abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135108269
Strandwandeling... been there done that. Resultaat 0...
  zondag 5 januari 2014 @ 17:16:17 #290
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_135108275
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:15 schreef Faxie het volgende:
Strandwandeling... been there done that. Resultaat 0...
Als eerste date?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_135108311
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Als eerste date?
Yep. Onder andere.
pi_135109398
Lekker motiverend. :D
Jullie lijken me echt heel erg positief ingesteld, ga zo door jongens!
  zondag 5 januari 2014 @ 17:47:11 #293
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135109590
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:42 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Lekker motiverend. :D
Jullie lijken me echt heel erg positief ingesteld, ga zo door jongens!
Is dat zo raar als je eerst even vrolijk al je zelfvertrouwen kwijtraakt door je ex, vervolgens als je dat eindelijk verwerkt heb het weer probeert maar weinig resultaat haalt (zelfs met een uitstraling van 'wat maakt mij het uit hoe anderen over me denken') en dan vrolijk van anderen ingestampt krijgt hoe 'makkelijk alles wel niet is' (en zij de persoon die je leuk vind wel weten te versieren) en je vrienden op zijn zachts gezegd ook niet echt meehelpen?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben best een positief ingesteld persoon, maar er zijn grenzen en af en toe ben je over die grens en ben je er een paar dagen (of soms langer) even helemaal klaar mee...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135109658
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef yats het volgende:

[..]

Is dat zo raar als je eerst even vrolijk al je zelfvertrouwen kwijtraakt door je ex, vervolgens als je dat eindelijk verwerkt heb het weer probeert maar weinig resultaat haalt (zelfs met een uitstraling van 'wat maakt mij het uit hoe anderen over me denken') en dan vrolijk van anderen ingestampt krijgt hoe 'makkelijk alles wel niet is' (en zij de persoon die je leuk vind wel weten te versieren) en je vrienden op zijn zachts gezegd ook niet echt meehelpen?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben best een positief ingesteld persoon, maar er zijn grenzen en af en toe ben je over die grens en ben je er een paar dagen (of soms langer) even helemaal klaar mee...
Dat ja.

Maar dat snappen ze hier nooit :')
pi_135109710
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat ja.

Hou op zeg.
Dat zelfmedelijden is best prima dat het er is, maar als iemand dan opmerkt dat het met die instelling niks wordt dan heeft dat persoon natuurlijk gewoon gelijk.

En dan die positie gaan verdedigen door in de aanval te schieten... Wie hou je voor de gek?
Rustig aan.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:51:17 #296
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135109778
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat ja.

Ik snap best dat als je weinig moeite met daten/versieren hebt dit topic als kansloos/zeurderig etc over komt en dat je denkt 'grow a pair and just do it' over alle posters hier. Ik denk als dat zo makkelijk was dat iedereen dat graag zou doen. Voor nu heb ik er even weinig zin (meer) in, misschien is dat morgen weer anders en ben ik dan weer de vrolijkheid zelve...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135109895
quote:
8s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hou op zeg.
Dat zelfmedelijden is best prima dat het er is, maar als iemand dan opmerkt dat het met die instelling niks wordt dan heeft dat persoon natuurlijk gewoon gelijk.

En dan die positie gaan verdedigen door in de aanval te schieten... Wie hou je voor de gek?
Zonder die instelling werd het ook niks. Dus wat heb je nou aan die tip?

Wellicht dat een iets meer pessimistische instelling er juist voor zorgt dat het even allemaal niet hoeft en dat je er minder mee bezig bent? Dat is toch nog zo'n tip? Er minder mee bezig zijn en niet te graag willen?

Wie houdt wie voor de gek ja?
pi_135109944
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef yats het volgende:

[..]

Ik vind eerlijk gezegd dat je je met deze houding nogal dramatisch en vol zelfmedelijden opstelt. En dat zal je zeer zeker niet helpen om weer een leuke (lees: leuke!) relatie te krijgen.

Ondanks dat ik ergens wel begrijp dat altijd afwijzingen ontvangen niet goed voor je zelfvertrouwen zal zijn, maar het is echt afstotelijk, echt verre van aantrekkelijk.
pi_135110001
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zonder die instelling werd het ook niks. Dus wat heb je nou aan die tip?

Wellicht dat een iets meer pessimistische instelling er juist voor zorgt dat het even allemaal niet hoeft en dat je er minder mee bezig bent? Dat is toch nog zo'n tip? Er minder mee bezig zijn en niet te graag willen?

Wie houdt wie voor de gek ja?
..
Dat het zonder die instelling niks werd in het verleden maakt niet dat het zo een beetje een vereiste is qua versieren, en dat weet je zelf ook heel goed.. Je zit nu maar wat te miepen in zelfmedelijden..

Je hoeft geen pessimistische instelling te krijgen, krijg dan gewoon een ''fuck it'' instelling, schiet je meer mee op... Motiveerd je tenminste om dingen te doen.

Jij jezelf.
Rustig aan.
pi_135110064
Die negatieve houding van Yats en Faxie aub doe daar iets aan! Pfffff
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135110077
quote:
13s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef complicate het volgende:
Die negatieve houding van Yats en Faxie aub doe daar iets aan! Pfffff
PFFFF