quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig sta je dan steeds gewoon tweede, achter mij
Je doet het zelf he.quote:
Precies, twee onder jou is een prima plekquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig sta je dan steeds gewoon tweede, achter mij
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies, twee onder jou is een prima plek
Klopt ook. En isogram is een isogram....quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
zeventienletterig is zeventienletterig
Brekend nieuws xDquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:02 schreef HPLC het volgende:
De eerste gipsvlucht, is dat al nieuws?
Bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:02 schreef HPLC het volgende:
Ja gelukkig ook niet elke dag.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je doet het zelf he.
Jezus.quote:
Mooie kerstboomquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt ook. En isogram is een isogram....
Mijn grafiekje:
[ afbeelding ]
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt ook. En isogram is een isogram....
Mijn grafiekje:
[ afbeelding ]
Het kan er wel mee door ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat het even mooi is, maar voor zijn doen vond ik het mooi.
Geen gipsy kings in elk geval.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:02 schreef HPLC het volgende:
Kan je toch laten maken bij de stats?quote:
Ik vind Swami Salami nog steeds de beste naam die ze in de DD verzonnen hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lady Koekoek in de Donald Duck.
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |