Ik dacht een paar maanden geleden, ik ga eens lekker ontspannen liggen en luisteren naar Tubular Bells..in mijn gedachte was dat heel ontspannend....ik werd er hyper vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:18 schreef FritsFlits het volgende:
Grappig dat alle synthmensen ineens hier komen als Jean Michel er is
Inderdaad!quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, veel te weinig Mike Oldfield in de lijst!
Ik denk dat ik die misschien wel heb, heb het opgeschrevenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ken je die live versie nabij de Acropolis meen in. Dat is echt muziek van boven
Jij zag ineens de Baron je achtervolgenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht een paar maanden geleden, ik ga eens lekker ontspannen liggen en luisteren naar Tubular Bells..in mijn gedachte was dat heel ontspannend....ik werd er hyper van
Klopt,alhoewel zijn 4 van zijn albums in top 5 noteringen in de Album top 100 hebben gehaaldquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet veel bekende nummers verder
Nee niet eens, was nooit zo'n fanquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij zag ineens de Baron je achtervolgen
Drommelsquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee niet eens, was nooit zo'n fanvan B&A
Lekker, doe mij er ook maar eentje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:21 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 gaat broodjes maken
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Barbaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
heiligschennis!!! er was toch niets andersquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kunt ook beter Ommadawn luisteren...quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht een paar maanden geleden, ik ga eens lekker ontspannen liggen en luisteren naar Tubular Bells..in mijn gedachte was dat heel ontspannend....ik werd er hyper van
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bijna elk jaar is Crime of passion één van mijn vrije keuzesquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, veel te weinig Mike Oldfield in de lijst!
gekookt eitje erbij?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lekker, doe mij er ook maar eentje.
Oh lekker, een beetje zacht graag.quote:
okequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh lekker, een beetje zacht graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |