Was ik van plan als ik me pas ècht beroerd voel en aan de racekak ga of moet overgeven.quote:
TS is minderjarigquote:Op zaterdag 28 december 2013 09:51 schreef Ratsnest89 het volgende:
VakkenvullenNeem toch ontslag man wtf
Zet ff wajong op alles oke
Lol, dan zou ik liever vakkenvullen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:51 schreef Ratsnest89 het volgende:
VakkenvullenNeem toch ontslag man wtf
Zet ff wajong op alles oke
Mensen vinden mij een lief meisje hoowrquote:
Nee.quote:
Zolang je het zelf maar gelooft, toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mensen vinden mij een lief meisje hoowr
quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oke, nu heb je het zelf gedaan.
Ga maar lekker kapot ! kots ze op je werk he !
quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mensen vinden mij een lief meisje hoowr
Welke zou je aanraden? Muesli bijvoorbeeld of kan biefstuk ook?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:11 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
gewoon in wat producten kotsen is geen probleem. extra smaakje is nooit erg
Jij hebt toch personeel die de boodschappen doen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:10 schreef Aberella het volgende:
Welke supermarkt is het? Dan haal ik mijn boodschappen voorlopig elders.
Na een goed ontbijt, koffie en even gedoucht te hebben voel ik me al weer stukken beterquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef Crimyclown het volgende:
Helaas niet ziek genoeg om niet te FOK!ken.
De laatste die ik boodschappen liet doen kocht groenten in een glazen potje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:09 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Jij hebt toch personeel die de boodschappen doen?
Groentenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
De laatste die ik boodschappen liet doen kocht groenten in een glazen potje.![]()
Sindsdien ga ik zelf weer.
de sperziebonen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Welke zou je aanraden? Muesli bijvoorbeeld of kan biefstuk ook?
Ik ben nog lichtelijk verkouden, meer niet. Onzin om me dan ziek te melden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gewoon ziek melden nu steek je iedereen aan.
Dat is juist het stadium dat het besmettelijk is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben nog lichtelijk verkouden, meer niet. Onzin om me dan ziek te melden.
Ik zal jou eens besmettenquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is juist het stadium dat het besmettelijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |