quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
volgens mij is cup C niet klein, maar je mag me altijd foto's pm'en voor een beoordeling.
Haal je lul uit je hand en lees eerst het topic eens door.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
Cup C is qua formaat echt niet erg klein hoor, is gemiddeld.
En ik geloof niet dat het allemaal met je kleding dan uit proportie gaat vallen hoor, ik denk dat die situatie echt wel te doen is.
En ik snap dat je niet een voorbeeld wilt gaan posten natuurlijk, maar het maakt oordelen erover natuurlijk wel net iets lastiger.
Normaal als je iemands mening vraagt hierover kijkt diegene ook naar jou hoe het eruitziet tenslotte.
Ik ben hier om te helpen hoor, meer niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Haal je lul uit je hand en lees eerst het topic eens door.
Neem een ander in de maling en ga maar weer fappen op minderjarige aziatische meisjes.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:07 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik ben hier om te helpen hoor, meer niet.
ben je alweer jaloers op mij, wat schattigquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem een ander in de maling en ga maar weer fappen op minderjarige aziatische meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |