken het niet lekker te vinden![]()
En spareribs?
Daar maak je me heel blij meequote:Op zondag 29 december 2013 17:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Tijdens de meet in mei maar een paar spareribs op de BBQ gooien dan
Al vraag ik me wel af of dat goed werkt op een wegwerpbbq... We zouden natuurlijk een kogelbbq bij de Gamma kunnen halen. Ik kan er eventueel zo één meenemen, ga toch met de automobiel.quote:
Wij (ik en 3 vrienden) hebben deze zomer ook spareribs op een wegwerpbbq gedaan.. lukt wel maar moet je als eerst erop gooienquote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Al vraag ik me wel af of dat goed werkt op een wegwerpbbq... We zouden natuurlijk een kogelbbq bij de Gamma kunnen halen. Ik kan er eventueel zo één meenemen, ga toch met de automobiel.
Idd, ding moet goed op temperatuur zijn, na een paar keer wat vlees erop neemt dat al snel af helaas. Voordeel van een normale bbq is dat je eventueel nieuwe kolen erbij kunt gooien. Ik kijk nog wel ff, zo'n kogelbbq is iets van 25 euro, dat is nog wel een keer te doen.quote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wij (ik en 3 vrienden) hebben deze zomer ook spareribs op een wegwerpbbq gedaan.. lukt wel maar moet je als eerst erop gooien
Hmm moet je maar even kijkenquote:Op zondag 29 december 2013 17:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Idd, ding moet goed op temperatuur zijn, na een paar keer wat vlees erop neemt dat al snel af helaas. Voordeel van een normale bbq is dat je eventueel nieuwe kolen erbij kunt gooien. Ik kijk nog wel ff, zo'n kogelbbq is iets van 25 euro, dat is nog wel een keer te doen.
Hmm ik heb nooit echt bewust Turks eten gehad denk ik? Wat is typisch Turks?quote:Op zondag 29 december 2013 17:23 schreef Viro het volgende:
Lekkerste keuken is imo het turkse keuken
Je kunt eventueel ook met mij meerijden (als je me vertrouwdquote:Op zondag 29 december 2013 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm moet je maar even kijkenIk sleep niet met een BBQ want ik ga met de trein haha. Ik regel in ieder geval wel drank *wodka* en plastic bekers
Ik ga niet crashen, trein is prima te doenquote:Op zondag 29 december 2013 17:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt eventueel ook met mij meerijden (als je me vertrouwd), Emmen is niet zo heel ver omrijden. Ik ga echter niet dezelfde dag terug maar pak een hotelletje in de buurt. Gaat je vriend ook mee? Heb nog voor 4 personen plek in de auto.
No prob, wat jij handig vindquote:Op zondag 29 december 2013 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga niet crashen, trein is prima te doenEmmen - Zwolle is maar een uurtje. En nee hij gaat niet mee
Zal ik me baas effe in zijn zij porre en vragen of ik een kilo mee mag nemen?quote:Op zondag 29 december 2013 17:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Tijdens de meet in mei maar een paar spareribs op de BBQ gooien dan
Dat zou wel nice zijnquote:Op zondag 29 december 2013 17:36 schreef klawie het volgende:
[..]
Zal ik me baas effe in zijn zij porre en vragen of ik een kilo mee mag nemen?
Me pa is 10 uur thuis dan weten we het maar zal vast geen punt zijn iemand miet ze alleen in stukke snijden of ik moet hem lief aankijkenquote:Op zondag 29 december 2013 17:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Goed bezig! Lekker bier en spareribs zijn een heerlijke combi
Heldquote:Op zondag 29 december 2013 17:36 schreef klawie het volgende:
[..]
Zal ik me baas effe in zijn zij porre en vragen of ik een kilo mee mag nemen?
Op zich kan het voor de heenweg sowieso welquote:Op zondag 29 december 2013 17:29 schreef bondage het volgende:
[..]
No prob, wat jij handig vindMocht je je nog bedenken dan weet je me te vinden
Ik was eerst ook van plan om met de trein te gaan maar het bleek dat het station best ver van de locatie waar de meet wordt gehouden gelegen is. Aangezien ik niet terug kan met de auto als ik drink/blow ga ik maar overnachten in een hotel.quote:Op zondag 29 december 2013 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op zich kan het voor de heenweg sowieso wel
Hmm ik ben vast niet de enige die met de trein (heen en) terug gaat dus ik denk dat we met een groepje wel de bus pakken ofzoquote:Op zondag 29 december 2013 18:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik was eerst ook van plan om met de trein te gaan maar het bleek dat het station best ver van de locatie waar de meet wordt gehouden gelegen is. Aangezien ik niet terug kan met de auto als ik drink/blow ga ik maar overnachten in een hotel.
Jup, is prima te doen. Mocht het niet zo zijn en je liever met mij mee wil rijden dan is dat ook geen probleem. Ik hou wel van een beetje gezelschap tijdens het rijdenquote:Op zondag 29 december 2013 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik ben vast niet de enige die met de trein (heen en) terug gaat dus ik denk dat we met een groepje wel de bus pakken ofzo
Heen weg kan sowieso maar terug weg ga ik sowieso met de trein terugquote:Op zondag 29 december 2013 18:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, is prima te doen. Mocht het niet zo zijn en je liever met mij mee wil rijden dan is dat ook geen probleem. Ik hou wel van een beetje gezelschap tijdens het rijden
Mono denk ik?quote:Op zondag 29 december 2013 18:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog vrinden die vanuit Groningen reizen ?
Gezelligquote:Op zondag 29 december 2013 18:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heen weg kan sowieso maar terug weg ga ik sowieso met de trein terug
Ff DM sturenquote:Op zondag 29 december 2013 18:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja wellicht, als hij dan al niet met Moira in Zwolle zit.
Waarom ga je dan niet met de trein?quote:Op zondag 29 december 2013 18:12 schreef bondage het volgende:
[..]
GezelligBegrijpelijk dat je dezelfde dag terug wilt, dat zou ik ook wel willen maar ik moet dan sowieso met de auto om bij het station te komen en kan dan niet drinken. Niet dat het minder gezellig is zonder drank maar heb ook geen zin in het gedoe en dat ik mijn auto dan op een open parkeerterrein in de stad moet laten staan.
Is haram. Alleen maar drugs enz.quote:
In mei? Ik weet het nog niet maar ik denk het wel.quote:
Zwolle is zo dichtbij voor mijquote:
Eerste klas?quote:Op zondag 29 december 2013 18:23 schreef Amarantha het volgende:
En ik heb wifi + stopcontact in de trein van Emmen naar Zwolle
2de klas. We hebben zolang een gammele oude trein op deze lijn gehad dat we nu eindelijk een hele hippe trein hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi
Your beauty never ever scared me.
Goed geregeldquote:Op zondag 29 december 2013 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2de klas. We hebben zolang een gammele oude trein op deze lijn gehad dat we nu eindelijk een hele hippe trein hebben
Werd ook wel tijd dat we wat luxe kregenquote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Goed geregeldZie je namelijk niet vaak, stopcontacten in de tweede klas.
Ook geen airco waarschijnlijk...quote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Werd ook wel tijd dat we wat luxe kregenVorige trein maakte me toch een lawaai en alles
Kan schijnbaar best werken. FL heeft er een leuke chick aan over gehoudenquote:Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef Ro-ald het volgende:
Bezig met een chickie hosselen op Tinder
Had ik eerder moeten wetenquote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan schijnbaar best werken. FL heeft er een leuke chick aan over gehouden
Ze ziet er wel goed uit.quote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan schijnbaar best werken. FL heeft er een leuke chick aan over gehouden
Is te doen. Ik zit drie dagen in de week anderhalf uur in de trein van Assen naar Amersfoort.quote:Op zondag 29 december 2013 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
Zwolle is voor mij anderhalf uur met de trein.
Is gewoon beter die nieuwe lijn van Almere - Lelystad - Zwolle.quote:Op zondag 29 december 2013 18:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Is te doen. Ik zit drie dagen in de week anderhalf uur in de trein van Assen naar Amersfoort.
2 uur reizen en 3/4 keer overstappenquote:Op zondag 29 december 2013 18:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je vandaan moet komen
Vooral dat overstappen is waardeloos, twee uur treinen is op zich nog wel te doen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
2 uur reizen en 3/4 keer overstappen
Ik moet wel zo'n dagkaart scoren anders kost het mij 40 euroquote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Vooral dat overstappen is waardeloos, twee uur treinen is op zich nog wel te doen.
ja man dat is fokkin chill gast. muziek aan en een stick erbij en cruisen maar!quote:Op zondag 29 december 2013 19:28 schreef klawie het volgende:
Vind het wel altijd tof om alleen lange stukken te rijden kan je lekker nadenken over alles
Met de auto ja...openbaar vervoer echt niet gewoon...quote:Op zondag 29 december 2013 19:28 schreef klawie het volgende:
Vind het wel altijd tof om alleen lange stukken te rijden kan je lekker nadenken over alles
Tja als werkloze scholier heb ik dat geld nietquote:Op zondag 29 december 2013 19:26 schreef klawie het volgende:
Kost het mij ook ik ga met de auto ga ik weiger nl om in de trein te stappe
En toch ga ik liever met de trein van hier naar Amersfoort dan met de auto. In de trein kan ik slapen en heb ik geen last van files. Heb sowieso een eersteklas trajectkaart dus kan ook redelijk relax zitten. En tja, soms heb je vertragingen, niets aan te doen. Een auto kan het ook zomaar begeven.quote:Op zondag 29 december 2013 19:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Met de auto ja...openbaar vervoer echt niet gewoon...
Ik moet altijd lachen om mensen die slapen in de trein...half kwijlend of snurkend in de trein.Maar ik kies echt liever voor de auto hoor....auto kan het idd begeven...net zoals er een mongool voor de trein springt....zit je dan..hahahaquote:Op zondag 29 december 2013 19:37 schreef bondage het volgende:
[..]
En toch ga ik liever met de trein van hier naar Amersfoort dan met de auto. In de trein kan ik slapen en heb ik geen last van files. Heb sowieso een eersteklas trajectkaart dus kan ook redelijk relax zitten. En tja, soms heb je vertragingen, niets aan te doen. Een auto kan het ook zomaar begeven.
onderhoud!quote:Op zondag 29 december 2013 19:37 schreef bondage het volgende:
[..]
. Een auto kan het ook zomaar begeven.
Geluk dat hij niet op stuurslot komtquote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
onderhoud!![]()
laatst reed ik trouwens met me muziek wel aardig hard en toen tikte ik prongelijk met knie(lange benen) me contact uit, ik dacht wtf is er gebeurt, niks reageert meerwou al bijna me gevaren lichten aanzetten totdat ik erachter kwam dat me auto dus gewoon uit stond
![]()
hahaha moet lachen hier....zulke acties passen ook echt bij mij.....maar als ik schade heb aan mijn auto kijk ik mijn oom lief aan....quote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
onderhoud!![]()
laatst reed ik trouwens met me muziek wel aardig hard en toen tikte ik prongelijk met knie(lange benen) me contact uit, ik dacht wtf is er gebeurt, niks reageert meerwou al bijna me gevaren lichten aanzetten totdat ik erachter kwam dat me auto dus gewoon uit stond
![]()
nouja dan moet jeje stuur een bijna een 1/8 slag geven bij mijn auto, dus dan had ik sowieso op de andere rijbaan gezetenquote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Geluk dat hij niet op stuurslot komt
Ik kwijl en snurk nietquote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om mensen die slapen in de trein...half kwijlend of snurkend in de trein.Maar ik kies echt liever voor de auto hoor....auto kan het idd begeven...net zoals er een mongool voor de trein springt....zit je dan..hahaha
haha ik had net een maand me rijbewijs en moest toen een keer een hele smalle oprit opdraaien met de vrachtwaggel. draai ik net met de traptrede tegen een geparkeerde auto aan die echt letterlijk stond weg te roesten, die auto had ook helemaal niks dus, maar bij me vrachtwagen lag de hele traptrede erafquote:Op zondag 29 december 2013 19:42 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha moet lachen hier....zulke acties passen ook echt bij mij.....maar als ik schade heb aan mijn auto kijk ik mijn oom lief aan....
Me ex had een nieuwe polo gekregen die had de vangrail geknuffeldquote:Op zondag 29 december 2013 19:46 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha ik had net een maand me rijbewijs en moest toen een keer een hele smalle oprit opdraaien met de vrachtwaggel. draai ik net met de traptrede tegen een geparkeerde auto aan die echt letterlijk stond weg te roesten, die auto had ook helemaal niks dus, maar bij me vrachtwagen lag de hele traptrede eraf![]()
![]()
ouch, dat is minder!quote:Op zondag 29 december 2013 19:59 schreef klawie het volgende:
[..]
Me ex had een nieuwe polo gekregen die had de vangrail geknuffeld
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef bondage het volgende:
Ik blij, Amarantha blij, iedereen blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan wel iets mooier x)Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Dan ga jij een keer met me mee in de trein. Ga ik slapen en kun je me in de gaten houdenquote:Op zondag 29 december 2013 23:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
haha jaja dat zeggen ze allemaal
Waarom nodig je haar niet bij jou in bed uiyquote:Op zondag 29 december 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan ga jij een keer met me mee in de trein. Ga ik slapen en kun je me in de gaten houden
Ik ben lelijk, zij is lekker. Gaat niet samen enzo. Bovendien ben ik getrouwd.quote:Op zondag 29 december 2013 23:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Waarom nodig je haar niet bij jou in bed uiy
hahaha filmen en alquote:Op zondag 29 december 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan ga jij een keer met me mee in de trein. Ga ik slapen en kun je me in de gaten houden
trein? bed?quote:Op zondag 29 december 2013 23:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Waarom nodig je haar niet bij jou in bed uiy
quote:Op zondag 29 december 2013 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben lelijk, zij is lekker. Gaat niet samen enzo. Bovendien ben ik getrouwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt wel swag hoor![]()
Nounounou ff hoor...Leuk getrouwdquote:Op zondag 29 december 2013 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben lelijk, zij is lekker. Gaat niet samen enzo. Bovendien ben ik getrouwd.
Door slapen kwam ik eropquote:Op zondag 29 december 2013 23:52 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha filmen en al
[..]
trein? bed?
quote:Op zondag 29 december 2013 23:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Ah, de 'booskijkfoto'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt wel swag hoor [ afbeelding ]![]()
Thanks![]()
Wat bedoel je hier precies mee? Ik niet snappen nietquote:Op zondag 29 december 2013 23:53 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nounounou ff hoor...Leuk getrouwd
quote:Op maandag 30 december 2013 00:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Ik niet snappen niet
dat je niet zo moet overdrijven met je ik ben dit en zij is dat....Jij wel nu snappen?quote:Op maandag 30 december 2013 00:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Ik niet snappen niet
Tja, na veel afwijzingen door vrouwen ben ik onzeker over mijn uiterlijk... Dit gaat ook niet zomaar weg, ik heb mezelf nooit samen gezien met een mooie vrouw.quote:Op maandag 30 december 2013 00:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
[..]
dat je niet zo moet overdrijven met je ik ben dit en zij is dat....Jij wel nu snappen?
Alvast de beste wensen.quote:
quote:
Ik stond bij bij schuifdeur v.d. achtertuin en zag licht branden bij de achterburen.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 00:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, na veel afwijzingen door vrouwen ben ik onzeker over mijn uiterlijk... Dit gaat ook niet zomaar weg, ik heb mezelf nooit samen gezien met een mooie vrouw.
Nou dat is toch niet nodig ....dat waren dan akelige vrouwen dat ze je onzeker hebben gemaakt....Ligt er maar net aan hoe jij je eigen opsteldquote:Op maandag 30 december 2013 00:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, na veel afwijzingen door vrouwen ben ik onzeker over mijn uiterlijk... Dit gaat ook niet zomaar weg, ik heb mezelf nooit samen gezien met een mooie vrouw.
Een keer lekker illegaal voetbal kiekn daar in grunn.quote:Op maandag 30 december 2013 00:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Een gelukkig nieuw tet vrind
Enjoyquote:Op maandag 30 december 2013 00:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Ik stond bij bij schuifdeur v.d. achtertuin en zag licht branden bij de achterburen.
Kwam de buurvrouw topless door de kamer glippen, de geile stoeipoes![]()
Moet je doenquote:Op maandag 30 december 2013 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een keer lekker illegaal voetbal kiekn daar in grunn.
De sloerie is alweer wegquote:
Vastleggen op film/foto, kan je er langer naar kijkenquote:Op maandag 30 december 2013 00:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De sloerie is alweer weg![]()
De vuist kan nog regeren, vrouwen zullen het nooit leren.
Ik weet, ik wist nooit boeiende stof te bedenken om over te kletsen... Na veel afwijzingen had ik er op den duur ook wel genoeg van, ik ging er toen maar vanuit dat ik altijd single zou blijven. Niet dat het me zou boeien, ik kan mezelf gelukkig prima redden.quote:Op maandag 30 december 2013 00:18 schreef Channie83 het volgende:
[..]
[..]
Nou dat is toch niet nodig ....dat waren dan akelige vrouwen dat ze je onzeker hebben gemaakt....Ligt er maar net aan hoe jij je eigen opsteld
Illegaal kijken? Doe je dat als je ongezien het stadion binnenglipt zonder te betalen?quote:Op maandag 30 december 2013 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een keer lekker illegaal voetbal kiekn daar in grunn.
Nee met van die duitse wonder tv kastjes.quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Illegaal kijken? Doe je dat als je ongezien het stadion binnenglipt zonder te betalen?
Ah, zoquote:Op maandag 30 december 2013 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee met van die duitse wonder tv kastjes.
Nutteloos is het niet hoor...geen problemo....maar je moet echt wat aan dat onzekere gaan doen want vele dingen zijn gewoon een belemmering voor je....terwijl dat niet nodig is...de meeste vrouwen houden toch echter wel van zeker mannen....en lelijk ben je toch niet....dat is echt bullshit gewoon.....heel sonde dat je door je eigen onzekerheid een leuke hobby aan de kant heb geschoven.quote:Op maandag 30 december 2013 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik weet, ik wist nooit boeiende stof te bedenken om over te kletsen... Na veel afwijzingen had ik er op den duur ook wel genoeg van, ik ging er toen maar vanuit dat ik altijd single zou blijven. Niet dat het me zou boeien, ik kan mezelf gelukkig prima redden.
De vrouw waarmee ik uiteindelijk ben getrouwd heb ik op het werk leren kennen, blijkbaar heb ik op haar wel indruk gemaakt maar het heeft niet geholpen om mijn onzekerheid weg te drukken. Zo ga ik in de trein nooit naast een mooie meid zitten, zelfs niet als ik dan moet staan. Ik ben veel te bang dat ze liever niet heeft dat iemand als ik naast haar zit.
Ik heb er altijd van gedroomd om vrouwen mooi vast te binden en dan te fotograferen, dit heb ik echter mede door mijn onzekerheid nooit waar kunnen maken. Immers; wie wil er door een lelijkerd vastgebonden worden? Ik ben daarom maar mijn andere hobby als werk gaan doen, namelijk applicaties ontwikkelen.
Sorry voor deze nutteloze lap tekst. Moest er gewoon ff uit.
Ik weet dat vrouwen niet heel erg happerig zijn op mannen die onzeker zijn, ik heb lang geprobeerd hier iets aan te doen maar heb in mijn opinie daarin gefaald en heb er geen aandacht meer aan geschonken. Sowieso denk ik nu vaak; ik heb toch al een vrouw, het boeit verder ook niet.quote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nutteloos is het niet hoor...geen problemo....maar je moet echt wat aan dat onzekere gaan doen want vele dingen zijn gewoon een belemmering voor je....terwijl dat niet nodig is...de meeste vrouwen houden toch echter wel van zeker mannen....en lelijk ben je toch niet....dat is echt bullshit gewoon.....heel sonde dat je door je eigen onzekerheid een leuke hobby aan de kant heb geschoven.
Het maak niet uit dat je al een vrouw hebt dit dat....gaat toch puur voor je zelf...voor je innerlijke ik...quote:Op maandag 30 december 2013 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik weet dat vrouwen niet heel erg happerig zijn op mannen die onzeker zijn, ik heb lang geprobeerd hier iets aan te doen maar heb in mijn opinie daarin gefaald en heb er geen aandacht meer aan geschonken. Sowieso denk ik nu vaak; ik heb toch al een vrouw, het boeit verder ook niet.
Het is wel jammer dat mijn vrouw niets heeft met bondage en ik dat volledig aan de kant heb moeten schuiven. Die hobby ooit op gaan pakken gaat dus ook niet lukken omdat mijn vrouw het vast niet goedvind als ik vele random dames vast ga binden en er foto's van ga maken. Maakt verder ook niet zo heel veel uit, ik vind programmeren ook heel leuk om te doen en het levert uiteindelijk best wel veel geld op
Is niet zo snel als je zou denken, ik ben tussen mijn 17e en 23e erg veel naar discotheken en kroegen geweest en heb vele pogingen gewaagd, met en zonder alcohol op, het is me nooit gelukt. Sommige wilde niets met me te maken hebben, gaven aan dat ze al iemand hadden of vertelde me recht in mijn smoel dat ik lelijk was. Als dat maar vaak genoeg gebeurd dan heb je er op den duur wel genoeg van. Ik heb tot mijn 24e ook nooit een vriendin gehad, de eerste waar ik wat mee kreeg ben ik mee getrouwd en we zijn gelukkig na 5 jaar nog steeds samen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:52 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Het maak niet uit dat je al een vrouw hebt dit dat....gaat toch puur voor je zelf...voor je innerlijke ik...
gefaald?? ik weet niet hoe jij zulke dingen oplost..maar je gooid wel snel de handdoek in de ring!
en je hobby van je moet je echt gaan uitvoeren hoor...is toch rete vet...en er zijn genoeg modellen hoor die zulke dingen doen.....jij moet je onzekerheid opkrikken
Jupquote:Op maandag 30 december 2013 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Was ik weer.. weet niet voor hoelangBondage ik bedenk (naja lees) nu idd weer dat je in Assen woont, dat is idd best op de route haha!
Gezelligquote:Op maandag 30 december 2013 01:05 schreef bondage het volgende:
[..]
JupJe kunt zo meerijden, geen enkel probleem. Vind ik ook wel gezellig
Aan het eind van de meet kun je dan zo terug met de trein.
Kan ik dan naar Assen centraal komen, en vanaf daar mee toeren ?quote:Op maandag 30 december 2013 01:05 schreef bondage het volgende:
[..]
JupJe kunt zo meerijden, geen enkel probleem. Vind ik ook wel gezellig
Aan het eind van de meet kun je dan zo terug met de trein.
Dat kan uiteraard. Ik ga echter pas de volgende dag terug, je zult dus moeten overnachten in Zwolle of ander vervoer voor de terugweg moeten zien te regelen.quote:Op maandag 30 december 2013 01:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kan ik dan naar Assen centraal komen, en vanaf daar mee toeren ?
Terugweg is geen probleemquote:Op maandag 30 december 2013 01:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard. Ik ga echter pas de volgende dag terug, je zult dus moeten overnachten in Zwolle of ander vervoer voor de terugweg moeten zien te regelen.
Owww niks te danken hoor!quote:Op maandag 30 december 2013 01:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Is niet zo snel als je zou denken, ik ben tussen mijn 17e en 23e erg veel naar discotheken en kroegen geweest en heb vele pogingen gewaagd, met en zonder alcohol op, het is me nooit gelukt. Sommige wilde niets met me te maken hebben, gaven aan dat ze al iemand hadden of vertelde me recht in mijn smoel dat ik lelijk was. Als dat maar vaak genoeg gebeurd dan heb je er op den duur wel genoeg van. Ik heb tot mijn 24e ook nooit een vriendin gehad, de eerste waar ik wat mee kreeg ben ik mee getrouwd en we zijn gelukkig na 5 jaar nog steeds samen.
Of ik mijn vastbindhobby nog op wil pakken zit ik aan te twijfelen. Misschien dat ik het ooit ga overwegen maar heb er nu ff geen zin in.
Ik ga trouwens slapen. In ieder geval dank voor je reacties
No prob. Moeten we te zijner tijd maar ff een tijd afspreken.quote:Op maandag 30 december 2013 01:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Terugweg is geen probleemMaar thanks anyways
Helemaal primaquote:Op maandag 30 december 2013 01:10 schreef bondage het volgende:
[..]
No prob. Moeten we te zijner tijd maar ff een tijd afspreken.
quote:Op maandag 30 december 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
GezelligMet Bondage en Gibson in de auto op de heen weg
Haha ja, wordt wel weer eens tijd! Is lang geleden iddquote:Op maandag 30 december 2013 01:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Wel vet Ama, dan zie ik jou ook weer eens en hebben we een normaal gesprek
Vorige keer ging het zo snel in die weggeefhoekxd
Ik kom de stoners meet niet ,maar misschien wel de onz meet in mei.quote:Op maandag 30 december 2013 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Heb wel zin in de meeting! Neem mijn fleecedeken met brandgaten () ook wel mee om op te zitten, als daar iets mee gebeurd boeit het me weinig
Ik twijfel sowieso of de stonermeet nog door gaat..quote:Op maandag 30 december 2013 01:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kom de stoners meet niet ,maar misschien wel de onz meet in mei.
Ama heeft een glazen bolquote:Op maandag 30 december 2013 01:21 schreef Amarantha het volgende:
Bijna iedereen komt daar (ONZ meet) wel en het is dan mooi weer enz
Oh hahaha zo ik kom denk toch met het busje mocht het regene zet ik de bbq daarin voor jouquote:Op maandag 30 december 2013 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat het dan mooi weer is
Zo gek is bondage toch niet? Ik weet niet of ik nou zo raar ben maar als mijn vriend het zo leuk zou vinden zou ik er in ieder geval open voor staan om het eens te proberenquote:Op maandag 30 december 2013 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik weet, ik wist nooit boeiende stof te bedenken om over te kletsen... Na veel afwijzingen had ik er op den duur ook wel genoeg van, ik ging er toen maar vanuit dat ik altijd single zou blijven. Niet dat het me zou boeien, ik kan mezelf gelukkig prima redden.
De vrouw waarmee ik uiteindelijk ben getrouwd heb ik op het werk leren kennen, blijkbaar heb ik op haar wel indruk gemaakt maar het heeft niet geholpen om mijn onzekerheid weg te drukken. Zo ga ik in de trein nooit naast een mooie meid zitten, zelfs niet als ik dan moet staan. Ik ben veel te bang dat ze liever niet heeft dat iemand als ik naast haar zit.
Ik heb er altijd van gedroomd om vrouwen mooi vast te binden en dan te fotograferen, dit heb ik echter mede door mijn onzekerheid nooit waar kunnen maken. Immers; wie wil er door een lelijkerd vastgebonden worden? Ik ben daarom maar mijn andere hobby als werk gaan doen, namelijk applicaties ontwikkelen.
Sorry voor deze nutteloze lap tekst. Moest er gewoon ff uit.
quote:Op maandag 30 december 2013 01:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Oh hahaha zo ik kom denk toch met het busje mocht het regene zet ik de bbq daarin voor jou
Sorry maar vastbinden is toch niet super-super raar? Oke er hoeven geen foto's genomen te worden maar als je weet dat het je partner gelukkig kan maken ?quote:
Het is wel tof dat je voor open staat voor dingen, maar had het even niet verwachtquote:Op maandag 30 december 2013 01:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sorry maar vastbinden is toch niet super-super raar? Oke er hoeven geen foto's genomen te worden maar als je weet dat het je partner gelukkig kan maken ?
quote:Op maandag 30 december 2013 01:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is wel tof dat je voor open staat voor dingen, maar had het even niet verwacht
Bondage op zich is idd niet raar, tegenwoordig is het redelijk geaccepteerd gelukkigquote:Op maandag 30 december 2013 01:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo gek is bondage toch niet? Ik weet niet of ik nou zo raar ben maar als mijn vriend het zo leuk zou vinden zou ik er in ieder geval open voor staan om het eens te proberen.
Die onzekerheid is helemaal niet nodig joh!!quote:Op maandag 30 december 2013 02:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Bondage op zich is idd niet raar, tegenwoordig is het redelijk geaccepteerd gelukkigechter vind mijn vrouw het helemaal niets en wil het helaas ook niet samen met mij doen. Ik vind dit erg jammer maar heb het geaccepteerd, het is gewoon niet anders. Ik vind het wel tof van je dat jij je vriend wel die kans zou geven, dat is een hele goede eigenschap
Ik zou heel graag een keer een vrouw vast willen binden maar ben erg onzeker over mezelf, dat ik ben getrouwd maakt het er ook niet makkelijker op
gepost vanaf mobiel, kan niet slapen![]()
gewoon wachten tot ze slaapt en haar dan vastbindenquote:Op maandag 30 december 2013 02:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Bondage op zich is idd niet raar, tegenwoordig is het redelijk geaccepteerd gelukkigechter vind mijn vrouw het helemaal niets en wil het helaas ook niet samen met mij doen. Ik vind dit erg jammer maar heb het geaccepteerd, het is gewoon niet anders. Ik vind het wel tof van je dat jij je vriend wel die kans zou geven, dat is een hele goede eigenschap
Ik zou heel graag een keer een vrouw vast willen binden maar ben erg onzeker over mezelf, dat ik ben getrouwd maakt het er ook niet makkelijker op
gepost vanaf mobiel, kan niet slapen![]()
ik ken je nichtje niet eensquote:Op maandag 30 december 2013 02:45 schreef Snowbells het volgende:
Naar ventje ben je ook
Zou je een dikke lip slaan
Ze vind het niet fijn om vast te zitten en bang om de controle op te geven. Ik heb haar al uitgelegd dat ze hoe dan ook zelf bepaalt wat er gebeurd maar toch wil ze het niet.quote:Op maandag 30 december 2013 02:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die onzekerheid is helemaal niet nodig joh!!![]()
Heeft ze ook een bepaalde reden waarom ze het echt niet wilt?
Dat is iets dat ik nooit zou doen, ik kan het niet eens, ik kan het alleen met toestemming van degene waar ik het mee doe.quote:Op maandag 30 december 2013 02:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon wachten tot ze slaapt en haar dan vastbinden
dat zal der leren
yoowquote:
Ik heb via Groupon zo'n super korting gekregen. Vuurwerk t.w.v. 100 euro betaal ik nu maar 46 eu voorquote:Op maandag 30 december 2013 11:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen. Paar pijltjes ofzo, ga er niet heel veel geld aan spenderen.
prima prijs ja!quote:Op maandag 30 december 2013 12:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb via Groupon zo'n super korting gekregen. Vuurwerk t.w.v. 100 euro betaal ik nu maar 46 eu voor. Mooi pakket met pijlen pakket erbij. Lekker aanbieding dacht ik zo.
Chillquote:Op maandag 30 december 2013 12:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb via Groupon zo'n super korting gekregen. Vuurwerk t.w.v. 100 euro betaal ik nu maar 46 eu voor. Mooi pakket met pijlen pakket erbij. Lekker aanbieding dacht ik zo.
Ik ga alleen wat sterretjes kopen denk ik.. ik hou niet zo van vuurwerk afsteken als ik kats benquote:
Hahahaquote:Op maandag 30 december 2013 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga alleen wat sterretjes kopen denk ik.. ik hou niet zo van vuurwerk afsteken als ik kats ben
Hmm dat ziet er best grappig uit ja. Moet ik wel naar een vuurwerk verkoop punt zeker?quote:Op maandag 30 december 2013 12:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HahahaMorning Glory kopen, dat zijn Sterretjes de luxe
effe wat mooier
Neeu, is kindervuurwerk. Kan je ook in zo'n kinderpakketje kopen bij halfords, blokker, o.i.d.quote:Op maandag 30 december 2013 12:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm dat ziet er best grappig uit ja. Moet ik wel naar een vuurwerk verkoop punt zeker?
Oh tofquote:Op maandag 30 december 2013 12:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Neeu, is kindervuurwerk. Kan je ook in zo'n kinderpakketje kopen bij halfords, blokker, o.i.d.
vind het altijd zo zonde van me geld, beetje goede pot ben je zo 30/40/50 euro ofzo voor kwijt, en dan heb je 30sec plezier, terwijl je buurman het gratis voor je afsteektquote:
wowquote:Op maandag 30 december 2013 13:01 schreef Trollscience het volgende:
laatste vuurwerk dat ik heb afgestoken was een rotje op mijn twaalfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |