Moet / me zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
JIj hebt chronische problemen met de * FritsFlits
wees daar idd blij mee. Jantje en Paulquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik die versie niet ken !
You make a grown man cry (x3)quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Start me up?
Ik typte wat hij zong hoor
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder naar de Simon Levelt gestuurd, ik heb van de week winterthee
Oh dat klinkt op papier al tergend.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
wees daar idd blij mee. Jantje en Paul
ik ken ze beiden.. en vond deze ooit wel leuk..quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder naar de Simon Levelt gestuurd, ik heb van de week winterthee
hij wil gewoon geen dubbeltaak uitvoerenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
JIj hebt chronische problemen met de * FritsFlits
Oh, dat viel me niet op...als Sander begint met praten vertalen mijn hersenen dat naar ruis.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:32 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
You make a grown man cry (x3)en sander maakte er een poor man van
Yay!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:31 schreef Molurus het volgende:
Zo, daar is ik weer. Boodschappen weer in huis.
Sub werkt niet bij / mequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:33 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
hij wil gewoon geen dubbeltaak uitvoeren
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, dat viel me niet op...als Sander begint met praten vertalen mijn hersenen dat naar ruis.
Zo ver zijn mijn hersenen helaas nog nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, dat viel me niet op...als Sander begint met praten vertalen mijn hersenen dat naar ruis.
Nee ik lust van alles, en ze moest in de winkel ernaast zijn...maar nu leek het alsof ik enige invloed op haar kan uitoefenenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Luxe!Kan me niet voorstellen dat je die niet lekker vindt. Althans, hier gaat ie nogal snel op.
Dan heb je de afgelopen twee en een half, en de komende half uur heel veel last van ruis.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja best wel...maar het is HEERlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan heb je de afgelopen twee en een half, en de komende half uur heel veel last van ruis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja best wel...maar het is HEERlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
meer MAX komt naar je toe deze winter!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Klinkt als de lijst van waar de Veronica Drive-inshow weer komt: de Mariannebar in Wieringerwerf...
Durf je nog?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:34 schreef Perrin het volgende:
Zometeen weer btje schaken onder het genot van de top 2000?
uhuh echtquote:
Zuipkeet de Wilde Weidequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Klinkt als de lijst van waar de Veronica Drive-inshow weer komt: de Mariannebar in Wieringerwerf...
Ik raap mijn moed idd met enige moeite weer bijeenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Durf je nog?Maar prima hoor, wil je nog best even les geven.
JIj bent een LARPer?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een geniaal nummerWel een beetje LARP-muziek
awwwwwquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik raap mijn moed idd met enige moeite weer bijeen
Vond het tijd wordenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die hadden we nog niet gehad dit jaar
Yesquote:
Nee hoor.quote:
nee, meer half in slaap.quote:
Wat vind je van Pink Floyd dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:41 schreef glittertje39 het volgende:
0:09:41 is toch net ietsje te lang voor mij.....
Dan ga ik toch iets veul lekkerders etenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:41 schreef FritsFlits het volgende:
Iedereen zit aan de patat of friet, of shoarma in een bolletje
Dat laatste klinkt vreemd, maar krijg er trek vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:41 schreef FritsFlits het volgende:
Iedereen zit aan de patat of friet, of shoarma in een bolletje
De beste nummers zijn 15 minuten en langer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:41 schreef glittertje39 het volgende:
Zalmsnuiverquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan ga ik toch iets veul lekkerders eten
Het is een zootje takkeherriequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:42 schreef Cee het volgende:
Wat is dit en waarom geeft het mij hoofdpijn?
10 minuten te lang?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:41 schreef glittertje39 het volgende:
die hebben mooie nummers...maar 1 is ook voor mij ietsje te langquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat vind je van Pink Floyd dan?
Dan zal ik je The Gates Of Delerium maar niet aanbevelen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:41 schreef glittertje39 het volgende:
Ik hoop dat Pink Floyd helemaal doen, verdiend de muziek welquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt lekker. Beter dat ze dit helemaal draaien ook dan dat ze de helft draaien en afkappen
Ook boerenkool?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan ga ik toch iets veul lekkerders eten
Je moet daar echt voor gaan zitten. Gewoon stil in de stoel.. en dan de muziek opquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:42 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
die hebben mooie nummers...maar 1 is ook voor mij ietsje te lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |