Huh wat btcquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:14 schreef Divje het volgende:
De LaPo-hunter heeft weer toegeslagen.
Ik kreeg gisteren 450μBTC, dat was echt fantastisch.
Hmm, ik start GTA maar weer eens op. Dit wil ik ook meemaken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:26 schreef fotostarter het volgende:
Ze strooien met geld als gekken. Gisteren gekregen, vanmorgen was ik 2 minuten online en weer iets van 129999999 erbij
R* zegt dat ze het geld gaan afpakken binnenkort, hoop dat de pegasus voertuigen wel in mijn telefoon blijven.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:26 schreef fotostarter het volgende:
Ze strooien met geld als gekken. Gisteren gekregen, vanmorgen was ik 2 minuten online en weer iets van 129999999 erbij
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, ik start GTA maar weer eens op. Dit wil ik ook meemaken.
Ik hoop het...quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef budvar het volgende:
[..]
R* zegt dat ze het geld gaan afpakken binnenkort, hoop dat de pegasus voertuigen wel in mijn telefoon blijven.
Heb 1x ong. 109000 gekregen, toen vroor het spel en was ik 't weer kwijt.. Kreeg 't van iemand met lvl 12quote:
mmm dat schiet niet op dan hahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb 1x ong. 109000 gekregen, toen vroor het spel en was ik 't weer kwijt.. Kreeg 't van iemand met lvl 12!!
Zag ondertussen wel bounty's over en weer vliegen van meer dan 120.000.000quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
mmm dat schiet niet op dan haha
Heb als een malle auto's mods en huis gekocht. Doe niets anders dan mercenaries op andere afsturen.. heb al een hoop uitgegevenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef budvar het volgende:
[..]
R* zegt dat ze het geld gaan afpakken binnenkort, hoop dat de pegasus voertuigen wel in mijn telefoon blijven.
Deed ik ook al, auto's helemaal modden en als laatste ignition of remote bomb erin beetje druk plekje opzoeken auto neerzetten en afwachtenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Heb als een malle auto's mods en huis gekocht. Doe niets anders dan mercenaries op andere afsturen.. heb al een hoop uitgegeven
geld overhevelen naar crewmembers.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:13 schreef budvar het volgende:
[..]
Deed ik ook al, auto's helemaal modden en als laatste ignition of remote bomb erin beetje druk plekje opzoeken auto neerzetten en afwachten. Maar goed die 440 miljoen die ik heb krijg ik daar niet mee op, ben trouwens ook wel benieuwd of ze het ook uit je wallet kunnen halen of alleen van de bank. Ik ga het iig wel een beetje verdelen.
Hoe, want ik heb nu ook een paar miljoen op m'n rekening staan maar kan geen goede manier vinden om het te sharen met m'n vrienden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
geld overhevelen naar crewmembers.
Bounty zetten, kill maken, geld delen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:17 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Hoe, want ik heb nu ook een paar miljoen op m'n rekening staan maar kan geen goede manier vinden om het te sharen met m'n vrienden.
Ik ben een van de armste in mijn crewquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
geld overhevelen naar crewmembers.
Kan alleen bountys van 10k zettenquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Bounty zetten, kill maken, geld delen.
Kan ook veel makkelijker trouwens, jat een futo van de straat, maximaal modden(geen tracker) en laat iemand die geld nodig heeft hem verkopen, levert iets meer dan 100k op.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Bounty zetten, kill maken, geld delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |