Nog niet.. Jajaquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog niet op gestemd hoor, maar dit is best leuk
Ja nee...is er niet, geen zin om mijn ipad te halen in de huiskamer, dus me niet gemerkt.quote:
nog niet...volgend jaar wel?quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog niet op gestemd hoor, maar dit is best leuk
James Bluntquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nee...is er niet, geen zin om mijn ipad te halen in de huiskamer, dus me niet gemerkt.
Maar, ik ga vannacht proberen door te halen....anders is er niemand die het vannacht voor James Blunt opneemt.
Neem een knuppel mee voor zelfbescherming tegen tegenstandersquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nee...is er niet, geen zin om mijn ipad te halen in de huiskamer, dus me niet gemerkt.
Maar, ik ga vannacht proberen door te halen....anders is er niemand die het vannacht voor James Blunt opneemt.
Zou wel terecht zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:57 schreef Molurus het volgende:
Wat een gehaaide manier van Lennie Koer om in de TOP 2000 te komen.
Microfoon door haar strotquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:57 schreef Uccie het volgende:
Kan iemand Joke laten zien dat huiselijk geweld een (karaoke)feest is?!
half uurtje geloof ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:58 schreef waxmask het volgende:
Mag je maar een uur binnen blijven nu?
Hahaha deal!quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:57 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
James Blunt![]()
als dat je gaat lukken geloof ik je dat je vanochtend wakker was
Oh die ligt klaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Neem een knuppel mee voor zelfbescherming tegen tegenstanders
Hoe doen ze dat dan eigenlijk? Komen ze je na een half uur halen ofzo?quote:
Op mijn laptopquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:59 schreef Homdeck het volgende:
iemand een uurlijstje? ben chronisch lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |