Boven of beneden, overal visluchtquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die dacht wsl: dat wordt geen fijne geur bij de seks vanavond :p
heerlijk...in de winter 15 graden is als 30 in de zomerquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet heel warm hoor. Graadje of 15. Maar in de winter moet je het er van nemen wanneer het kan
quote:
Damn... dat is niet duur!quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:18 schreef essnhills het volgende:
Een keer in Lyon een verschrikkelijk lekkere forel gehadOMG daar was ik zo van aan het genieten, ik zat halverwege eigenlijk al vol maar heb hem helemaal opgegeten
![]()
M'n vriend was dan weer aan het genieten van het aanblik van mij dat ik zo zat te smullen.![]()
En dat kostte maar 10 euro
Je vriend is me er eendjequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Hij had iest met eend ofzo
Come on![]()
![]()
I'm talking to you, come on
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die incheckpaaltjes op Sloterdijk staan zo verrot opgesteld
Everybody wants to rule the top2000quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:21 schreef Bos81 het volgende:
TFF![]()
En straks nog een keer op nummer 1000
Nah. Het is hier in de zomer gemiddeld 31 graden en in de winter niet gemiddeld 15 gradenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:21 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
heerlijk...in de winter 15 graden is al 30 in de zomer
Nee, deze laptop is gewoon traag dus voordat het quote schermpje is geladen ben ik al begionnen met typenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ess vindt het leuk
om quotes af te breken
Dat doe ik soms ook wel ns jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, deze laptop is gewoon traag dus voordat het quote schermpje is geladen ben ik al begionnen met typen![]()
Kom ik gelukkig nooitquote:
Nog steeds zo te zienquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zong vroeger echt altijd 'tokking to you'
Niets mis met station Eindhoven man. Alle treinen rijden op dezelfde tijd, incheckpaaltjes beneden is handig, alleen het busstation is aids.quote:
geniet er lekker van zou ik zeggen...hier is het niet koud maar om nu een korte broek aan te doen gaat weer iets te verquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah. Het is hier in de zomer gemiddeld 31 graden en in de winter niet gemiddeld 15 graden
Nu alleen als grapquote:
Als ze rijdenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets mis met station Eindhoven man. Alle treinen rijden op dezelfde tijd, incheckpaaltjes beneden is handig, alleen het busstation is aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |