Niet dat ik weet, maar mijn echte moeder is een enorme slet, dus het kan zomaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben jij het broertje van Badtrip?

FB / Userbashing door moderatorquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Nikmans het volgende:
Overigens is het getroll van motorbloempje op zich wel een terechte klacht, misschien eens in FB neerleggen?

Volgend jaar verschijnt er een foto van Braddie op Fok! met een sixpack.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nu ff een jaartje volhouden mimang en jij lacht FOK! uit.

Jij moet gewoon afvallen, lenzen nemen en je haar doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat Fok.
Dit ben ik:
www.youtube.com/user/mrbradmusic

Dit dus. Ga het gesprek aan met dat persoon zonder hem publiekelijk af te maken. Of inderdaad anders maar een ban, aan de andere kant het blijft r&p, zolang hij niemand tot last is met zijn maandelijks geklaag.. Je hoeft er niet te reageren. Sinds wanneer is het oké om als mod zijnde maar je eigen normen en waarden te maken en daar naar te handelen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan geef je de user in kwestie een ban van het R&P subforum, netzoals Susteren nu bijvoorbeeld niet meer in KLB alleen kan posten.
Als moderator aan systematisch userbashing doen is gewoon misbruik maken van je macht.

Dan snap ik echt niet wat je loopt te janken en zeiken over moblo. Je bent gewoon een en al grote troll.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat Fok.
Dit ben ik:

Je kan zovaakquote:
 of
 of  reageren op flames/bashes die op jou gericht zijn, daar zien de meeste users gewoon doorheen. Je wordt er echt niet symphatieker op gevonden zoals zeer waarschijnlijk je bedoeling is. Daarvoor kent elke KLB user je mongoloïde gedrag te goed voor.
 reageren op flames/bashes die op jou gericht zijn, daar zien de meeste users gewoon doorheen. Je wordt er echt niet symphatieker op gevonden zoals zeer waarschijnlijk je bedoeling is. Daarvoor kent elke KLB user je mongoloïde gedrag te goed voor.

En chicks bij de vleet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Volgend jaar verschijnt er een foto van Braddie op Fok! met een sixpack.

Ook lekker je plofkop inclusief volledige naam delen hè?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat Fok.
Dit ben ik:

Hoi Braddiequote:Op zaterdag 28 december 2013 16:25 schreef Blondje_93 het volgende:
Je kan je ook gewoon misdragen of zelf weggaan.
Komop, je kunt het!

Dat eerste doet hij al, het tweede heeft hij al een aantal keer geprobeerd maar nooit volgehouden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:25 schreef Blondje_93 het volgende:
Je kan je ook gewoon misdragen of zelf weggaan.
Komop, je kunt het!

Daar wordt niks mee gedaan. Je wordt een huilie of een reller genoemd en het topic wordt gesloten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
FB / Userbashing door moderator
Gesni-ai-itched.

Haha mongoloïde, heerlijke woord ook toepasselijk in dit topique.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je kan zovaakof
reageren op flames/bashes die op jou gericht zijn, daar zien de meeste users gewoon doorheen. Je wordt er echt niet symphatieker op gevonden zoals zeer waarschijnlijk je bedoeling is. Daarvoor kent elke KLB user je mongoloïde gedrag te goed voor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |