abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134789223
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:34 schreef Blondje_93 het volgende:
Laat die jongen toch met rust. Je kan zeggen wat je wil maar gelijk heeft ie wel.

Mods als motorbloempje die een user helemaal af gaat zeiken.. Sorry hoor, maar word dan ook geen mod! Bij deze stel ik dan ook voor haar die blauwe kleur af te nemen
Mensen laten die jonge met rust, als hij ons ook met rust laat met zijn gejank.

"ik heb moeite met contact met meiden/vrouwen " Ja duh, look at yourself.
pi_134789228
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat FB-topic heeft geen nut, want er gaat toch niks veranderen.
Mensen worden alleen uit de crew gezet als een admin hen weg wil heben zoals bij LethalNinja is gebeurd.
Maar dat gaan ze hier natuurlijk nooit toegeven.
Wie wilde LN weg dan?
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:36:03 #178
351780 Piye
King of Kush
pi_134789235
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef MAHL het volgende:

[..]

Piye, ik snap wat je bedoelt, maar Braddie post al twee jaar elke maand een of ander janktopic in R&P over zijn zelfmedelijden. Vervolgens krijgt hij pagina's aan serieuze adviezen en goedbedoelde hulp, waar hij vervolgens helemaal niets mee doet, en een maand later maakt hij weer een nieuw topic aan. Etc, etc. Ja, kom op, dan kun je wel verwachten dat men het na een tijdje zat is.
Dat sentiment kan ik begrijpen. Braddie is misschien erg vermoeiend, maar het valt natuurlijk te verwachten dat mensen als hij in R&P zitten. Mensen komen daar omdat ze problemen hebben. Dan is het toch niet zo gek dat er types komen die verzwelgen in zelfmedelijden en die moeite hebben goedbedoelde adviezen daadwerkelijk om te zetten in het verbeteren van hun leven? Ik zou dan denken dat een mod van zo een forum dat snapt, niet dat ze zo een jongen nog meer gaat afzeiken als het haar niet bevalt hoe hij de adviezen toepast. Daarbij gaat het praten over je problemen vaak veel meer om gehoord te worden dan goede adviezen, dus in dat opzicht snap ik best dat braddie soms (of vaak) liever topics opent dan stappen neemt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_134789245
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:30 schreef hoink581 het volgende:
KLB / ATTENTIE MODS!

Als je gaat, wil je dan wel in stijl gaan Braddie?
Deze zocht ik al een tijdje, mijn dank.

quote:
vieze kankerhoer maak me fucking account inactief vieze kanker bitch, kankerhoer, kankerbitch met je kanker nazi moeder, ga de nazi lul van je vader zuigen bitch ass, fucking kankerhoer, ik hoop dat je kanker krijgt samen met je familie en je hele familie de kankersterft kanker bitch, krijg aids ofso kankerbitch, kankerhoer, staat je rode lampje al aan hoertje?
pi_134789250
Log gewoon uit dan. Een ban nodig hebben :')

Ergo, aandachtstopic
pi_134789253
Wat ik niet snap:

Als ik een banaanvraag doe voor iemand krijg ik een ban, dat is algemene kennis.
Maar:
Als braddie dat voor zichzelf doet, krijgt hij dan de ban? Nee toch, want dan krijgt ie zijn zin? En je wil iemand die het "verbod op banaanvragen" schendt toch niet belonen met wat hij wil?

Paradoxaal
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_134789254
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:34 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik merk inderdaad dat het FB topic een grote kontenlikkerij is geworden. :') En al dat geroep over dat moderators geen voorbeeld functies hoeven hebben is grote onzin. Dat zou wat worden als er in KLB geen fatsoenlijke moderators zouden zitten zoals Frank_Drebin en Mortaxx.
Helemaal mee eens.
Heb zelf ook wel eens gezeik met Frank of Mortaxx, dat ik weer eens een sneer van ze krijg, maar daar blijft het bij... en een MoBlo doet er constant scheppen boven op, zoals dat gereeks in R&P dat is gewoon nergens voor nodig, en vind ik onacceptabel als mod zijnde.
pi_134789257
braddie heeft groot gelijk er moet wat aan de mods gedaan worden als wij wat doen krijge we glijk een ban en dan kenne de mods wat doen en dan is er nix aan de hand ik snap er nix van gwn niet eerlijk verkeerde praktijke dictators
pi_134789261
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:34 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik merk inderdaad dat het FB topic een grote kontenlikkerij is geworden. :') En al dat geroep over dat moderators geen voorbeeld functies hoeven hebben is grote onzin. Dat zou wat worden als er in KLB geen fatsoenlijke moderators zouden zitten zoals Frank_Drebin en Mortaxx.
Dit

Mods, word eens wakker!
pi_134789276
En ondertussen maar blijven posten. :')
Flikker toch op.
pi_134789280
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef Syntos het volgende:
En ondertussen maar blijven posten. :')
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:37:07 #187
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_134789292
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:35 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wie wilde LN weg dan?
yvonne. Maar dat zal ze ongetwijfeld ontkennen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_134789298
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:35 schreef Etsu het volgende:
Wie wilde LN weg dan?
Er waren in de crew blijkbaar een heleboel types die LethalNinja weg wilde hebben terwijl hij juist een hele nette mod was (misschien iets te netjes gezien hij "godverdomme" en andere termen uit TT's haalde).
pi_134789312
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wat deed LN mis dan?
pi_134789335
Sowieso, internet :')
pi_134789337
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het was de opa.
pi_134789340
ik ben erg vaak benadert om mod te worde maar ik vind gwn niet kunne dus altijd nee gesegt
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:38:31 #193
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_134789352
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wat deed LN mis dan?
Hij gaf bepaalde users zoals Kreator geen voorkeursbehandeling, waardoor Kreator weg is gegaan.
En hij zal vast wel niet genoeg geslijmd hebben achter de schermen.
In b4 ban.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_134789358
quote:

[..]

Wat deed LN mis dan?
Hij was nogal overijverig met censuur van bepaalde woorden, en was nogal vrij met het geven van zijn mening over andere mods/admins.
pi_134789359
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef Braddie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Heb zelf ook wel eens gezeik met Frank of Mortaxx, dat ik weer eens een sneer van ze krijg, maar daar blijft het bij... en een MoBlo doet er constant scheppen boven op, zoals dat gereeks in R&P dat is gewoon nergens voor nodig, en vind ik onacceptabel als mod zijnde.
Je hebt liever dat Frank jou even over de knie legt?
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:38:37 #196
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_134789360
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee.. maar mijn accountnaam is dus "MrBradMusic" maar zoals je kan zien post ik onder "Bradley Van Dijk" dat is dus iets wat komt door Google+
Betaal je eigenlijk wel voor deze reclame op FOK! ? ~O>
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_134789367
:') is het weer zo ver Braddie? In de OP zeg je weer dat je klaar bent met FOK! en vervolgens loop je alsnog te posten _O-
pi_134789371
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Klopt.

[..]

Klopt!

[..]

Klopt niet. Men is daar van harte welkom voor vanalles, maar na talloze jaren aan zelfmedelijden maar wel topics openen om ánderen uit te lachen, zoals deze: ONZ / Lol Dutch People.. wat de fuck.. Dán kun je de spreekwoordelijke vinkentering krijgen wat mij betreft. Janken dat ánderen jou zo op je uiterlijk beoordelen en om de week een topic openen over je uiterlijk en hoe mensen je daarop afbranden, en dan exact hetzelfde doen. :D :') :D Ja. Nee. Doei.
Je bent zelf ook niet zo heel erg knap. Ik zie een match met TS *;
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_134789372
quote:

[..]

Wat deed LN mis dan?
Hij had een mening over het woord "kanker" en het gebruik ervan.
pi_134789382
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Er waren in de crew blijkbaar een heleboel types die LethalNinja weg wilde hebben terwijl hij juist een hele nette mod was (misschien iets te netjes gezien hij "godverdomme" en andere termen uit TT's haalde).
Daar ging LN wel te ver in, wel een puike gozer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')