En dan staan ze allemaal anders als je 'm terugkrijgtquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
Mijn laptop is bij mijn ouders in gebruik tot hun nieuwe laptop komt (de vorige is overleden)
mijn moeder net, ze opent internet 'Waarom zijn alle bladwijzers ineens allemaal verandert? We hadden toch hele andere' 'Ja klopt mam, maar je zit nu op mijn laptop' 'ja maar dat maakt toch niet uit?' 'Jawel, dat zijn míjn bladwijzers' ' Ohhh!'
Als hij dan nog opstartquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan staan ze allemaal anders als je 'm terugkrijgt
Claudia de Breij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:00 schreef Pedroso het volgende:
Omdat ik niet kan wachten tot nummer 472 gedraaid wordt ...
De verschillige Claudia.
Ik herinstalleer de computer van m'n ouders ongeveer 2 keer per jaar. Drastisch, maar het is de meest praktische aanpak. Dan weet je ieg dat je er binnen 2 uur mee klaar bent.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:00 schreef FritsFlits het volgende:
Onwetende ouderen achter de computer zijn grappig. Tot je ineens Bonzy Buddy ziet staat en 20 toolbars
Niet spotten met de zus van Mexiquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik herinstalleer de computer van m'n ouders ongeveer 2 keer per jaar. Drastisch, maar het is de meest praktische aanpak. Dan weet je ieg dat je er binnen 2 uur mee klaar bent.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet spotten met de zus van Mexi
M'n broertje heeft alles aangsloten op mijn laptop en m'n ouders geïnstrueerd niks te downloaden of te installerenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:00 schreef FritsFlits het volgende:
Onwetende ouderen achter de computer zijn grappig. Tot je ineens Bonzy Buddy ziet staat en 20 toolbars
Ja.. maar als onwetende weet je helemaal niet wanneer je dat doetquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n broertje heeft alles aangsloten op mijn laptop en m'n ouders geïnstrueerd niks te downloaden of te installeren
hijnlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan staan ze allemaal anders als je 'm terugkrijgt
Account met minimale rechten is de enige manier om dat goed te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n broertje heeft alles aangsloten op mijn laptop en m'n ouders geïnstrueerd niks te downloaden of te installeren
Wel een backup?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:02 schreef essnhills het volgende:
Waarsc
[..]
hijnlijk![]()
Maargoed, ik wacht het af![]()
Ik kan ze altijd weer terugzetten
Ook niet altijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Account met minimale rechten is de enige manier om dat goed te doen.
Oh ja wel hoor, m'n vader weet dat soort dngen nog net en m'n moeder klikt als er zoiets 'engs' in beeld komt alles gewoon wegquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja.. maar als onwetende weet je helemaal niet wanneer je dat doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |